Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
To nadal nie będzie optymalne, ale zamiast pobierać na nowo może jeszcze pomoć samo '/zaladuj_mape'.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Eltharis pisze:To nadal nie będzie optymalne, ale zamiast pobierać na nowo może jeszcze pomoć samo '/zaladuj_mape'.
Tego nie próbowałem, więc się nie wypowiem, ale pewno Eltharis ma racje. To powinno być bardziej optymalne szczególnie jeśli ktoś edytował mapę bo, poprawcie mnie jeśli się mylę, /pobierz_mape nadpisze starą wersję i zastąpi tą pobraną z serwera i bez zmian użytkownika, gdyż /pobierz_mape nie pobiera wersji różnicowej i łączy lokalnie a pobiera całą gotową mapę i podmienia pliki.
Strideo
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli. Nie widzę póki co, żeby pauser w mapperze robił się od flagi gmcp 'editing' (a szkoda, ale to chyba ma być dodane w przyszłości). Polecam przejrzeć on_pausers i off_pausers, czy czegoś nie brakuje - jeśli brakuje, zgłosić.Tercoral pisze:To problem gmcp. Nie przeskoczysz.Irrindariel pisze:U mnie natomiast pojawia się problem taki, że jak piszę list, czy używam "przeszukaj coś tam", to gdy robię krok, na mapperze się nie poruszam i muszę klepać /zlok. Jakieś rozwiązanie?
Re: up. Tak właśnie działa pobierz_mapę, dobrze myślisz.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
- Irrindariel
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 sty 2018 03:20
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Problem z listami raczej rozwiązany, po prostu nie było off_pauser na "list zostal pomyslnie wyslany". Nadal jednak nie znalazłem rozwiązania na przeszukiwanie rzeczy ale z tym pobawię się, jak już arka wstanie. Przynajmniej wiem, z czym był problem. Dzięki. ![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Szukając wroga, musisz liczyć się z tym, że go znajdziesz.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
'List zostal pomyslnie wyslany' jest w off_pausers. Masz aktualną wersję skryptów?
Anyway. Dopisałeś coś do off_pauser? Pamiętaj, że następny update skryptów Ci to nadpisze. Zrób sobie poza skrypty_master3 swojego off_pauers_dupa i tam dopisuj brakujące. A najlepiej zgłaszaj, żeby inni też skorzystali.
A co do przeszukiwania: standardowy komunikat to 'Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.'. Może tam, gdzie Ty szukasz jest inny?
Anyway. Dopisałeś coś do off_pauser? Pamiętaj, że następny update skryptów Ci to nadpisze. Zrób sobie poza skrypty_master3 swojego off_pauers_dupa i tam dopisuj brakujące. A najlepiej zgłaszaj, żeby inni też skorzystali.
A co do przeszukiwania: standardowy komunikat to 'Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.'. Może tam, gdzie Ty szukasz jest inny?
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
- Irrindariel
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 sty 2018 03:20
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Aktualizowałem je, może coś mi jednak zniknęło albo to kwestia czegoś innego. Sprawdziłem dokładniej i faktycznie jest już w pauzerach, a z jakiegoś powodu albo mi to nie działa albo jest jakiś inny problem. Co do zrobienia sobie backupa pliku, już mam. ![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Nie, jeszcze nic nie dopisywałem ale to na przyszłość najwyżej będę zgłaszał. Zauważyłem też kilka miejsc, gdzie zwyczajnie nie podąża za drużyną i się gubi. Również zgłaszać takie pierdoły? Bo tym to mógłbym zaspamować.
Właśnie nawet jak mam ten komunikat, to mapper staje i jest dupa. Jak coś znajduję to również, chociażby gdy wykonywałem jedno zadanie, gdzie trzeba było znaleźć dzieciaki. Nie jest to jakiś wielki problem, bo przy gmcp można to /zlok wpisać, a gdy nie ma gmcp to manualnie też przejdzie ale jest to zwyczajnie upierdliwe.
![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Nie, jeszcze nic nie dopisywałem ale to na przyszłość najwyżej będę zgłaszał. Zauważyłem też kilka miejsc, gdzie zwyczajnie nie podąża za drużyną i się gubi. Również zgłaszać takie pierdoły? Bo tym to mógłbym zaspamować.
Właśnie nawet jak mam ten komunikat, to mapper staje i jest dupa. Jak coś znajduję to również, chociażby gdy wykonywałem jedno zadanie, gdzie trzeba było znaleźć dzieciaki. Nie jest to jakiś wielki problem, bo przy gmcp można to /zlok wpisać, a gdy nie ma gmcp to manualnie też przejdzie ale jest to zwyczajnie upierdliwe.
Szukając wroga, musisz liczyć się z tym, że go znajdziesz.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
1. Czy istnieje mozliwość stylowania triggerów w mudlecie w sposób jak na screenie? Tzn możliwość dodania np bordera? Miło by było gdybym mógl użyć też innych komend cssowych.
![Obrazek](https://i.imgur.com/I9NeKaB.jpg)
2. I stylowanie triggerow w poniższy sposób.
![Obrazek](https://i.imgur.com/5RjpZIz.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/I9NeKaB.jpg)
2. I stylowanie triggerow w poniższy sposób.
![Obrazek](https://i.imgur.com/5RjpZIz.jpg)
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
W jaki sposób pozbyć się pustej linii po przesłanym przez MUDa tekście?
To się pojawia tylko po komunikatach wywołanych moją komendą. Jak tekst leci sam np. w trakcie walki, to już wszystko jest w porządku.
Kod: Zaznacz cały
Trzeci pomost w oxenfurckim porcie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Barczysty rozmowny vran.
<--- tu
ob tablice
Myhrman, znachor
Jesli cos chcesz to zadzwon,
jesli nie to nie zawracaj glowy!
<--- tu
n
Przed Kapitanatem portu.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod, wschod i poludnie.
<--- tu
se
Waska uliczka nad brzegiem rzeki.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: dol, polnocny-zachod, poludniowy-wschod i poludnie.
<--- tu
s
Czwarty pomost w oxenfurckim porcie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Barczysty wasaty straznik i wysoki ciemnowlosy straznik.
<--- tu
Cierpliwość i spokój nie są moimi cnotami.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Czemu tak się dzieje?
https://i.imgur.com/fQaLiZ5.jpg
1. Wynik pierwszego skryptu.
2. Wynik drugiego skryptu po usunięciu kodu z pierwszego.
Działanie pierwszego skryptu nadal pozostaje na ekranie mimo, ze jego kodu juz nie ma. Tak jakby mudlet nie updejtował poprawnie skryptów. Aktywacja i deaktywacja nic nie daje.
https://i.imgur.com/fQaLiZ5.jpg
1. Wynik pierwszego skryptu.
2. Wynik drugiego skryptu po usunięciu kodu z pierwszego.
Działanie pierwszego skryptu nadal pozostaje na ekranie mimo, ze jego kodu juz nie ma. Tak jakby mudlet nie updejtował poprawnie skryptów. Aktywacja i deaktywacja nic nie daje.