Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Kawał dobrej roboty
Będę na bieżąco zgłaszać problemy, a na razie poważniejszy. Po aktualizacji przestały działać mi skrypty dotyczące rozpadającej się broni - nie koloruje, nie gaguje, nie beepuje i nie tworzy binda na odlozenie zniszczonej zbroi. Co jak co, ale wolę widzieć, jak mi zbroja pęka
Będę na bieżąco zgłaszać problemy, a na razie poważniejszy. Po aktualizacji przestały działać mi skrypty dotyczące rozpadającej się broni - nie koloruje, nie gaguje, nie beepuje i nie tworzy binda na odlozenie zniszczonej zbroi. Co jak co, ale wolę widzieć, jak mi zbroja pęka
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
@Aenya
Tylko to zniknęło czy inne kolorki, triggi również?
Często tak się dzieje jeżeli po aktualizacji nie przeciągniesz skrypty_master3 na najwyższą pozycję na liście.
Tylko to zniknęło czy inne kolorki, triggi również?
Często tak się dzieje jeżeli po aktualizacji nie przeciągniesz skrypty_master3 na najwyższą pozycję na liście.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Tak, to już odkryłem, ale zastanawia mnie, czy da się to jakoś "rozdzielić".Ze stanu w jakim masz screena złap i upuść np, okno "states_window" po prawej stronie okna "talk".
Niestety wówczas wysokość "states_window"=wysokości "talk_window", ale może dostosujesz wysokość do odpowiedniej.
Ceterum censeo OK delendam esse.
Re: RE: Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Jak ustawic startowanie okna z mapa przy odpalaniu sesji?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Po aktualizacji mam taki dziwny 'problem' - kolory opisu walki nie-mojej jest wywietlany w kolorze białym, podczas gdy sprzed aktualki był zdefiniowany jako ciemny-turkus - definiowany w Ustawieniach jako drugi kolor od dołu z lewej strony.
Jak wróciłem do 3.7, kolory działają 'poprawnie'. Po kolejnej aktualizacji - znów problem się pojawia.
Jak wróciłem do 3.7, kolory działają 'poprawnie'. Po kolejnej aktualizacji - znów problem się pojawia.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Pracuje nad nowa funkcjonalnoscia do okna kondycji. Zasugerowal ja @pprraavv.
Celem tego rozwiazania jest umozliwienie sprawniejszego sledzenia co sie dzieje w trakcie walki. Cytujac:
Tak to bedzie wygladalo: https://i.imgur.com/5mexzJR.png
- elementy oddzielone '||'
- wybieralne elementy oraz ich kolejnosc
- konfiguralne symbole: mozna zmienic BRON na cokolwiek sie chce. Przykladowo mozna sobie ukrocic do "B".
Dodane zostana liczniki do plaszcza (30 sekund) oraz do zazywania ziol po walce (3 sekundy). Trafia one tylko do paska w oknie kondycji. Oczywiscie pasek bedzie konfigurowalny, to znaczy, ze bedzie mozna go wlaczyc/wylaczyc w ustawieniach.
Jesli sa jakies uwagi/komentarze, zachecam do podzielenia sie.
Celem tego rozwiazania jest umozliwienie sprawniejszego sledzenia co sie dzieje w trakcie walki. Cytujac:
Przy dynamicznych walkach z wieloma użytkownikami kontrola pola bitwy wymaga zasłaniania, przełamywania i atakowania lub wyznaczania celów (ataku/obrony). Operacje te genialnie wykonuje się myszką w oknie z kondycją, ale oprócz obserwacji kto kogo bije jednocześnie trzeba śledzić takie parametry jak:
Tak to bedzie wygladalo: https://i.imgur.com/5mexzJR.png
- elementy oddzielone '||'
- wybieralne elementy oraz ich kolejnosc
- konfiguralne symbole: mozna zmienic BRON na cokolwiek sie chce. Przykladowo mozna sobie ukrocic do "B".
Dodane zostana liczniki do plaszcza (30 sekund) oraz do zazywania ziol po walce (3 sekundy). Trafia one tylko do paska w oknie kondycji. Oczywiscie pasek bedzie konfigurowalny, to znaczy, ze bedzie mozna go wlaczyc/wylaczyc w ustawieniach.
Jesli sa jakies uwagi/komentarze, zachecam do podzielenia sie.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
w pvp najczestszym i najbardziej smiercionosnym srodkiem jest blok ktorego latwo przegapic w zamecie bitwy. I najczesciej pada ten kto to przegapi i nie wyjdzie w czas.
Na githubie wisi od kwietnia tamtego roku moj ticekt na ten temat.
A ludzie padaja wlasnie na blokach szczegolnie malo obyci z pvp.
wiec jesli mam cos zasugerowac to wlasnie to.
Na githubie wisi od kwietnia tamtego roku moj ticekt na ten temat.
A ludzie padaja wlasnie na blokach szczegolnie malo obyci z pvp.
wiec jesli mam cos zasugerowac to wlasnie to.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Cos sie stalo z "idz marszem" nie lapie pierwszej lokacji podazania.
Tęczowe serce...
- Irrindariel
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 sty 2018 03:20
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Podpinam się. Myślałem, że to tylko coś ode mnie ale najwyraźniej nie.
Szukając wroga, musisz liczyć się z tym, że go znajdziesz.