Upadek Komanda Scoia'tael
Re: Upadek Komanda Scoia'tael
Żeby gildie były otworzone, to musi być jakiś standard obron, żeby to było to trzeba z połowę gildii od nowa napisać.
Dodatkowo są takie niuanse jak np siła obrony, warunki zdobywania (np własnie tylko w dzien, ale wtedy co z tymi, co graja po nocach, bo taki maja tryb zycia, albo mieszkaja zamagranica).
Pomijając kwestię tego, że to w pytę pracy kodowej, to jeszcze więcej kombinowania jak zrobić, żeby to wszystko miało ręce i nogi.
			
			
									
						
										
						Dodatkowo są takie niuanse jak np siła obrony, warunki zdobywania (np własnie tylko w dzien, ale wtedy co z tymi, co graja po nocach, bo taki maja tryb zycia, albo mieszkaja zamagranica).
Pomijając kwestię tego, że to w pytę pracy kodowej, to jeszcze więcej kombinowania jak zrobić, żeby to wszystko miało ręce i nogi.
Re: Upadek Komanda Scoia'tael
Rozmawiacie sobie o tym ze dużo graczy grało jak kiedyś gildie były otwarte.
No a czy w ogóle na arce są jeszcze jakieś expowiska ze można polać coś sensownie w 4-6 osób, żeby w ogóle postępy były ? Kiedyś było fajnie brałeś drużynę paru osób i się lalo byle co
 Kiedyś było fajnie brałeś drużynę paru osób i się lalo byle co  a teraz? albo samemu albo we dwóch bo albo w więcej osób nie ma postępów albo zaraz nie ma npc
 a teraz? albo samemu albo we dwóch bo albo w więcej osób nie ma postępów albo zaraz nie ma npc 
			
			
									
						
										
						No a czy w ogóle na arce są jeszcze jakieś expowiska ze można polać coś sensownie w 4-6 osób, żeby w ogóle postępy były ?
 Kiedyś było fajnie brałeś drużynę paru osób i się lalo byle co
 Kiedyś było fajnie brałeś drużynę paru osób i się lalo byle co  a teraz? albo samemu albo we dwóch bo albo w więcej osób nie ma postępów albo zaraz nie ma npc
 a teraz? albo samemu albo we dwóch bo albo w więcej osób nie ma postępów albo zaraz nie ma npc 
Re: Upadek Komanda Scoia'tael
Coronius: no to ujowo, wychodzilem z zalozenia ze skoro kiedys funkcjonowalo, to bedzie mozna to przywrocic do zycia.
Musin: czasy wyvern i golemow minely bezpowrotnie Masz jeszcze banitow, ale to nie to samo, i rzeczywiscie jest tego malo.
 Masz jeszcze banitow, ale to nie to samo, i rzeczywiscie jest tego malo.
			
			
									
						
										
						Musin: czasy wyvern i golemow minely bezpowrotnie
 Masz jeszcze banitow, ale to nie to samo, i rzeczywiscie jest tego malo.
 Masz jeszcze banitow, ale to nie to samo, i rzeczywiscie jest tego malo.Re: Upadek Komanda Scoia'tael
Ja nie pisze o drużynach 10-20 osób jak kiedyś golemy i smocze  
 
Tylko dziwi mnie trochę ze kiedyś się dało w 4-6 a teraz już nie no chyba ze na pk uprzykrzać komuś życie albo wyciągać magiki
 no chyba ze na pk uprzykrzać komuś życie albo wyciągać magiki 
			
			
									
						
										
						 
 Tylko dziwi mnie trochę ze kiedyś się dało w 4-6 a teraz już nie
 no chyba ze na pk uprzykrzać komuś życie albo wyciągać magiki
 no chyba ze na pk uprzykrzać komuś życie albo wyciągać magiki 
Re: Upadek Komanda Scoia'tael
Moze lepiej lac sie o miasta? Wystarczy przeniesc gladow i mafiozow. MG poswieca czas na takie pierdoly jak usuniecie jednego miasteczka, (ktore bylo od zawsze) wzgledem innego z dupy wzietego, wiec pewnie maja czas na to zeby zakodowac kilka nowych lokacji dla przeniesienia gildii. Gwardia bedzie sie zmieniala w zaleznosci od tego kto obecnie wlada miastem i juz. Nawet gildii nie trzeba otwierac.
I kilka wyrazow podziekowania dla wizow. Jestescie ********, *****, **********, ***********, ***** i jeszcze gwiazdki z nieba wam zycze
			
			
									
						
										
						I kilka wyrazow podziekowania dla wizow. Jestescie ********, *****, **********, ***********, ***** i jeszcze gwiazdki z nieba wam zycze

Re: Upadek Komanda Scoia'tael
Musin pisze:Rozmawiacie sobie o tym ze dużo graczy grało jak kiedyś gildie były otwarte.
No a czy w ogóle na arce są jeszcze jakieś expowiska ze można polać coś sensownie w 4-6 osób, żeby w ogóle postępy były ?Kiedyś było fajnie brałeś drużynę paru osób i się lalo byle co
a teraz? albo samemu albo we dwóch bo albo w więcej osób nie ma postępów albo zaraz nie ma npc
Możliwe jest to, że kiedyś ludzie mieli niższe poziomy i mniej umów? Ale wszyscy płakali i wypłakali, teraz łatwiej poziom wbić i umy zdobyć (i tu nie pisze, że te zmiany były złe, ja uważam je za dobre). I dalej część płacze, że kara za zgon za duża i za każdym razem pisze, że nastąpi inflacja poziomów, ale nikt nie słucha
 Widać niektórzy już odczuwają inflacje.
 Widać niektórzy już odczuwają inflacje.Re: Upadek Komanda Scoia'tael
Oczywiście jest to żartobliwa notka nie mająca nic wspólnego z rzeczywistością. Przedstawia ona moje marzenia:
Podobno Komando rozpoczyna walki z WKS na całym świecie(Więc już nie tylko w Lyrii, tak jak przez ostatni czas).
Reszty nadal się boi, bo wciąż jest słabe.
Nie będziemy pisać żadnego arta, bo wizowe gotowi nas pokasować za to. No ale oczywiście obrazek wrzucimy ;] (ilane <3)

			
			
													Podobno Komando rozpoczyna walki z WKS na całym świecie(Więc już nie tylko w Lyrii, tak jak przez ostatni czas).
Reszty nadal się boi, bo wciąż jest słabe.
Nie będziemy pisać żadnego arta, bo wizowe gotowi nas pokasować za to. No ale oczywiście obrazek wrzucimy ;] (ilane <3)

					Ostatnio zmieniony 24 lis 2013 19:32 przez Ulav, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						Re: Upadek Komanda Scoia'tael
"Zabujca klimatu" wygrywa wszystko. 
Do zobaczenia na arce.
			
			
									
						
							
Do zobaczenia na arce.

[19:03] <hard2kill> tak wiec jesli Tharra denerwuje moja sygnaturka
[19:03] <hard2kill> to sie ciesze, ze jest kolejny powod, zeby sie powiesil
[19:03] <hard2kill> z wkur***a
[19:03] <hard2kill> ;d
			
						[19:03] <hard2kill> to sie ciesze, ze jest kolejny powod, zeby sie powiesil
[19:03] <hard2kill> z wkur***a
[19:03] <hard2kill> ;d
Re: Upadek Komanda Scoia'tael
@Ulav: 100 godzin roboty w paintcie:

			
			
									
						
										
						
