Skrypty

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Skrypty

Post autor: Werbat »

Zurwen pisze:Zamiast napisać wschód, piszesz w.
To nieźle musi Ci wychodzić podróżowanie ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Skrypty

Post autor: Coronius »

Werbat pisze:
Zurwen pisze:Zamiast napisać wschód, piszesz w.
To nieźle musi Ci wychodzić podróżowanie ;-)
Prawie jak alias s scatak
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Skrypty

Post autor: Paulie »

Amavandrel pisze:re Zurwen: Mechanizm wybierajacy jest nielegalny, nie sam bind. Mechanizm wykonuje dzialania jakies 1000 razy szybciej, niz fizycznie jest w stanie gracz. Podejrzewam ze przy ktoryms zastosowaniu (zwlaszcza podczas pk, na graczach) poleci kasacja/piorun/cos_tam.
Wskaz punkt w regulaminie arkadii, ktory tego zabrania. Jedyne, co w owym jest napisane o skryptach to:
Arkadia przeznaczona jest dla ludzi, nie botów. Nie jest dozwolone używanie, pod nieobecnosc właściciela, programów sterujących jego postacią. Nie jest dozwolone korzystanie z programów oddających postać pod kontrolę innej postaci. ($8 zasad podstawowych)

Rodzi sie tutaj pare pytan:
Dlaczego Wy, wizowie, karacie za rzeczy, ktore nie sa zakazane przez regulamin? (A jak wiadomo, co nie jest zakazane to jest dozwolone)
Dlaczego Wy, wizowie, nie zmienicie regulaminu, skoro uwazacie, ze pewne rzeczy nie powinny miec miejsca?
Dlaczego Wy, wizowie, nie chcecie odpowiedziec na pytania postawione w tym temacie, tak by gracze mieli pewnosc, ze nie zostana ukarani (za cos, co jest dozwolone notabene)?
Dlaczego to wlasnie ogry dostaly po dupie, skoro bindy sa uzywane przez wszystkie osoby grajace aktywnie pk i/lub pvp?

Troche odechciewa sie grac, podczas gdy ma sie swiadomosc, ze swoj przeznaczony czas na arkadie moze pojsc w diably, poprzez "widzimisie" osob(y) na stanowisku. Czy naprawde nie mozna wyjsc naprzeciw graczom i porzadnie ugruntowac kwestie skryptow?
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Gość

Re: Skrypty

Post autor: Gość »

Coronius pisze:
Werbat pisze:
Zurwen pisze:Zamiast napisać wschód, piszesz w.
To nieźle musi Ci wychodzić podróżowanie ;-)
Prawie jak alias s scatak
Piękne! :mrgreen:
Ghazar
Posty: 87
Rejestracja: 15 lut 2009 21:54

Re: Skrypty

Post autor: Ghazar »

Czyli teraz aby nie tracic czasu przy gonitwie, trzeba bedzie zamiast wcisnac RECZNIE binda by powiedziec "Slady prowadza na poludniowy-wchod i naleza do czlowieka" robic cos takiego:
XXX mowi: se

Wiesci 100 radzej powoduja wiecej pytan niz daja odpowiedzi niestety.
Obrazek
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Skrypty

Post autor: Zurwen »

Ech ten WerbaD, zawsze co do literki.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Godar
Posty: 309
Rejestracja: 07 mar 2009 17:46
Lokalizacja: Kraków

Re: Skrypty

Post autor: Godar »

No niestety Wieści niczego nie wyjaśniły, tylko utwierdziły nas w tym, co od dawna wiadomo.

Czyli: wszystko, o czym nie ma mowy w zasadach, jest dozwolone, poza sytuacjami, w których Czarodzieje uznają, że nie jest.
Urithair
Posty: 177
Rejestracja: 14 gru 2009 01:39

Re: Skrypty

Post autor: Urithair »

Zurwen:

Moze i co do literki, ale akurat w tym przypadku, to roznica miedzy 'e' a 'w' jest dosc diametralna... Mozna wrecz powiedziec, ze (doslownie) 180 stopni w druga strone....
Amavandrel
Posty: 82
Rejestracja: 23 mar 2009 07:29

Re: Skrypty

Post autor: Amavandrel »

Zurwenie, wytłumacz mi proszę jak po stronie klienta działa skrypt porównujący siłę wrogów, który nie wysyła poleceń do muda. Zawsze porównywałem przez komendę "porównaj", nie wiedziałem, że istnieje inna metoda...

Zaś co do skryptów przyspieszających: autopogoń też jest skryptem przyspieszającym; przecież tylko podąża za wrogiem, a ja przecież widzę, gdzie ucieka wróg i gonię go. Idąc Twoim torem myślenia należy dopuścić wszystkie mechanizmy (autopogoń, autozielarz, autorybak, autoatak, autotropienie, autozasłony), bo przecież ja, twórca skryptu, wiem co skrypt wykona. A że w czasie kilkudziesięciu (kilkuset?) ms...

Może od razu zamienimy PK na wojny rdzeniowe?
Awatar użytkownika
Eve
Posty: 270
Rejestracja: 24 lut 2009 18:39

Re: Skrypty

Post autor: Eve »

No dobrze. Do mnie trafił jeden z argumentów (już nie pamiętam gdzie kto i co do słowa) ale jak to zrozumiałam..

Wciskam bind pod które mam podpisane porownanie sily,zreki i wytrzymalości wrogow, następnie najslabszy (wg porownania) podbindowuje mi się pod np. f1?
I to jest nielegalnie, tak?

A sytuacja - wciskam bind, pod którym mam podpisane prownanie sily, zreki i wytrzymałości wrogów, a następnie wyświetla mi się komunikat, że "ten pan" jest najslabszy. Atak musze wpisać normalnie, ew. z innego systemu numerkowania wrogów, który jest niezależny od tego powyżej.
To już by było legalne wg mnie. Sama muszę określić cel ataku, a bind pokazuje mi w natłoku tekstu tylko to co możnaby było wyczytać.

Pytanie czy dobrze myślę..
ODPOWIEDZ