Hacki zyciowe do Mudleta

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Tercoral » 16 mar 2018 16:17

Z tym zmeczeniem to wyciagasz zmienna z gmcp (chyba fatigue) i robisz duzy allias

/zm (.*)
If gmcp.faticostam == 1 then send("szepnij " .. matches[2] .. " jestem jakis tam") end

I tak ifa dla kazdej cyferki.

Tylko nie wiem jak z legalnoscia. Powinno byc dobrze.
No i arcydzielo sztuki koderskiej to ni jest.
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Tercoral » 31 maja 2018 07:02

Podbijam. Moze ma ktos pomysl na "pol-automatyczny wybierak ze skrzyni" ktory ma mniej wiecej dzialac na zasadzie: Oceniam wszystkie zbroje. Patrzy ktore nie spelnianiaja kryteriow (zniszczone) i proponuje w oparciu o zawartosc skrzyni co ubrac. Pozniej naciskam magiczny key i jestem ubrany na expa znow... 8-)
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Adair
Posty: 80
Rejestracja: 21 lut 2017 09:30

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Adair » 31 maja 2018 10:19

Kod: Zaznacz cały

wybierz helm ze skrzyni
wybierz kirys ze skrzyni
wybierz lewy naramiennik ze skrzyni
wybierz prawy naramiennik ze skrzyni
itd.
Takie coś...?

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Tercoral » 31 maja 2018 10:37

A czym sie rozni wybierz od wez?
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Adair
Posty: 80
Rejestracja: 21 lut 2017 09:30

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Adair » 31 maja 2018 11:01

Wybiera najlepszy jakościowo sprzęt.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Tercoral » 10 maja 2019 13:50

Poszukuje zdolnego czlowieka do pracy robotniczej za "dziekuje".

Czy mogl bym prosic o napisanie skryptu z gaugiem do palenia sie lampy? Ma dzialac tak ze jak zapalam lampe to odlicza sekundy do czasu wypalenia sie. Jak zgasze lampe to sie stopuje, a jak dopelnie to sekundy sie "uzupelniaja do maxa".

Wszelkie pomysly i udogodnienia mile widzane.
Tęczowe serce... :oops:

Athe
Posty: 3
Rejestracja: 16 lut 2020 18:46

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Athe » 23 mar 2020 12:21

Apolios pisze:
23 mar 2020 03:51
Athe pisze:
21 mar 2020 11:10
Hej, możecie mi coś podpowiedzieć? Jak zrobić taki "dynamiczny" guzik, który za każdym kliknięciem oglądałby kolejną rzecz? Tj. ob 1. kwiatek, ob 2. kwiatek, ob 3. kwiatek itd?
Możesz sprecyzować? Jeden przycisk odpowiadałby za jedną konkretną rzecz i będzie to np. zawsze kwiatek po każdym restarcie mudleta? Skąd chcesz pobrać informacje ile razy ma oglądać? Temat na skrypty niezwiązane ze skryptami Adremena to raczej "Hacki zyciowe do Mudleta".
Racja, sorki.

Jeden przycisk na jedną konkretną rzecz, tak, np. żeby to zawsze było "ocen kwiatek" tylko za każdym naciśnięciem oceniało kolejny. Do dziesięciu maks - stała ilość, bez pobierania i liczenia, a potem od początku. Po dziesiątym kwiatku powrót do pierwszego.

Awatar użytkownika
Kregan
Posty: 119
Rejestracja: 07 cze 2015 23:56

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Kregan » 23 mar 2020 13:03

Athe pisze:
23 mar 2020 12:21

Racja, sorki.

Jeden przycisk na jedną konkretną rzecz, tak, np. żeby to zawsze było "ocen kwiatek" tylko za każdym naciśnięciem oceniało kolejny. Do dziesięciu maks - stała ilość, bez pobierania i liczenia, a potem od początku. Po dziesiątym kwiatku powrót do pierwszego.
Prymitywne ale dziala. Za kwiatek sobie podstaw co ci pasuje.

Kod: Zaznacz cały

if policz_obiekty == nil then
policz_obiekty = 0
end

policz_obiekty = policz_obiekty + 1

send("ocen "..policz_obiekty..". kwiatek")

if policz_obiekty == 10 then
policz_obiekty = 0
end
Pierwsza zasada podróżnika "Nie sztuka gdzieś wleźć, sztuką jest wyleźć".
Druga zasada podróżnika "Gdziekolwiek wleziesz zawsze znajdzie się tam jakieś wyjście, na przykład przez zaświaty".

Awatar użytkownika
Kerian
Posty: 78
Rejestracja: 10 lip 2019 20:03

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Kerian » 23 mar 2020 13:10

Kod: Zaznacz cały

if AtheZmienna == nil then AtheZmienna = 0 end;

AtheZmienna = AtheZmienna + 1
if AtheZmienna >= 11 then AtheZmienna = 1 end

send("ob "..AtheZmienna.. ". kwiat")
Nie wiem na ile to jest zgodne z zasadami. Wiec uzywasz na wlasna odpowiedzialnosc.

Athe
Posty: 3
Rejestracja: 16 lut 2020 18:46

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Athe » 23 mar 2020 15:59

Działa panowie! Bardzo dziękuję za pomoc!

ODPOWIEDZ