Balans, exp i inne cuda
Re: Balans, exp i inne cuda
Pytanie brzmi czy exp nadal leci jak wcześniej i tylko postępy się nie zmieniają. Czy wogóle expa wywiało.

Re: Balans, exp i inne cuda
Cechy skaczą jak skakały z czego wynika że expa dodaje tylko postępy są zwalone.
How do I reach these kids?
Re: Balans, exp i inne cuda
Wydaje mi się że teraz jest ok.
Dzięki Raf (:
Dzięki Raf (:
-
Goldfinger
- Posty: 243
- Rejestracja: 13 lut 2009 22:45
Re: Balans, exp i inne cuda
Podziękowania za szybką interwencje!
Re: Balans, exp i inne cuda
Uprasza sie o naprawienie "widelca", bo nadal sie lamie na byle czym. Placz i zgrzytanie zebow... 
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"
Re: Balans, exp i inne cuda
Zglos blad w widelcu? Wizowie moga nawet nie wiedziec o co chodzi.Magog pisze:Uprasza sie o naprawienie "widelca", bo nadal sie lamie na byle czym. Placz i zgrzytanie zebow...
Jaeden, cham i prostak.
Jesli polelf, to tylko owiany legenda, w srebrzystej zbroji i z helmem, ktory mowi "zabij".
Jesli polelf, to tylko owiany legenda, w srebrzystej zbroji i z helmem, ktory mowi "zabij".
Re: Balans, exp i inne cuda
Nawet fajnie sie dzieje. Bardzo stare zgloszenia sa poprawiane, na biezaco tez sie dzieje. Szacun dla robo-wizow i ich wizogodzin ;]
Czy MY gracze moglibysmy dostac jakis wyznacznik od administracji (cos takiego juz bylo), zeby wiedziec jaki jest usredniony czas expa? Zeby wiedziec co ewentualnie zglaszac do poprawek. Bez sensu jest zasypywac zgloszeniami, ktore nie powinne miec miejsca.
Do tej pory takim standardem mialo byc 30-45 minut pod zawodowca i w miare dobrane expowisko. Ciagle mozna zaobserwowac rozne anomalie i co jest normalne (niestety) z punktu widzenia graczy - nie bedzie zgloszen z przegietym expem, za to beda zale (tak, tak - moje tez) o miejsca, ktore leza odlogiem.
Sa miejscowki gdzie dostaje sie sprzet, kamienie, kase - ma to rozny wplyw na walke i stopien trudnosci w expieniu (lamanie, zaslanianie).
Co jest przyjete jako standard? Kiedys moze bedzie balans w prawdziwym tego slowa znaczeniu. Do tego trzeba wspolpracy z graczami.
Czy MY gracze moglibysmy dostac jakis wyznacznik od administracji (cos takiego juz bylo), zeby wiedziec jaki jest usredniony czas expa? Zeby wiedziec co ewentualnie zglaszac do poprawek. Bez sensu jest zasypywac zgloszeniami, ktore nie powinne miec miejsca.
Do tej pory takim standardem mialo byc 30-45 minut pod zawodowca i w miare dobrane expowisko. Ciagle mozna zaobserwowac rozne anomalie i co jest normalne (niestety) z punktu widzenia graczy - nie bedzie zgloszen z przegietym expem, za to beda zale (tak, tak - moje tez) o miejsca, ktore leza odlogiem.
Sa miejscowki gdzie dostaje sie sprzet, kamienie, kase - ma to rozny wplyw na walke i stopien trudnosci w expieniu (lamanie, zaslanianie).
Co jest przyjete jako standard? Kiedys moze bedzie balans w prawdziwym tego slowa znaczeniu. Do tego trzeba wspolpracy z graczami.
Re: Balans, exp i inne cuda
Ja proszę o wydłużenie czasu po zalogowaniu, przez który zioła nie usychają do przynajmniej 30 sekund.
Drugi raz w ciągu 10 dni miałem pecha zalogować się chwilę po zakończeniu Apokalipsy, o której nawet wcześniej nie wiedziałem. Arkadia jest wtedy bardzo powolna i postaci wchodzące do świata nie są w stanie nic zrobić. W efekcie dwukrotnie straciłem niemal cały zapas ziół - zupełnie nie z własnej winy. Odnowienie zasobów jest obecnie wyjątkowo trudne dla "niezielarzy" przez co staje się to tym bardziej irytujące. Nie tylko ja na to narzekam.
Nie sądzę też, że logowanie się wpierw secondem dla sprawdzenia czy można się bezpiecznie zalogować właściwą postacią jest tym, na czym ta gra ma polegać. Przyjemności to na pewno nie sprawia.
Drugi raz w ciągu 10 dni miałem pecha zalogować się chwilę po zakończeniu Apokalipsy, o której nawet wcześniej nie wiedziałem. Arkadia jest wtedy bardzo powolna i postaci wchodzące do świata nie są w stanie nic zrobić. W efekcie dwukrotnie straciłem niemal cały zapas ziół - zupełnie nie z własnej winy. Odnowienie zasobów jest obecnie wyjątkowo trudne dla "niezielarzy" przez co staje się to tym bardziej irytujące. Nie tylko ja na to narzekam.
Nie sądzę też, że logowanie się wpierw secondem dla sprawdzenia czy można się bezpiecznie zalogować właściwą postacią jest tym, na czym ta gra ma polegać. Przyjemności to na pewno nie sprawia.
Re: Balans, exp i inne cuda
Ogolnie trwalosc ziol mogla by byc wydluzona. Czasem zbieram i po przejsciu 4 lokacji bez wlozenia ziol do woreczka czesc usycha.
Re: Balans, exp i inne cuda
To już Twój wybór, że nie chowasz ziół od razu. Samo usychanie nie jest problemem. Problem stanowią wypadki niezależne od gracza, ani nawet od jakości jego łącza. Po prostu przez pierwsze 5-10 minut po Apoce panują tzw. "lagi postapokaliptyczne".