Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Xion
Posty: 180
Rejestracja: 12 lut 2009 21:10
Lokalizacja: Opole

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Xion »

Jaka smutna notka.

Trochę szkoda, że jednak jest taki AJ. Traper się nazywa. No i fakt faktem, enpec na strasznym zadupiu siedzi :mrgreen:
Życie jest sumą przypadków.
Pieter
Posty: 65
Rejestracja: 10 gru 2009 12:40

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Pieter »

Zawód AJ jest i jest dość dobrze opisany w arkadiawiki i chyba też na stronie wakahiko.
Tyle że nie udało mi się wyciąć żadnej cenniejszej skory z tym zawodem. Jeszcze zająca dałem radę, ale po kilkunastominutowym pościgu. Za ten czas taki traper kilkadziesiąt razy więcej zarobi na rybach. Ogólnie zawody niebojowe są w wydaniu AJ nieporozumieniem/urozmaiceniem erpegowym.
Shiloh
Posty: 15
Rejestracja: 10 wrz 2009 15:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Shiloh »

Pieter pisze: Ogólnie zawody niebojowe są w wydaniu AJ nieporozumieniem/urozmaiceniem erpegowym.
Ja mam AJ handlarza i nie uważam go za totalne nieporozumienie.
Fakt, może Kupiec oferuje więcej (pod względem umów), ale radze sobie
i czerpie z tego przyjemność. Mimo, że brak pierścienia = brak klientów,
bo każdy woli poczekać na Mistrza. I o ile stowarzyszeniom sie nie dziwie,
bo różnice liczy sie już w mithrylach, o tyle dziwię sie gpkom z 2 kamykami,
że chce im się czekać kilka godzin dla utargowania kilku zlota więcej.

Ale ich prawo, ich wybór, a my drobni handlarze i tak damy sobie rade :)

Wszystko zależy od podejścia do gry.
Jedni uwielbiają zbierać badylki, inni przeliczać monety, a jeszcze inni napadać żółtków na traktach :)

A Aj'oty imo są potrzebne, bo pozwalają rozpoznać się choć w jakieś części z umami
jakie mamy plany rozwijąć dostając etat, a przede wszystim dają jakieś tam możliwości
rozwoju gpkom.


Zrobienie AJ kupca: troche czasu + troche monet
Wyidlowanie umów: troche czasu
Satysfakcja z wkurzania znajomych pokazując różnice w uzyskwanej cenie: bezcenne ;)


S. :roll:
Urithair
Posty: 177
Rejestracja: 14 gru 2009 01:39

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Urithair »

Racja. Jest traper.
Mi jednak chodzilo o to, ze taki traper powinien jednak lepiej chyba pociac zwierzaka. Na pewno lepiej niz partyzant, albo co najmniej na takim samym poziomie. Wtedy w zasiegu takiego trapera nie byloby mowy o zwierzakach w stylu norki czy gronostaja, ale za to moglby sie chocby cieszyc tym wycietym wilkiem czy moze nawet niedzwiedziem. Tutaj tez - popatrzcie - weszlaby interakcja, bo taki traper raczej sam by tego misia nie utlukl (wilkow niektorych tez nie).

p.s. Niektorzy szukaja odpowiedzi na Arkadii, bo przyjemniej sie do nich dochodzi w ten sposob. Wiec zagladanie do Wakahiko jest jedna z ostatnich drog dla mnie, a najostatniejsza jest pytanie w tym dziale... :P
Byc moze kiedys bym sie ucieszyl ze znalezienia owego trapera. Ale skoro i tak nie ma umow na wyzej niz krolika... :(
Ramla
Posty: 32
Rejestracja: 26 sty 2010 00:54

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Ramla »

Pytanie glupiego czytajac ostatnie posty odnosnie trapera:
Czy aktualnie wyciecie skory zalezy od umiejetnosci lowiectwa albo cos w tym rodzaju? Nie ma co liczyc na wlasnorecznie zlowiony plaszczyk z gronostaja np?
Pieter
Posty: 65
Rejestracja: 10 gru 2009 12:40

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Pieter »

To bardzo prosto sprawdzić, ale żebyś nie traciła paru godzin na próbach zabicia gronostaja powiem ci że nie.
Crespo
Posty: 7
Rejestracja: 03 lut 2010 23:16

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Crespo »

Mam takie pytanie.
Czy od mojego braku umiejętności spostrzegawczość zależy to że nie widzę w którym kierunku ucieka, podąża jakiś gracz? Czy to jakiś nowy system ucieczki uniemożliwiający działanie skrypów auto pogoni?

Chodzi mi o to, że widzę jak ktoś przybywa, ale nie pokazuje mi się że ktoś odchodzi z danej lokacji, i jak kogoś zaatakuje, pokazuje mi się
xxx uciekł ci.
ale nie zawsze pokazuje się w którym kierunku podąża.
Awatar użytkownika
Eve
Posty: 270
Rejestracja: 24 lut 2009 18:39

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Eve »

Może być np. noc?
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Paulie »

Stara zmiana uniemozliwiajaca wlasnie autopogon. Pewnie jakos na poczatku "wiesci" powinna sie znalesc notka na ten temat.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Tararni
Posty: 49
Rejestracja: 12 lut 2009 21:10

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Tararni »

Pieter pisze:Ogólnie zawody niebojowe są w wydaniu AJ nieporozumieniem/urozmaiceniem erpegowym.
Nie uogolniaj :>
Bo sie strasznie mylisz. Mialem okazje bawic sie kiloma takimi i tak zielarz jak i handlarz zdecydowanie sa warte zainwestowanych w nie pieniedzy.
Szukasz nowego nalogu?
Spróbuj tego
Zablokowany