Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
To nadal nie będzie optymalne, ale zamiast pobierać na nowo może jeszcze pomoć samo '/zaladuj_mape'.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Eltharis pisze:To nadal nie będzie optymalne, ale zamiast pobierać na nowo może jeszcze pomoć samo '/zaladuj_mape'.
Tego nie próbowałem, więc się nie wypowiem, ale pewno Eltharis ma racje. To powinno być bardziej optymalne szczególnie jeśli ktoś edytował mapę bo, poprawcie mnie jeśli się mylę, /pobierz_mape nadpisze starą wersję i zastąpi tą pobraną z serwera i bez zmian użytkownika, gdyż /pobierz_mape nie pobiera wersji różnicowej i łączy lokalnie a pobiera całą gotową mapę i podmienia pliki.
Strideo
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli. Nie widzę póki co, żeby pauser w mapperze robił się od flagi gmcp 'editing' (a szkoda, ale to chyba ma być dodane w przyszłości). Polecam przejrzeć on_pausers i off_pausers, czy czegoś nie brakuje - jeśli brakuje, zgłosić.Tercoral pisze:To problem gmcp. Nie przeskoczysz.Irrindariel pisze:U mnie natomiast pojawia się problem taki, że jak piszę list, czy używam "przeszukaj coś tam", to gdy robię krok, na mapperze się nie poruszam i muszę klepać /zlok. Jakieś rozwiązanie?
Re: up. Tak właśnie działa pobierz_mapę, dobrze myślisz.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
- Irrindariel
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 sty 2018 03:20
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Problem z listami raczej rozwiązany, po prostu nie było off_pauser na "list zostal pomyslnie wyslany". Nadal jednak nie znalazłem rozwiązania na przeszukiwanie rzeczy ale z tym pobawię się, jak już arka wstanie. Przynajmniej wiem, z czym był problem. Dzięki.
Szukając wroga, musisz liczyć się z tym, że go znajdziesz.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
'List zostal pomyslnie wyslany' jest w off_pausers. Masz aktualną wersję skryptów?
Anyway. Dopisałeś coś do off_pauser? Pamiętaj, że następny update skryptów Ci to nadpisze. Zrób sobie poza skrypty_master3 swojego off_pauers_dupa i tam dopisuj brakujące. A najlepiej zgłaszaj, żeby inni też skorzystali.
A co do przeszukiwania: standardowy komunikat to 'Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.'. Może tam, gdzie Ty szukasz jest inny?
Anyway. Dopisałeś coś do off_pauser? Pamiętaj, że następny update skryptów Ci to nadpisze. Zrób sobie poza skrypty_master3 swojego off_pauers_dupa i tam dopisuj brakujące. A najlepiej zgłaszaj, żeby inni też skorzystali.
A co do przeszukiwania: standardowy komunikat to 'Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.'. Może tam, gdzie Ty szukasz jest inny?
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
- Irrindariel
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 sty 2018 03:20
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Aktualizowałem je, może coś mi jednak zniknęło albo to kwestia czegoś innego. Sprawdziłem dokładniej i faktycznie jest już w pauzerach, a z jakiegoś powodu albo mi to nie działa albo jest jakiś inny problem. Co do zrobienia sobie backupa pliku, już mam.
Nie, jeszcze nic nie dopisywałem ale to na przyszłość najwyżej będę zgłaszał. Zauważyłem też kilka miejsc, gdzie zwyczajnie nie podąża za drużyną i się gubi. Również zgłaszać takie pierdoły? Bo tym to mógłbym zaspamować.
Właśnie nawet jak mam ten komunikat, to mapper staje i jest dupa. Jak coś znajduję to również, chociażby gdy wykonywałem jedno zadanie, gdzie trzeba było znaleźć dzieciaki. Nie jest to jakiś wielki problem, bo przy gmcp można to /zlok wpisać, a gdy nie ma gmcp to manualnie też przejdzie ale jest to zwyczajnie upierdliwe.
Nie, jeszcze nic nie dopisywałem ale to na przyszłość najwyżej będę zgłaszał. Zauważyłem też kilka miejsc, gdzie zwyczajnie nie podąża za drużyną i się gubi. Również zgłaszać takie pierdoły? Bo tym to mógłbym zaspamować.
Właśnie nawet jak mam ten komunikat, to mapper staje i jest dupa. Jak coś znajduję to również, chociażby gdy wykonywałem jedno zadanie, gdzie trzeba było znaleźć dzieciaki. Nie jest to jakiś wielki problem, bo przy gmcp można to /zlok wpisać, a gdy nie ma gmcp to manualnie też przejdzie ale jest to zwyczajnie upierdliwe.
Szukając wroga, musisz liczyć się z tym, że go znajdziesz.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
1. Czy istnieje mozliwość stylowania triggerów w mudlecie w sposób jak na screenie? Tzn możliwość dodania np bordera? Miło by było gdybym mógl użyć też innych komend cssowych.
2. I stylowanie triggerow w poniższy sposób.
2. I stylowanie triggerow w poniższy sposób.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
W jaki sposób pozbyć się pustej linii po przesłanym przez MUDa tekście?
To się pojawia tylko po komunikatach wywołanych moją komendą. Jak tekst leci sam np. w trakcie walki, to już wszystko jest w porządku.
Kod: Zaznacz cały
Trzeci pomost w oxenfurckim porcie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Barczysty rozmowny vran.
<--- tu
ob tablice
Myhrman, znachor
Jesli cos chcesz to zadzwon,
jesli nie to nie zawracaj glowy!
<--- tu
n
Przed Kapitanatem portu.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod, wschod i poludnie.
<--- tu
se
Waska uliczka nad brzegiem rzeki.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: dol, polnocny-zachod, poludniowy-wschod i poludnie.
<--- tu
s
Czwarty pomost w oxenfurckim porcie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Barczysty wasaty straznik i wysoki ciemnowlosy straznik.
<--- tu
Cierpliwość i spokój nie są moimi cnotami.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Czemu tak się dzieje?
https://i.imgur.com/fQaLiZ5.jpg
1. Wynik pierwszego skryptu.
2. Wynik drugiego skryptu po usunięciu kodu z pierwszego.
Działanie pierwszego skryptu nadal pozostaje na ekranie mimo, ze jego kodu juz nie ma. Tak jakby mudlet nie updejtował poprawnie skryptów. Aktywacja i deaktywacja nic nie daje.
https://i.imgur.com/fQaLiZ5.jpg
1. Wynik pierwszego skryptu.
2. Wynik drugiego skryptu po usunięciu kodu z pierwszego.
Działanie pierwszego skryptu nadal pozostaje na ekranie mimo, ze jego kodu juz nie ma. Tak jakby mudlet nie updejtował poprawnie skryptów. Aktywacja i deaktywacja nic nie daje.