Komentarze do pytań do czarodziejów

Forum wieści z Arkadii.
Urisiel

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Urisiel »

Mnie ciekawi przy jakim lvl teraz będzie się dławik odpalał, zakładając, że na człowieku idzie się 221/122/212 od początku.
Kiedyś to była końcówka bardzo dośwa, ciekawe jak to teraz wypadać będzie :)
Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Herenvarno »

A przypadkiem kiedys tam, Rafgart nie wspominal ze: dlawik zaczyna 'dlawic' od konkretnego 'poziomu postaci'?
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Urisiel

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Urisiel »

No tak, ale na człowieku jak szedłeś 222 to się na końcówce b dośwa odpalał, ciekawe jak teraz.

Edit: Bardzo dobra propozycja/pytanie Grrid :)
Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Herenvarno »

Obojetnie jaka rasa. Zrecznosc zostaje zmniejszona przy walce z wieksza iloscia (słabszych) przeciwnikow. Jest im poprostu latwiej trafic takiego delikwenta. Wyglada to na gest w kierunku slabych postaci w druzynie na mocniejszego, zrecznego przeciwnika, oraz pokazanie odpowiedniego palca (ktorym nie jest kciuk) zrecznym, silnym postaciom, wybijajacym masowo slabe stworki.
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Awatar użytkownika
Kherith
Posty: 25
Rejestracja: 17 mar 2015 11:31
Lokalizacja: Karond Kar

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Kherith »

Licznik w stylu opisowym nie byłby taki zły. Ze względu na nowych wlaśnie. A kto chce, to i tak przerobi sobie stary licznik, żeby pokazywało cyferki.
Mam na myśli coś w stylu:

Kod: Zaznacz cały

Przeczuwasz, ze brakuje ci bardzo duzo, by wygladac na kogos, kto zwiedzil caly swiat.
Przeczuwasz, ze juz prawie wygladasz, jak ktos bardzo doswiadczony.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Tercoral »

Idea fajna. Pomysł do dupy. Myśl dalej.

Stary oboz najmow (nie wiem dokladnie jak dziala nowy) byl fajny, bo mial obrone, a za nia jakies kowale i poczty dla odwiedzajacych + jeszcze przestrzen typowo gildiowa pewnie z jakas tablica i safelockiem. Dodatkowo mieli jakas malutka wioseczke przed garnizonem (?) dla rekrutow. Zyc nie umierac.

Gladzi tez maja fajnie chociaz tez nie wiem jak z obrona, bo jesli nie dziala to w sumie maja nie fajnie. (z poziomu koncepcji) :P

Osada ma bardziej nie fajnie (zainteresowani wiedza), bo ma cos co zakazuje systemowo zrobic pewnej rzeczy. Bez sensu. I to jeszcze tylko jedna lokacja.

Em sine/halflingi juz zupelnie nie fajnie, bo tam w ogole nic nie ma. Stoi koles i blokuje wejscie. Nawet nie wiem czy podanie moze zlozyc u niego.

Stare polelfy i obecny cech ma dobrze z tego wzgledu, ze byla ksiazka na widoku i se taki GP mogl przeczytac co nieco o gildii. Nawet jesli nie chce sie tam dostawac. To wie czego oczekiwac, a czego nie. No i se wyrabia jakis poglad. Teraz to wikipedia pelni taka role. (a szkoda)

Wiec moze poprostu masz zepsuta architektonicznie gildie? Bo rozsiane safelocki no fajne... ale jakos chyba nei w tej grze.


-----------------------------------------------
edit:

Licznik do poziomu!! Tak!! Z wieksza iloscia stanow niz obecnie!! Tak!! :)
Tęczowe serce... :oops:
Torgen
Posty: 408
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Torgen »

Ale o czym ty kolego mowisz? O gidiach? Ja mowie o miastach gdzie chodzi masa graczy. Nie kazdy gracz ma wstep do danej gildi. A jak ostatnio sie okazalo byl przypadek gdzie gracz kandydat do ok zarabal gracza kandydata do vr na terenach przygildiowych. Widzisz roznice? Ja pisalem o karczmach w miastach zeby mozna bylo posiedziec, odpoczac, pogadac z gpkami nie narazajac sie ze jakis delikwent cie rabnie bo akurat po expie jestes w ciezko. Zeby mozna bylo sobie tak posiedziec gdziekolwiek a nie leciec do gildi czyjejs.

Dodatkowo ciagle sie na tego rpga odwolujecie a tutaj probojesz tego calego rpga zamknac w murach gildiowych. Gratuluje wyobrazni.
Larius
Posty: 145
Rejestracja: 09 paź 2011 12:05

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Larius »

Tercoral ja jestem zainteresowany, a nadal nie wiem o co Ci może chodzić. :D
[19:03] <hard2kill> tak wiec jesli Tharra denerwuje moja sygnaturka
[19:03] <hard2kill> to sie ciesze, ze jest kolejny powod, zeby sie powiesil
[19:03] <hard2kill> z wkur***a
[19:03] <hard2kill> ;d
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Tercoral »

Torgen pisze:Ale o czym ty kolego mowisz? O gidiach? Ja mowie o miastach gdzie chodzi masa graczy. Nie kazdy gracz ma wstep do danej gildi. A jak ostatnio sie okazalo byl przypadek gdzie gracz kandydat do ok zarabal gracza kandydata do vr na terenach przygildiowych. Widzisz roznice? Ja pisalem o karczmach w miastach zeby mozna bylo posiedziec, odpoczac, pogadac z gpkami nie narazajac sie ze jakis delikwent cie rabnie bo akurat po expie jestes w ciezko. Zeby mozna bylo sobie tak posiedziec gdziekolwiek a nie leciec do gildi czyjejs.

Dodatkowo ciagle sie na tego rpga odwolujecie a tutaj probojesz tego calego rpga zamknac w murach gildiowych. Gratuluje wyobrazni.
No wlasnie nie rozumiem roznicy pomiedzy karczma w miescie z safelockiem, a gildia z safelockiem. Karczmy/burdele/Sale o nawet lepsze niz gildiowy safelock bo karczma by "banowala" wszystkich walczacych z automatu (w tym kandydatow roznej masci). Na nie tych co sa uwazani za wrogow na tym terenie. A pogadac to mozna nawet w ledwo. Niezaleznie czy to safelock czy nie. Poprostu przynaj, ze nie chcesz miec niespodzianku w stylu
"przemknij sie na zachod;zaskocz torgena"
Robiac salto w przod i w tyl, doskakujesz do Torgena i wbijasz mu swoja bron w gardlo konczac walke.
Torgen polegl.
---------------------
Tercoral ja jestem zainteresowany, a nadal nie wiem o co Ci może chodzić.
Wiewiorki kodowo nie wejda na przedpole osady co uwazam, ze jest troche naciagane. Zreszta sprawnie to ominal jakis sc'ek renegat z pod jazma Ulava :P
Tęczowe serce... :oops:
Mikkel

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Mikkel »

Popieram Torgena. Bezpieczne lokacje (na których nie działają komendy "zabij", "zaskocz" i wszelkie ich wariacje lub z których jest się wywalanym po próbie zaatakowania kogoś) mogłyby sprawić, że zgildiowani wyszliby do prostego ludu.

A to, że możnaby się tam ukrywać przed pogonią? Na pewno coś byście wymyślili i szykanowali takich tak samo jak "zakańczające lamusy". ;) Nie chowaliby się, bo wstyd by było.

Lokacja, na której możnaby posiedzieć bez zbroi i bez lęku, że "za chwilę ktoś wpadnie i dobije", która jest przy tym dostępna dla wszystkich to bardzo dobry pomysł...

... jedyny problem z nią jest taki, że nie bardzo sobie wyobrażam uzasadnienie takiego czegoś w grze. Polana Przyjaźni, z której wyrzucają Dobre Duszki? Oj, robi się cukierkowo... ;)
ODPOWIEDZ