Upadek Komanda Scoia'tael
Re: Upadek Komanda Scoia'tael
Żeby gildie były otworzone, to musi być jakiś standard obron, żeby to było to trzeba z połowę gildii od nowa napisać.
Dodatkowo są takie niuanse jak np siła obrony, warunki zdobywania (np własnie tylko w dzien, ale wtedy co z tymi, co graja po nocach, bo taki maja tryb zycia, albo mieszkaja zamagranica).
Pomijając kwestię tego, że to w pytę pracy kodowej, to jeszcze więcej kombinowania jak zrobić, żeby to wszystko miało ręce i nogi.
Dodatkowo są takie niuanse jak np siła obrony, warunki zdobywania (np własnie tylko w dzien, ale wtedy co z tymi, co graja po nocach, bo taki maja tryb zycia, albo mieszkaja zamagranica).
Pomijając kwestię tego, że to w pytę pracy kodowej, to jeszcze więcej kombinowania jak zrobić, żeby to wszystko miało ręce i nogi.
Re: Upadek Komanda Scoia'tael
Rozmawiacie sobie o tym ze dużo graczy grało jak kiedyś gildie były otwarte.
No a czy w ogóle na arce są jeszcze jakieś expowiska ze można polać coś sensownie w 4-6 osób, żeby w ogóle postępy były ? Kiedyś było fajnie brałeś drużynę paru osób i się lalo byle co a teraz? albo samemu albo we dwóch bo albo w więcej osób nie ma postępów albo zaraz nie ma npc
No a czy w ogóle na arce są jeszcze jakieś expowiska ze można polać coś sensownie w 4-6 osób, żeby w ogóle postępy były ? Kiedyś było fajnie brałeś drużynę paru osób i się lalo byle co a teraz? albo samemu albo we dwóch bo albo w więcej osób nie ma postępów albo zaraz nie ma npc
Re: Upadek Komanda Scoia'tael
Coronius: no to ujowo, wychodzilem z zalozenia ze skoro kiedys funkcjonowalo, to bedzie mozna to przywrocic do zycia.
Musin: czasy wyvern i golemow minely bezpowrotnie Masz jeszcze banitow, ale to nie to samo, i rzeczywiscie jest tego malo.
Musin: czasy wyvern i golemow minely bezpowrotnie Masz jeszcze banitow, ale to nie to samo, i rzeczywiscie jest tego malo.
Re: Upadek Komanda Scoia'tael
Ja nie pisze o drużynach 10-20 osób jak kiedyś golemy i smocze
Tylko dziwi mnie trochę ze kiedyś się dało w 4-6 a teraz już nie no chyba ze na pk uprzykrzać komuś życie albo wyciągać magiki
Tylko dziwi mnie trochę ze kiedyś się dało w 4-6 a teraz już nie no chyba ze na pk uprzykrzać komuś życie albo wyciągać magiki
Re: Upadek Komanda Scoia'tael
Moze lepiej lac sie o miasta? Wystarczy przeniesc gladow i mafiozow. MG poswieca czas na takie pierdoly jak usuniecie jednego miasteczka, (ktore bylo od zawsze) wzgledem innego z dupy wzietego, wiec pewnie maja czas na to zeby zakodowac kilka nowych lokacji dla przeniesienia gildii. Gwardia bedzie sie zmieniala w zaleznosci od tego kto obecnie wlada miastem i juz. Nawet gildii nie trzeba otwierac.
I kilka wyrazow podziekowania dla wizow. Jestescie ********, *****, **********, ***********, ***** i jeszcze gwiazdki z nieba wam zycze
I kilka wyrazow podziekowania dla wizow. Jestescie ********, *****, **********, ***********, ***** i jeszcze gwiazdki z nieba wam zycze
Re: Upadek Komanda Scoia'tael
Musin pisze:Rozmawiacie sobie o tym ze dużo graczy grało jak kiedyś gildie były otwarte.
No a czy w ogóle na arce są jeszcze jakieś expowiska ze można polać coś sensownie w 4-6 osób, żeby w ogóle postępy były ? Kiedyś było fajnie brałeś drużynę paru osób i się lalo byle co a teraz? albo samemu albo we dwóch bo albo w więcej osób nie ma postępów albo zaraz nie ma npc
Możliwe jest to, że kiedyś ludzie mieli niższe poziomy i mniej umów? Ale wszyscy płakali i wypłakali, teraz łatwiej poziom wbić i umy zdobyć (i tu nie pisze, że te zmiany były złe, ja uważam je za dobre). I dalej część płacze, że kara za zgon za duża i za każdym razem pisze, że nastąpi inflacja poziomów, ale nikt nie słucha Widać niektórzy już odczuwają inflacje.
Re: Upadek Komanda Scoia'tael
Oczywiście jest to żartobliwa notka nie mająca nic wspólnego z rzeczywistością. Przedstawia ona moje marzenia:
Podobno Komando rozpoczyna walki z WKS na całym świecie(Więc już nie tylko w Lyrii, tak jak przez ostatni czas).
Reszty nadal się boi, bo wciąż jest słabe.
Nie będziemy pisać żadnego arta, bo wizowe gotowi nas pokasować za to. No ale oczywiście obrazek wrzucimy ;] (ilane <3)
Podobno Komando rozpoczyna walki z WKS na całym świecie(Więc już nie tylko w Lyrii, tak jak przez ostatni czas).
Reszty nadal się boi, bo wciąż jest słabe.
Nie będziemy pisać żadnego arta, bo wizowe gotowi nas pokasować za to. No ale oczywiście obrazek wrzucimy ;] (ilane <3)
Ostatnio zmieniony 24 lis 2013 19:32 przez Ulav, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Upadek Komanda Scoia'tael
"Zabujca klimatu" wygrywa wszystko.
Do zobaczenia na arce.
Do zobaczenia na arce.
[19:03] <hard2kill> tak wiec jesli Tharra denerwuje moja sygnaturka
[19:03] <hard2kill> to sie ciesze, ze jest kolejny powod, zeby sie powiesil
[19:03] <hard2kill> z wkur***a
[19:03] <hard2kill> ;d
[19:03] <hard2kill> to sie ciesze, ze jest kolejny powod, zeby sie powiesil
[19:03] <hard2kill> z wkur***a
[19:03] <hard2kill> ;d
Re: Upadek Komanda Scoia'tael
@Ulav: 100 godzin roboty w paintcie: