Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Przez podziemia w Karak Kadrin zawsze można wyjść.
Re: Porady dla graczy.
halo, halo. Bordos znowu nadaje. Pomimo poczatkowych trudnosci, melduje ze sie nie zniechecilem jeszcze
. Podoba mi sie i sie wkrecam coraz bardziej.
Pytania dot. mechaniki (glupio mi sie troche pytac o to na Arce)
1. Co konkretnie strace jak zaniedbam cechy mentalne ?
2. Czy podczas walki ktoras z cech bojowych ma wieksze znaczenie ?
3. Jesli porownoje np. dwa helmy, to czy ten lepszy bedzie mial wyzsza cene w sklepie? Ewentualnie jak porownac dwie zbroje i wybrac lepsza?
4. Jakie skutki ma dla mnie kac i pragnienie ? (najedzenie i pijanstwo wiem)
Pozdr

Pytania dot. mechaniki (glupio mi sie troche pytac o to na Arce)
1. Co konkretnie strace jak zaniedbam cechy mentalne ?
2. Czy podczas walki ktoras z cech bojowych ma wieksze znaczenie ?
3. Jesli porownoje np. dwa helmy, to czy ten lepszy bedzie mial wyzsza cene w sklepie? Ewentualnie jak porownac dwie zbroje i wybrac lepsza?
4. Jakie skutki ma dla mnie kac i pragnienie ? (najedzenie i pijanstwo wiem)
Pozdr
Re: Porady dla graczy.
1. Ilość many, wycene w sklepie i pewnie więcej rzeczy, o których nikt nie ma pojęcia.Bordos pisze:halo, halo. Bordos znowu nadaje. Pomimo poczatkowych trudnosci, melduje ze sie nie zniechecilem jeszcze. Podoba mi sie i sie wkrecam coraz bardziej.
Pytania dot. mechaniki (glupio mi sie troche pytac o to na Arce)
1. Co konkretnie strace jak zaniedbam cechy mentalne ?
2. Czy podczas walki ktoras z cech bojowych ma wieksze znaczenie ?
3. Jesli porownoje np. dwa helmy, to czy ten lepszy bedzie mial wyzsza cene w sklepie? Ewentualnie jak porownac dwie zbroje i wybrac lepsza?
4. Jakie skutki ma dla mnie kac i pragnienie ? (najedzenie i pijanstwo wiem)
Pozdr
2. Niby nie, ale większość graczy (w tym ja) uważa, że zręczność. Ale i tak bojowa postać zazwyczaj ma ustawione cechy wwwnnn.
3. Tego nikt nie wie. Nie da się porównać inaczej niż empirycznie (tzn. sprawdzając ekwipunek w boju).
4. Kac obniża cechy. Pragnienie definiuje szybkość odnowy many.
Ps. Jako 'nikt' mam na myśli większą część graczy.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Porady dla graczy.
To ja dorzucę jeszcze 3 grosze....
1) Poza maną, cechy mentalne odpowiadają za niektóre umiejętności (a raczej dają do nich jakiś bonus, mnożnik, czy cośtam), jak np. rozkazy, zielarstwo, znajomość języków prawdopodobnie spostrzegawczość, wyczucie kierunku. No i ilość slotów w pamięci jest zależna od inteligencji.
2) Zgadzam się z Zurwenem, przynajmniej jeśli chodzi o walkę 1 vs 1. W takim starciu postać z wyższą zręcznością ma przewagę nad silniejszym, wytrzymalszym, ale mniej zwinnym przeciwnikiem. Natomiast w walce z grupą wrogów większego znaczenia nabiera wytrzymałość (nie tak łatwo już unikać ciosów, a wytrzymałość przekłada się na hp).
Poza tym, wiele zależy od zawodu (czyli od tego jakie masz umy i speca). Mogę się mylić, ale większość specjali i defensów zależy chyba od zręczności, stąd jej kluczowe znaczenie.
Ale generalnie raczej nie opłaca się ustawiać inaczej niż WWWNNN. Podobno nawet kupcy tak robią. Co jest w sumie bardzo głupie (brak innych dróg rozwoju postaci), ale co zrobić.
1) Poza maną, cechy mentalne odpowiadają za niektóre umiejętności (a raczej dają do nich jakiś bonus, mnożnik, czy cośtam), jak np. rozkazy, zielarstwo, znajomość języków prawdopodobnie spostrzegawczość, wyczucie kierunku. No i ilość slotów w pamięci jest zależna od inteligencji.
2) Zgadzam się z Zurwenem, przynajmniej jeśli chodzi o walkę 1 vs 1. W takim starciu postać z wyższą zręcznością ma przewagę nad silniejszym, wytrzymalszym, ale mniej zwinnym przeciwnikiem. Natomiast w walce z grupą wrogów większego znaczenia nabiera wytrzymałość (nie tak łatwo już unikać ciosów, a wytrzymałość przekłada się na hp).
Poza tym, wiele zależy od zawodu (czyli od tego jakie masz umy i speca). Mogę się mylić, ale większość specjali i defensów zależy chyba od zręczności, stąd jej kluczowe znaczenie.
Ale generalnie raczej nie opłaca się ustawiać inaczej niż WWWNNN. Podobno nawet kupcy tak robią. Co jest w sumie bardzo głupie (brak innych dróg rozwoju postaci), ale co zrobić.
Re: Porady dla graczy.
witam
da sie jeszcze gdzies wytrenowac wyczucie kierunku jak mam w val'kare na max?
da sie jeszcze gdzies wytrenowac wyczucie kierunku jak mam w val'kare na max?
Re: Porady dla graczy.
Aler:
Jeśli tak, to tylko w Karak Varn, ale istnieje możliwość, że zarówno w Val'kare jak i w KV, trening wyczucia kierunku jest dostępny do tego samego poziomu. Zajrzyj tam przy okazji i będziesz wiedział na 100%.
Poza tym w KV jest maksymalny poziom wspinaczki dla gildii podróżniczych, więc warto tam się wybrać.
Jeśli tak, to tylko w Karak Varn, ale istnieje możliwość, że zarówno w Val'kare jak i w KV, trening wyczucia kierunku jest dostępny do tego samego poziomu. Zajrzyj tam przy okazji i będziesz wiedział na 100%.
Poza tym w KV jest maksymalny poziom wspinaczki dla gildii podróżniczych, więc warto tam się wybrać.
Re: Porady dla graczy.
Witam. Jak ustalić swoje położenie w Novigradzie? Jest jakiś plan miasta?
Re: Porady dla graczy.
http://www.mudy.republika.pl/
Tutaj masz mape prawie całej Arkadii.
A także inne rzeczy przydatne na początek.
Tutaj masz mape prawie całej Arkadii.
A także inne rzeczy przydatne na początek.
Re: Porady dla graczy.
Yhh gdzie te czasy kiedy zamiast mudy.republika.pl byl zeszyt w kratke i dlugopis...
Re: Porady dla graczy.
Raczej mapy GreenSuna 
re dol: Ano wlasnie!

re dol: Ano wlasnie!
Ostatnio zmieniony 10 sty 2010 21:06 przez Urithair, łącznie zmieniany 1 raz.