A) dopisac wiecej przymiotników - gracze z łatwoscią w tym akurat mogą pomócRafgart pisze:Jesli jest 100 przymiotnikow i kazdy moze miec dwa, to jest okolo 10000 kombinacji (dochodza jeszcze ograniczenia na kategorie, kwestia kolejnosci).
Dziennie w tej chwili powstaje 10 postaci, czyli po maksimum 3 latach mozliwosci sie koncza.
B) postacie się nie tylko tworzą - sa również kasowane
C) jestem NA PRAWDĘ cienki z matmy ale czy kwestia 'kojejnosci' nie daje czasem dwa razy więcej kombinacji (chyba, że uwzględniłeś ją w swoim podsumowaniu 10000
D) weź pod uwagę jedną ważną rzecz: ta sama kombinacja dla innych ras nie jest już zdublowanym opisem, czyli podany przez Ciebie wynik mnożony przez ilość ras (ile 6, 7?)
E) z zasady dublowania mozna wyłączyć NPCe. Nawet jeśli nasza postać zdubluje shorta z NPCem to ten drugi raczej nie przemieszcza sie po całym świecie i ryzyko pomyłki jest nie wielkie.
Nie chce sie tutaj z nikim kłócić, to tylko propozycja pomysłu, który wyeliminowałby:
- atakowanie niewłaściwych postaci ze względu na taki sam short.
- alliasowanie opisów (to kolega, to wróg, to NPC od questa, to alt itd.)
- zwiekszenie orginalności postaci
- ułatwienie przy ogłoszeniach, listach gończych, informacjach na tablicach gdy posługujemy się shortem
p.s. Rafgarcie, zmiana z zwiekszeniem slotów pamięci - genialna, z usunieciem 'ostatnio' - logiczna i pozytywna, z dłuzszym zapamietywaniem świeżo przedstawionych niż do wylogowania - na plus, zapamietywanie starych znajomych - klęska.
Pozdrawiam