Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Sluzy.
"-Jeśli chcecie ją skrzywdzić - rzekł - najpierw będziecie musieli zabić mnie.
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."
Re: Porady dla graczy.
Jak zamkniesz plecak to zdaje sie w Quen Cie nie okradna zlodzieje Jesli masz w nim monety.
Jest tez pare innych miejsc, gdzie zamkniecie plecaka zapobiega nieprzyjemnym sytuacjom.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Re: Porady dla graczy.
Czy nauczyciel aj rozbójnika w Górach Szarych uczy tylko ogry i na ArkadiaWiki jest błąd, że też ludzi? Odpowiada mi, że to nie dla mnie i nie wyjaśnia dlaczego.
A może po prostu trzeba mieć wysoki poziom?
(Ja mam kogos, kto niejedno widzial)
A może po prostu trzeba mieć wysoki poziom?
(Ja mam kogos, kto niejedno widzial)
Re: Porady dla graczy.
Aby zostac przyjetym dostarczyc pazur harpii lub zaplacic 50 zlotych monet.
To ze strony Wakahiko.
Zapłaciłeś? Wypytałeś o różne ciekawostki? Zadania? Dostałeś informację, że masz zapłacić, albo coś przynieść?
Na pewno też mówi ci, jakiej cechy może ci brakować (bo wymagana jest na pewno jakaś cecha). Dokładniej poczytaj to, co mówi.
Z tego co zdążyłem zauważyć przez krótki okres czasu gry, to każdy może wziąć każdy zawód, więc pewnie brakuje ci jakiejś siły albo wytrzymałości. Biorąc pod uwagę, że elf może wziąć zawód ohma dla przykładu... albo jeśli rpgowo coś się nie zgadza, to jest drugi trener tego samego ajota. Ale ja się nie znam.
To ze strony Wakahiko.
Zapłaciłeś? Wypytałeś o różne ciekawostki? Zadania? Dostałeś informację, że masz zapłacić, albo coś przynieść?
Na pewno też mówi ci, jakiej cechy może ci brakować (bo wymagana jest na pewno jakaś cecha). Dokładniej poczytaj to, co mówi.
Z tego co zdążyłem zauważyć przez krótki okres czasu gry, to każdy może wziąć każdy zawód, więc pewnie brakuje ci jakiejś siły albo wytrzymałości. Biorąc pod uwagę, że elf może wziąć zawód ohma dla przykładu... albo jeśli rpgowo coś się nie zgadza, to jest drugi trener tego samego ajota. Ale ja się nie znam.
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2009 10:29 przez Vinzt, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Porady dla graczy.
Oj no wypytałem o to co się da (czyli o to co udało się odgadnąć ), dokładnie poczytałem co odpowiada i monety też miałem przygotowane. Nie mówi nic o żadnej cesze, a porównałem to z innym trenerem, który bez problemu mówi co trzeba zrobić i jakiej cechy brakuje.
Poproszę o odpowiedź kogoś kompetentnego, kto wie o tym trenerze więcej niż z Internetu.
edycja:
OK pokombinuję. Dzięki Shulz!
Poproszę o odpowiedź kogoś kompetentnego, kto wie o tym trenerze więcej niż z Internetu.
edycja:
OK pokombinuję. Dzięki Shulz!
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2009 10:35 przez Delglin, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Porady dla graczy.
Delglin:
Przystapic do bandy mozna dopiero jak sie wykona zadanie od Harrotha. Ale jak dostac od niego zadanie to musisz juz sam wykombinowac.
Przystapic do bandy mozna dopiero jak sie wykona zadanie od Harrotha. Ale jak dostac od niego zadanie to musisz juz sam wykombinowac.
Re: Porady dla graczy.
A to jeszcze przyszło mi jedno pytanko do głowy - w świetle ostatnich dyskusji na tym forum o mentalach:
Czym się różni zastosowanie inteligencji od mądrości?
Którą z nich opłaca się bardziej trenować (ustawienia medytacji)?
Czym się różni zastosowanie inteligencji od mądrości?
Którą z nich opłaca się bardziej trenować (ustawienia medytacji)?
Coz, na to pytanie ciezko odpowiedziec, jako ze sami Wizowie nie udzielaja tego typu informacji. Ogolnie mentale odpowiadaja za magiki, ilosc zapamietanych osob, szybkosc liczenia, ilosc many/szybkosc jej regeneracji (ktora ostatnio coraz bardziej sie przydaje) oraz pewnie szereg przerozniastych testow na pewnych lokacjach/eventach/etc. Ktora jednak cecha odpowiada za dana rzecz to bardzo trudno stwierdzic (przynajmniej w/g mnie). Strzelam, ze jezeli isc postacia w mentale, to oba naraz.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Re: Porady dla graczy.
Niewykluczone, ze mądrość jest od ilości many, a int od Jej regeneracji, ale to nie jest potwierdzone żadnymi dowodami raczej Chociaż to by pasowało.