Zmiany w zdobywaniu magikow
Zmiany w zdobywaniu magikow
Wyciagam 'dyskusje' do osobnego tematu, bo pewnie i tak go nie unikniemy.
Za kolejne posty w temacie OK vs LE bedziemy banowac.
Za kolejne posty w temacie OK vs LE bedziemy banowac.
Re: Zmiany w zdobywaniu magikow
Rafgart,
Został skasowany mój post - odpowiedź na posta Terenesa. Nie dotyczył on tematu OK vs LE.
Tak miało być?
Został skasowany mój post - odpowiedź na posta Terenesa. Nie dotyczył on tematu OK vs LE.
Tak miało być?
Ilane nuci: Oslonmy Ilane.
Re: Zmiany w zdobywaniu magikow
Witam,
Przepraszam jeśli wkurzyłem administracje albo skierowałem dyskusje na złe tory, ale mnie naprawdę interesuje kwestia cechy Intelektu w sprawie magicznych przedmiotów.
Nie miałem zamiaru z nikim się kłócić i nie chciałem nikogo obrażać.
Uważam po prostu, że władanie magicznymi przedmiotami nie powinno być zawsze łatwe i przyjemne. Coś kosztem czegoś.
Bardzo fajnie że są zmiany odnośnie zdobywania magicznych przedmiotów, bo zdecydowanie były potrzebne. Chwała adminom za to że im się nadal chce
Co do rozlosowywania wejściówek u dobrych npców według mnie jest to dobry pomysł. Niech zła strona też ma jakieś wyzwania i zabawę z tego że są po tej a nie innej stronie. Ale żeby nie było płaczów, że tylko źli wtedy będą dodatkowo nagradzani, niech te "dobre NPCe z wejściówkami" mają jakieś eventowe questy dla jasnej strony, za które gracze mogą dostać "dziwny klucz który dostali w spadku po ciotce"
np przetrzebienie jakiegoś terenu z orków, trolli itp przyniesienie xxx skalpów , albo uzbieranie ziół dla chorych w wiosce itp
Jakby do tego dodać jeszcze planowane plotki w karczmie
"Podobno Wójt gminy xxx dostał spadek po kuzynie który miał konszachty z lokalnymi bandytami,
- myślał że znajdzie fortune a w chacie został jeno klucz i para butów ha ha ha"
to całość by się bardzo fajnie zgrywała
Co wy na to?
pozdrawiam
Aslinth oddany i wdzięczny gracz Arkadii
Przepraszam jeśli wkurzyłem administracje albo skierowałem dyskusje na złe tory, ale mnie naprawdę interesuje kwestia cechy Intelektu w sprawie magicznych przedmiotów.
Nie miałem zamiaru z nikim się kłócić i nie chciałem nikogo obrażać.
Uważam po prostu, że władanie magicznymi przedmiotami nie powinno być zawsze łatwe i przyjemne. Coś kosztem czegoś.
Bardzo fajnie że są zmiany odnośnie zdobywania magicznych przedmiotów, bo zdecydowanie były potrzebne. Chwała adminom za to że im się nadal chce
Co do rozlosowywania wejściówek u dobrych npców według mnie jest to dobry pomysł. Niech zła strona też ma jakieś wyzwania i zabawę z tego że są po tej a nie innej stronie. Ale żeby nie było płaczów, że tylko źli wtedy będą dodatkowo nagradzani, niech te "dobre NPCe z wejściówkami" mają jakieś eventowe questy dla jasnej strony, za które gracze mogą dostać "dziwny klucz który dostali w spadku po ciotce"
np przetrzebienie jakiegoś terenu z orków, trolli itp przyniesienie xxx skalpów , albo uzbieranie ziół dla chorych w wiosce itp
Jakby do tego dodać jeszcze planowane plotki w karczmie
"Podobno Wójt gminy xxx dostał spadek po kuzynie który miał konszachty z lokalnymi bandytami,
- myślał że znajdzie fortune a w chacie został jeno klucz i para butów ha ha ha"
to całość by się bardzo fajnie zgrywała
Co wy na to?
pozdrawiam
Aslinth oddany i wdzięczny gracz Arkadii
Czas goni nas goni nas cały czas...
Re: Zmiany w zdobywaniu magikow
Jedyne magiczne przedmioty, ktorych dzialanie moze zalezec od intelektu, to te ochronne, ktore 'zjadaja' mane.
Zeby odciagnac was od tych beznadziejnych rozwazan o wielkosci gildowego przyrodzenia, przedstawie troche konkretow:
Krotki opis zalozen systemu:
Jak wyglada sytuacja na te chwile:
Tak jak pisalem wczesniej, oczekuje, ze system zacznie jako tako dzialac w calosci gdzies w polowie maja. Do tego czasu trzeba sie wykazac cierpliwoscia.
Na pewno bedziemy musieli rownoczesnie wzbogacic i uzupelnic liste przedmiotow magicznych. Dlatego jesli ktos chce pomoc, to beda potrzebne opisy, szczegolnie takich rodzajow, ktore teraz sa globalnie niedoreprezentowane.
Zeby odciagnac was od tych beznadziejnych rozwazan o wielkosci gildowego przyrodzenia, przedstawie troche konkretow:
Krotki opis zalozen systemu:
- wprowadzamy cos, co my okreslamy jako 'skarbce', czyli zamkniete miejsca, gdzie mozna zdobywac nagrody, w tym magiczne przedmioty
- dostep do kazdego skarbca jest ograniczony czasowo - czyli po 'zdobyciu' skarbiec przez pewien czas jest zamkniety - oraz wymaga elementu losowego (zazwyczaj zdobycia klucza na losowym npcu lub konkretnym npcu pojawiajacym sie w losowych miejscach)
- zapisujemy jak czesto dany skarbiec jest zdobywany i od tego bedzie zalezala ilosc nagrod/magikow (czyli w rzadziej odwiedzanym skarbcu moze byc wiecej niz 1 magik)
- magiczne przedmioty beda losowane, jednak przy pewnych ograniczeniach klimatycznych (troll nie powinien walczyc sztyletem, a licz maczuga, niektore magiki sa unikalne jak maska Drachenfelsa itd)
- bedziemy sie starali, by zdobycie klucza dawalo 'gwarantowany dostep' do skarbca przez 12 godzin (czyli tyle przetrwaja apokalipse i przez ten czas kolejny klucz nie pojawi sie w swiecie)
Jak wyglada sytuacja na te chwile:
- wiekszosc miejsc w Imperium zostala juz przerobiona, pozostaly jeszcze do zrobienia utopce i wieza golemow
- losowanie magikow wlaczymy, gdy tylko dojdziemy do tego samego etapu w Ishtar
- Drachenfels i Raon Amorgoth zostana otwarte na samym koncu, bo bedzie tam wiecej magikow a wejscie bedzie bardziej skomplikowane
- dodamy cztery zupelnie nowe miejsca, ktore czekaja na podpiecie, co powinno w sumie zapewnic odpowiednia 'pule' skarbcow (pewnie ponad 30)
Tak jak pisalem wczesniej, oczekuje, ze system zacznie jako tako dzialac w calosci gdzies w polowie maja. Do tego czasu trzeba sie wykazac cierpliwoscia.
Na pewno bedziemy musieli rownoczesnie wzbogacic i uzupelnic liste przedmiotow magicznych. Dlatego jesli ktos chce pomoc, to beda potrzebne opisy, szczegolnie takich rodzajow, ktore teraz sa globalnie niedoreprezentowane.
-
- Posty: 240
- Rejestracja: 13 lut 2009 22:45
Re: Zmiany w zdobywaniu magikow
I to jest świetny - merytoryczny post, dziękuje.
Odnośnie mechaniki 'skarbców'.
Czy po otwarciu można się w środku zamknąć i mamy strefę wolną od PvP w momencie wyjmowania magików? (jak to było w Roan i miejscach z pojedynczym kluczem)? Czy po otwarciu drzwi są otwarte dla wszystkich? Czy zależy od 'skarba'?
Odnośnie mechaniki 'skarbców'.
Czy po otwarciu można się w środku zamknąć i mamy strefę wolną od PvP w momencie wyjmowania magików? (jak to było w Roan i miejscach z pojedynczym kluczem)? Czy po otwarciu drzwi są otwarte dla wszystkich? Czy zależy od 'skarba'?
Re: Zmiany w zdobywaniu magikow
Az sie zawstydzilem i nie wiem co napisac, bo to pierwszy raz jak administracja podzielila sie planami przed wprowadzeniem reformy. Bardzo milo sie to czyta. Oby wiecej takich notek. (DOMKI! )
Ogolnie to znaczy ze teraz arkadia bedzie teraz hi-magick ? Bo teraz magiki raczej sa.. dobre i takie dla gildii zawodowych, a po zmianach bedzie wiecej takich lekkich magikow dostepnych dla GP?
Ogolnie to znaczy ze teraz arkadia bedzie teraz hi-magick ? Bo teraz magiki raczej sa.. dobre i takie dla gildii zawodowych, a po zmianach bedzie wiecej takich lekkich magikow dostepnych dla GP?
Tęczowe serce...
Re: Zmiany w zdobywaniu magikow
Arkadia jest swiatem otwartym i unikamy miejsc 'wolnych od PK'. Jednak jesli specyfika miejsca tego wymaga, to bedzie ono niedostepne dla innych. Szczegolnie jesli wejscie do niego bedzie narzucalo ograniczenie na wielkosc druzyny.
Re: Zmiany w zdobywaniu magikow
Z przyjemnością pomogę z opisami a także jeśli będzie potrzeba to i z innymi rzeczami.
Re: Zmiany w zdobywaniu magikow
Rafgarcie, wielkie dzieki za twoje wyjasnienia.
Naprawde to jest to, czego czasem brakuje miedzy MG a graczami.
Naprawde to jest to, czego czasem brakuje miedzy MG a graczami.