Odnosze wrazenie ze wiekszosc z nas, arkadyjczykow to jednak 30-40 latkowie. Mamy wystarczajaco stresu i uzerania sie w RL zeby jeszcze przezywac to samo w grze. Dlatego to co tutaj napisalac jest jak najbardziej sluszne.Ysar pisze: Gra dla wielu służy głownie jako miejsce do pośmiania się i łagodnych, lajtowych akcji bez głębszego przeżywania historii postaci. I nie oceniam, nie mówię, że to źle, rozumiem, że komuś zwyczajnie się nie chce w grze użerać z postacią która ma jakieś traumy, woli w tym czasie pożartować o ciasteczkach, bo to go relaksuje i sprawia przyjemność.
Nowe płacze na magów
Re: Nowe płacze na magów
Re: Nowe płacze na magów
Scoia'tael. Oddzialy nieludzi, w wiekszosci elfie, walczace przeciw dh'oine i ich prawom w ramach zemsty i checi odzyskania tego co utracone.
Scoia'tael mianujacy sie dumnie wyjetymi spod prawa - tego prawa, ktore maja za nic, ktorego nie szanuja. To jest RPG!
Scoia'tael mianujacy sie dumnie wyjetymi spod prawa - tego prawa, ktore maja za nic, ktorego nie szanuja. To jest RPG!
Re: Nowe płacze na magów
Dokładnie tak. Aczkolwiek nie wiem skąd niechęć do użerania się na mudzie, skoro poza nim w sprawach dotyczących gry już siłę, wolę i ochotę na to mająBargian pisze: Odnosze wrazenie ze wiekszosc z nas, arkadyjczykow to jednak 30-40 latkowie. Mamy wystarczajaco stresu i uzerania sie w RL zeby jeszcze przezywac to samo w grze. Dlatego to co tutaj napisalac jest jak najbardziej sluszne.
I jeszcze inna sprawa - to gracze uczą innych graczy i są czy to przykładem czy antyprzykładem tego jak grać albo jak nie grać.RPG rpgiem ale pewne granice też powinny zaistnieć.
- Adventicus
- Posty: 252
- Rejestracja: 17 sty 2017 23:00
Re: Nowe płacze na magów
Tego akurat mamy na arce pod dostatkiem jak zerkniesz na bilans zobaczysz, że Scoia jest akurat bardzo aktywne.Thyrd pisze:Scoia'tael. Oddzialy nieludzi, w wiekszosci elfie, walczace przeciw dh'oine i ich prawom w ramach zemsty i checi odzyskania tego co utracone.
Scoia'tael mianujacy sie dumnie wyjetymi spod prawa - tego prawa, ktore maja za nic, ktorego nie szanuja. To jest RPG!
Re: Nowe płacze na magów
Ludzie, wyluzujcie, to tylko gra...
Gry z zasady mają sprawiać przyjemność chwilach wolnych.
Ja na nowe zmiany się bardzo cieszę i dziękuję osobom zaangażowanym w ich wprowadzenie.
Gry z zasady mają sprawiać przyjemność chwilach wolnych.
Ja na nowe zmiany się bardzo cieszę i dziękuję osobom zaangażowanym w ich wprowadzenie.
Re: Nowe płacze na magów
Przepraszam Rafgart, teoretycznie moglbym sprawdzic na Arce, ale skoro juz wykladacie kawe na lawe to chcialbym dopytac, bo mam wrazenie, ze nie do konca chwytam, bede wdzieczny za ewentualna odpowiedz. :-)Rafgart pisze: Dla jasnosci male uzupelnienie co do tytulow z listow gonczych.
Oto aktualna lista wszystkich krain/obszarow i podobszarow na Arkadii:
Przed wprowadzeniem tytulow liczba zabitych npcow per podobszar nie byla zapisywana, wiec wczesniejsze dokonania sie nie licza. Ewentualny tytul Rzeznika trzeba robic od poczatku.Kod: Zaznacz cały
Aedirn Hagge Dolina Kwiatow Guleta Eysenlaan Aldersberg Vengerberg Erbendorf Brokilon Brugge Kaedwen Ard Carraigh Daevon Shaerraewdd Mahakam twierdza Carbon twierdza Craag Ros twierdza Mons Arx Fandall Nilfgaard Baccala wyspa Mekan Redania Bialy Most Blaviken Gelibol Novigrad Oxenfurt Piana Tretogor Ostrorog Sucha Kepa Raon Amorgoth Rivia twierdza Scala osada mysliwska Gory Sine archipelag Skellige wyspa Ard Skellig wyspa Faroe wyspa Hindarsfjall wyspa Kaer Hemdall Temeria Maribor Puszcza Shekhal Wyzima Grabowa Buchta Kociepole wies Nadrzecze Verden twierdza Bodrog twierdza Rozrog Obawa Zerrikania Pustynia Azrhat Val'kare Averland Averheim faktoria gornicza Tadrig Blutdorf Heideck Kraina Zgromadzenia Imperium Krasnoludzkie Gory Czarne Gory Kranca Swiata twierdza Karak Kadrin twierdza Karak Varn twierdza Zhufbar Kislev Wysoka Przelecz Las Loren Athel Loren Ksiestwo Miragliano Alimento Campogrota Ebino Gory Appuccini Gory Irrana Gory Przeskoku Miragliano Toscania Mroczne Krainy Ziemie Czaszki Ksiestwo Parravon Drachenfels Gory Szare Parravon Jouinard Vingtiennes Zle Ziemie Reikland Bogenhafen Nuln Ubersreik Dunkelberg Jaskare Stimmigen Republika Remas Remas Urbimo Ksiestwo Quenelles Masyw Orcal Salignac la'Rouge Quenelles Cixous Marguilles Merceaux-Descloux Montlac Perrache Ksiestwo Trantio Scorcio Las Tettoverde Varieno Viadaza Wissenland Kreutzhoffen wies 'Nasza Wioska' Kreutzhoffen Weilerberg Wyspa Milosci
Tytuly z serii 'rzeznika' podmieniaja te za list gonczy w sensie takim, ze pojawia sie dodatkowy tytul do wyboru, czy wprost maskuja wybor za list? Jezeli to drugie rozwiazanie jest zaimplementowane, to co w przypadku przekroczenia progu zabitych npc'ow w kilku podregionach na jednym obszarze? Czy tytuly rzeznika mozna uzyskac tylko za podregiony, a co za tym idzie, niemozliwe jest to np. z Brugge, Brokilonu czy Zlych Ziem? I na koniec - czy mozliwe jest zdobycie rzeznika w kazdym podobszarze, nawet tam, gdzie brakuje "praworzadnych" stworzen lub listow gonczych (np. Raon Amorgoth, Drachenfells czy Ziemie Czaszki)?
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Re: Nowe płacze na magów
MaskujePaulie pisze: Tytuly z serii 'rzeznika' podmieniaja te za list gonczy w sensie takim, ze pojawia sie dodatkowy tytul do wyboru, czy wprost maskuja wybor za list?
Z tego, gdzie masz najwiecej zabitychPaulie pisze:Jezeli to drugie rozwiazanie jest zaimplementowane, to co w przypadku przekroczenia progu zabitych npc'ow w kilku podregionach na jednym obszarze?
Podregiony sa, ale to nie znaczy, ze sa tam jakies cywilizowane npce chronione przez list gonczy.Paulie pisze:Czy tytuly rzeznika mozna uzyskac tylko za podregiony, a co za tym idzie, niemozliwe jest to np. z Brugge, Brokilonu czy Zlych Ziem? I na koniec - czy mozliwe jest zdobycie rzeznika w kazdym podobszarze, nawet tam, gdzie brakuje "praworzadnych" stworzen lub listow gonczych (np. Raon Amorgoth, Drachenfells czy Ziemie Czaszki)?
Re: Nowe płacze na magów
Afrika KorpsStanno pisze:Taki może lekki off-topic, ale w nowym CoDzie można grać Murzynką w Wehrmachcie, więc w świecie Arkadii chyba nic aż tak strasznego się nie pojawi.
Re: Nowe płacze na magów
Mało gram ostatnio, ale zauważyłem dwie zmiany w mechanice muda dosyć dziwne dla mnie.
Potwory takie jak zombi w Ubersreiku blokowały nas tylko wtedy, gdy zdążyły nas zaatakować i podjąć walkę. Teraz natomiast blokują nas jeśli tylko przechodzimy obok kogoś kto walczy z takim zombiakiem. Prowadząc drużynę, mogą nam kogoś zblokować i odczepić, mimo, że z takim zombiakiem nie walczyliśmy. Nie wiem jak sytuacja wygląda w innych miejscach, tu natomiast jest to dziwne.
Dawniej jak prowadziliśmy drużynę i ktoś nas zasłonił przed ciosami wrogów, ale wykonaliśmy atak na np. orka, to nie byliśmy zasłonięci przed tym, którego zaatakowaliśmy, ale byliśmy zasłonięci przed pozostałymi potworami, które go wsparły. Teraz jesteśmy zasłonięci nawet przed tym pierwszym.
Te dwie powyższe sytuacje to błędy, które zostaną usunięte, czy to już tak teraz zawsze będzie wyglądać?
Potwory takie jak zombi w Ubersreiku blokowały nas tylko wtedy, gdy zdążyły nas zaatakować i podjąć walkę. Teraz natomiast blokują nas jeśli tylko przechodzimy obok kogoś kto walczy z takim zombiakiem. Prowadząc drużynę, mogą nam kogoś zblokować i odczepić, mimo, że z takim zombiakiem nie walczyliśmy. Nie wiem jak sytuacja wygląda w innych miejscach, tu natomiast jest to dziwne.
Dawniej jak prowadziliśmy drużynę i ktoś nas zasłonił przed ciosami wrogów, ale wykonaliśmy atak na np. orka, to nie byliśmy zasłonięci przed tym, którego zaatakowaliśmy, ale byliśmy zasłonięci przed pozostałymi potworami, które go wsparły. Teraz jesteśmy zasłonięci nawet przed tym pierwszym.
Te dwie powyższe sytuacje to błędy, które zostaną usunięte, czy to już tak teraz zawsze będzie wyglądać?
Endless learning the basics...
Re: Nowe płacze na magów
Chciałam pięknie podziękować temu w wizów, który poświęcił czas i Kraince dodał słodki zakątek i wozownię.
ZH jest wdzięczne iście po halflińsku!
Kuzyni i Kuzynki, wstawać spod kołder i wyjadać słodkości przed drogą nowiutkimi wozami!
...wiem, wiem, też postaram się wstać...
ZH jest wdzięczne iście po halflińsku!
Kuzyni i Kuzynki, wstawać spod kołder i wyjadać słodkości przed drogą nowiutkimi wozami!
...wiem, wiem, też postaram się wstać...