Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Witam,
postanowiłem sprawdzić jak się gra na "mudlecie"
pościągałem, instalowałem i..
odpadłem przy mapperze:
/pobierz_mape i...
[ ERROR ] - Unable to open (for reading) map file: "C:/Users/..../.
config/mudlet/profiles/arkadia/map_master3.data"!
(skrypty): Problem z zaladowaniem mapy
proszę podpowiedzcie co źle robię, albo może ktoś poda link do ściągnięcia mapki
dziękować z góry
postanowiłem sprawdzić jak się gra na "mudlecie"
pościągałem, instalowałem i..
odpadłem przy mapperze:
/pobierz_mape i...
[ ERROR ] - Unable to open (for reading) map file: "C:/Users/..../.
config/mudlet/profiles/arkadia/map_master3.data"!
(skrypty): Problem z zaladowaniem mapy
proszę podpowiedzcie co źle robię, albo może ktoś poda link do ściągnięcia mapki
dziękować z góry
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
@Norman:
Sprawdź atrybuty pliku z mapą i czy faktycznie istnieje w katalogu Twojego profilu.
Tu masz pliki jak coś --> http://arkadia.kamerdyner.net/master3/
Powodzenia
Sprawdź atrybuty pliku z mapą i czy faktycznie istnieje w katalogu Twojego profilu.
Tu masz pliki jak coś --> http://arkadia.kamerdyner.net/master3/
Powodzenia
Strideo
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Wersja 3.9
Aktualizacja wprowadzająca sporo zmian.
1. Dodatkowy naglowek w oknie stanow
@pprraavv zaproponował ciekawe ulepszenie paska stanów, które zostalo dodane. Przed kondycjami pojawiaja sie informacje kluczowe do walki.
Naglowek jest na chwile obecna tymczasowo wylaczony, aby go wlaczyc, trzeba skonfigurowac go sobie w pliku imie.txt. Ponizej cala konfiguracja tej funkcjonalnosci:
2. Dodatek w oknie kondycji dla ukrywaczy
Od tej wersji dodane zostaly pewne usprawnienia dla skradaczy. Okno po skonfigurowaniu wyglada teraz tak:
[xx] jest kolorowane w kolorze 'sky_blue', aby sie odrozniac. Po kliknieciu na dany 'xx', postac zaskoczy konkretna osobe. Domyslnie jest to wylaczone. Aby to wlaczyc, trzeba skonfigurowac imie.txt. Sa dostepne dwa tryby, ktore sa wyjasnione w pliku imie.txt
3. Ocenianie wrogow/postaci i pokazanie ich sprzetu
@chlebik zaproponował dodatek, ktory oceni wrogow i pokaze zestawienie ich sprzetu. Dostepne sa dwa nowe aliasy:
Przykladowy wynik:
Przy kazdej osobie pojawia sie znacznik: '/z [id]'. Sa to klikalne teksty. Przykladowo, po kliknieciu na '/z 1', wykonany zostanie atak na dana osobe.
4. Poprawki/dodatki w oknie rozmow
Kilka poprawek w oknie rozmow. Domyslne ustawienia w oknie rozmow jak ponizej, mozna je sobie zmienic w pliku imie.txt
5. Inne dodatki
- dodanie aliasa '/zbieranie_monet [opcja]', wiecej szczegolow w '/zbieranie'
- mozna teraz skonfigurowac wiecej niz jedna komende na atak:
- znacznik [x/9] przy poziomie oswojenia zwierzaka
- recznie ustawiany czas startu expa: '/expstart'. Opcjonalnie, jesli chcemy narzucic, aby czas expa na postep byl liczony od danego momentu.
- obsluga gnomiej mowy: Mowisz: ToJestGnomiaMowa.
- dodane zostalo zawijanie wiersza w oknie kondycji, domyslnie jest to 95% okna:
6. Sporo poprawek
- poprawiona komenda 'idz marszem'
- dodane pojemniki do listowania
- dodane blokery
- i sporo mniejszych poprawek
Dzieki wszystkim, ktorzy sumiennie zglaszaja bledy na githubie, dzieki temu skrypty moga stawac sie bardziej niezawodne.
Jakiekolwiek bledy, niejasnosci, pomysly zglaszamy na githubie: https://github.com/tjurczyk/arkadia-skrypty/issues
Zaktualizowana zostala rowniez baza, mozna wykonac: /pobierz_baze
Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty' dla ludzi na Mudlecie 3 i posiadających wersję skryptów >3.0 (wersja widoczna w nagłówku po zrobieniu wykonaniu /skrypty).
W paczce znajduje sie plik imie.txt z nowymi opcjami.
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 3.9
W paczce znajduje sie nowy plik imie.txt
W razie problemow uniemozliwiajacych gre, powrot do 3.8:
Aktualizacja wprowadzająca sporo zmian.
1. Dodatkowy naglowek w oknie stanow
@pprraavv zaproponował ciekawe ulepszenie paska stanów, które zostalo dodane. Przed kondycjami pojawiaja sie informacje kluczowe do walki.
Kod: Zaznacz cały
BRON: off || ZASLONA: ok || ROZKAZ: ok || UKRYTY:
====================================================
[ @][#######] JA
[ 1][#######] wysoki niebezpieczny sierzant
[ 2][#######] wasaty zimnooki straznik
[ 3][#######] ciemnooki leniwy straznik
[ 4][#######] lysiejacy leniwy straznik
Kod: Zaznacz cały
--
-- Czy uzywac paska stanow jako naglowka w oknie stanow
-- false - nieuzywany
-- true - uzywany
--
scripts.ui.cfg["states_window_navbar"] = false
--
-- Jakie elementy maja znalezc sie w naglowku okna stanow.
-- Dostepne to: "bron", "zaslona", "rozkaz", "ukryty"
-- Kolejnosc bedzie taka, jak wymieniona ponizej.
--
scripts.ui.cfg["states_window_nav_elements"] = {
"bron",
"zaslona",
"rozkaz",
"ukryty",
}
--
-- Jakie przedrostki maja byc uzywane do poszczegolnego elementu
-- Jesli do "bron" uzyte jest "BRON", to w naglowku pojawi sie:
-- "BRON: on" lub "BRON: off"
--
scripts.ui.cfg["states_window_nav_printable_key_map"] = {
["bron"] = "BRON",
["zaslona"] = "ZASLONA",
["rozkaz"] = "ROZKAZ",
["ukryty"] = "UKRYTY",
}
Od tej wersji dodane zostaly pewne usprawnienia dla skradaczy. Okno po skonfigurowaniu wyglada teraz tak:
Kod: Zaznacz cały
[ @][ ][#######] JA
[ 1][xx][#######] wysoki niebezpieczny sierzant
[ 2][xx][#######] wasaty zimnooki straznik
[ 3][xx][#######] ciemnooki leniwy straznik
[ 4][xx][#######] lysiejacy leniwy straznik
Kod: Zaznacz cały
-- Ustawienie zaskakiwania w oknie stanow.
-- Domyslnie na 0, czyli brak opcji zaskakiwania.
--
-- Jesli wybierze sie 1 to wiersz bedzie wygladal mniej wiecej:
-- [ 1][xx][#######] ...
-- po kliknieciu na [xx], postac zaskoczy 'xx'
-- wiersz bedzie sie tylko pokazywal wtedy, kiedy postac moze zaskoczyc
-- (warunek to czas od ukrycia, konfigurowalny ponizej)
--
-- Jesli wybierze sie 2 to czesc wiersza [xx] bedzie
-- zawsze pokazywana
ateam.sneaky_attack = 0
-- Ustawienie jak dlugo (czas sekund badz "ok")
-- ma minac od ukrycia sie, aby pokazala sie czesc wiersza [xx].
-- Ta wartosc jest uzywana gdy w 'ateam.sneaky_attack' wybierze sie 1.
--
-- Dozwolone wartosci sa od 0 do 14 lub "ok".
ateam.sneaky_attack_cond = "ok"
@chlebik zaproponował dodatek, ktory oceni wrogow i pokaze zestawienie ich sprzetu. Dostepne sa dwa nowe aliasy:
Kod: Zaznacz cały
| /oceniaj - oceni wrogow twoich/druzyny i pokaze spis sprzetu. |
| /oceniaj! - oceni wszystkich na lokacji oprocz ciebie/druzyny. |
Kod: Zaznacz cały
>
=============================================
P O D S U M O W A N I E
- wysoki niebezpieczny sierzant (/z 1)
Bronie: (1) oksydowana ciezka halabarde
Zbroje: (1) pare ciezkich nabijanych rekawic
(2) wypolerowany stalowy helm
(3) solidna pierscieniowa kolczuge
(4) pare ciezkich skorzanych butow
Ubrania: (1) czarna skorzana tunike
- wasaty zimnooki straznik (/z 2)
Bronie: (1) oksydowana ciezka halabarde
Zbroje: (1) pare ciezkich nabijanych rekawic
(2) wypolerowany stalowy helm
(3) solidna pierscieniowa kolczuge
(4) pare ciezkich skorzanych butow
Ubrania: (1) czarna skorzana tunike
- ciemnooki leniwy straznik (/z 3)
Bronie: (1) oksydowana ciezka halabarde
Zbroje: (1) pare ciezkich nabijanych rekawic
(2) wypolerowany stalowy helm
(3) solidna pierscieniowa kolczuge
(4) pare ciezkich skorzanych butow
Ubrania: (1) czarna skorzana tunike
- lysiejacy leniwy straznik (/z 4)
Bronie: (1) oksydowana ciezka halabarde
Zbroje: (1) pare ciezkich nabijanych rekawic
(2) wypolerowany stalowy helm
(3) solidna pierscieniowa kolczuge
(4) pare ciezkich skorzanych butow
Ubrania: (1) czarna skorzana tunike
=============================================
4. Poprawki/dodatki w oknie rozmow
Kilka poprawek w oknie rozmow. Domyslne ustawienia w oknie rozmow jak ponizej, mozna je sobie zmienic w pliku imie.txt
Kod: Zaznacz cały
--
-- Zawijanie wierszy w oknie rozmow (jeslo uzywane)
-- Procentowa wartosc. 0.8 (domyslnie) to 80%
-- 0.5 bedzie 50%, itp.
--
scripts.ui.separate_talk_window_p_width = 0.8
--
-- Prefix do kazdego wiersza w oknie rozmow.
-- Jesli ustawi sie "> ", przed kazdym wierszem bedzie sie pojawialo "> "
--
scripts.ui.separate_talk_window_prefix = ""
--
-- Typy komunikatow, ktore maja sie pojawiac w oknie rozmow.
-- Domyslnie sa to rozmowy i emocje. Wszystkie typy wysylane przez arkadie sa tutaj:
-- http://arkadia.rpg.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=740
--
-- Format ma zostac taki jak ponizej: ["typ_komunikatu"] = true
--
scripts.ui.separate_talk_window_msg_types = {["comm"] = true, ["emotes"] = true}
5. Inne dodatki
- dodanie aliasa '/zbieranie_monet [opcja]', wiecej szczegolow w '/zbieranie'
- mozna teraz skonfigurowac wiecej niz jedna komende na atak:
Kod: Zaznacz cały
-- Ustawianie ataku do bindow zamiast zwyklego 'zabij'
-- Przykladowo: ateam.attack_commands = {"chzabij"}
-- Jesli bedzie to wiecej niz jedna komenda (np: {"gpokrzyk", "chzabij"}),
-- wtedy ostatni element musi byc elementem, ktory pobiera argument kogo zabic.
--
ateam.attack_commands = {"zabij"}
- recznie ustawiany czas startu expa: '/expstart'. Opcjonalnie, jesli chcemy narzucic, aby czas expa na postep byl liczony od danego momentu.
- obsluga gnomiej mowy: Mowisz: ToJestGnomiaMowa.
Kod: Zaznacz cały
-- Ustawienie gnomiej mowy.
-- Jesli ustawi sie true, bedzie uzywana.
misc.lang["gnome_speech"] = false
Kod: Zaznacz cały
-- Zawijanie wierszy w oknie kondycji.
-- Procentowa wartosc. 0.95 (domyslnie) to 95%
-- 0.8 bedzie 80%, itp.
scripts.ui.states_window_p_width = 0.95
- poprawiona komenda 'idz marszem'
- dodane pojemniki do listowania
- dodane blokery
- i sporo mniejszych poprawek
Dzieki wszystkim, ktorzy sumiennie zglaszaja bledy na githubie, dzieki temu skrypty moga stawac sie bardziej niezawodne.
Jakiekolwiek bledy, niejasnosci, pomysly zglaszamy na githubie: https://github.com/tjurczyk/arkadia-skrypty/issues
Zaktualizowana zostala rowniez baza, mozna wykonac: /pobierz_baze
Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty' dla ludzi na Mudlecie 3 i posiadających wersję skryptów >3.0 (wersja widoczna w nagłówku po zrobieniu wykonaniu /skrypty).
W paczce znajduje sie plik imie.txt z nowymi opcjami.
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 3.9
W paczce znajduje sie nowy plik imie.txt
W razie problemow uniemozliwiajacych gre, powrot do 3.8:
Kod: Zaznacz cały
/zainstaluj skrypty-3.8
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Wielkie dzięki!
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Czy da sie zmienić szerokość wyświetlania pasków na dolnej belce?
Mam ustawione, by wyświetlało graficznie, po zmianie monitoru paski są ogromnie rozciągnięte, da się gdzieś w pliku txt zmienić ich szerokość?
Mam ustawione, by wyświetlało graficznie, po zmianie monitoru paski są ogromnie rozciągnięte, da się gdzieś w pliku txt zmienić ich szerokość?
- Irrindariel
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 sty 2018 03:20
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Wszystko pięknie działa. Dzięki wielkie.
Szukając wroga, musisz liczyć się z tym, że go znajdziesz.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Witam,
Na wstępie chciałem podziękować za kawał dobrej roboty jakim jest mudlet i Twoje jego oskryptowanie Adremenie.
Mam pytanie, zaktualizowałem skrypty z wersji 3.1 do 3.9. Po tej akcji troche mi zwariowało states window ( do ogarnięcia) ale co bardziej dotkliwe przestał działać bind tymczasowy pod klawiszem [ na wszelkie statki, dylizanse, branie monet itd. Podobnie ctrl+2 na otwieranie bram. Czy da się to na powrót włączyć jakąś komendą ?
Na wstępie chciałem podziękować za kawał dobrej roboty jakim jest mudlet i Twoje jego oskryptowanie Adremenie.
Mam pytanie, zaktualizowałem skrypty z wersji 3.1 do 3.9. Po tej akcji troche mi zwariowało states window ( do ogarnięcia) ale co bardziej dotkliwe przestał działać bind tymczasowy pod klawiszem [ na wszelkie statki, dylizanse, branie monet itd. Podobnie ctrl+2 na otwieranie bram. Czy da się to na powrót włączyć jakąś komendą ?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Zapoznaj się z różnicami w pliku imie.txt (który możesz "wyjąć" z paczki 3.9) a Twoim - tam chyba znajdziesz rozwiązanie tego problemu, a może i wielu innych
Ceterum censeo OK delendam esse.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Pomocą może też być aktualizacja mudleta.
Mi na 3.2 nie działały bindy 3.9, po aktualizacji na 3.7.1 wszystko gra.
Mi na 3.2 nie działały bindy 3.9, po aktualizacji na 3.7.1 wszystko gra.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
To rzeczywiście pomogło, dzięki.Ethian pisze:Pomocą może też być aktualizacja mudleta.
Mi na 3.2 nie działały bindy 3.9, po aktualizacji na 3.7.1 wszystko gra.