Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Ald
Posty: 160
Rejestracja: 19 sty 2016 21:39
Lokalizacja: Moravskoslezský kraj

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Ald »

Artak pisze:Ald musisz całą mapę przesunąć o 2 czy 3 pozycje na wschód i będzie spoko (problem jest, bo koordy z gmcp różnią się od koordów na mapie)
A dałbyś radę wyjaśnić jak to zrobić, tylko tak dla totalnego zółtodzioba? ;)
Dobranoc - powiedział diabeł.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Gubienie się w chodzeniu z drużyną mam już poprawione, ale tę wersję mam tylko ja :) Wciąż czeka na przetestowanie z jakimś dobrodziejem. Aktualnie zrobiłem to tak, że mapper nie będzie się gubił po odejściu od drużyny, po powrocie będzie ją z powrotem śledził bez konieczności /fo
(jest to zrobione tak, że jak wraca się na lokację, gdzie w GMCP jest prowadzący drużyny to z powrotem jest włączane śledzenie drużyny).

Kudosy dla Tercorala za rozpoczęcie dobrego zwyczaju wklejania miejscówek, które sprawiają problemy.

Sprawa trzecia: Eysenlaan. Kilka osób mi to już zgłaszało. Te tereny mapowałem praktycznie zaraz po pojawieniu się na Arkadii, najprawdopodobniej MG minimalnie zmieniło koordynaty w GMCP i jest klops, przyjrzę się temu dzisiaj.

Co do speców - mam już wszystkie spece glada, WKSa i praktycznie ohma + miecznika.
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

czyli brak Barbarzyncy/ fanatyka/ Korsarza/Nozownika/partyzanta


Ja mam barbarzynce to zbiore spece z logow i ci przesle.
Awatar użytkownika
Artak
Posty: 247
Rejestracja: 15 kwie 2015 16:40
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Artak »

Ald pisze:
Artak pisze:Ald musisz całą mapę przesunąć o 2 czy 3 pozycje na wschód i będzie spoko (problem jest, bo koordy z gmcp różnią się od koordów na mapie)
A dałbyś radę wyjaśnić jak to zrobić, tylko tak dla totalnego zółtodzioba? ;)
Najpierw pochodź i zobacz o ile trzeba przesunąć (w posadach to najlepiej widać. Jak wejdziesz do posady, to gmcp ustawi Cię gdzieś w środku, dzięki temu będziesz wiedział o ile xów się przesunąć).
Jak już tam będziesz to oddal mapę tak, żebyś miał cały obszar. Zaznacz wszystko myszką (taki prostokącik jak w paincie xD), zapisz sobie koordynaty x i y jakie Ci się pojawią, kliknij prawym przyciskiem myszki, wybierz move i przesuń wszystko tak, żeby x=x+2*o :) Czyli przykładowo:

Kod: Zaznacz cały

ó-o-o-q-o
Tak wygląda mapka posad. Ty powinieneś znaleźć się na lokacji "ó", a gmcp pokazuje Cię na lokacji q (czyli trzy lokacje dalej). Po zaznaczeniu załóżmy, że x=50, y=100 (dane totalnie z czapy :D), więc po kliknięciu "move" musisz ustawić całą mapkę tak, żeby x=56 (50+2*3), a y=100 i kliknąć lewym przyciskiem myszki, żeby to zaakceptować :)
Mam nadzieję, że wytłumaczyłem sensownie :) filmiku nie nakręcę, bo nie umiem xD (znaczy może i bym umiał, ale mi się nie chce xD)
Drubin
Posty: 63
Rejestracja: 06 lip 2015 22:14

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Drubin »

1. To juz pisalem na IRCu, ale tutaj zostawie tez - mapper gubi sie jak sie jezdzi wozem.
2. Daloby sie zrobic by klikajac na czlowieka w oknie kondycji (LPM dla zabicia) mozna bylo w opcjach ustawic czy ma tylko atakowac, atakowac i wskazywac, atakowac i rozkazywac druzynie? Bo teraz robi wszystko co zzera mane, a w przypadku 2os. druzyny to troche na wyrost bo botow nie zwyklem prowadzic.
3. Czy daloby sie tez zrobic, ze lewy przycisk zadziala nawet jak sie nie zaczelo jeszcze walczyc? Cos takiego np. da sie zrobic przy 'zwyklych' fimirach. One nie atakuja z automatu. I teraz by je zaatakowac musze napisac 'zabij pierwszego fimira' czy cos takiego i dopiero po tym jak pojda ataki to okno kondycji i kliki na zaslone/zabicie zaczynaja dzialac. A ja bym chcial bym po wejsciu na lokacje mogl sobie w oknie kondycji klikac LPM i walka startuje.
4. Do dopisania odsuwanie plyty na cmentarzu w Campo jak sie chce zejsc w dol (w sensie bind)
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Drubin pisze:1. To juz pisalem na IRCu, ale tutaj zostawie tez - mapper gubi sie jak sie jezdzi wozem.
2. Daloby sie zrobic by klikajac na czlowieka w oknie kondycji (LPM dla zabicia) mozna bylo w opcjach ustawic czy ma tylko atakowac, atakowac i wskazywac, atakowac i rozkazywac druzynie? Bo teraz robi wszystko co zzera mane, a w przypadku 2os. druzyny to troche na wyrost bo botow nie zwyklem prowadzic.
3. Czy daloby sie tez zrobic, ze lewy przycisk zadziala nawet jak sie nie zaczelo jeszcze walczyc? Cos takiego np. da sie zrobic przy 'zwyklych' fimirach. One nie atakuja z automatu. I teraz by je zaatakowac musze napisac 'zabij pierwszego fimira' czy cos takiego i dopiero po tym jak pojda ataki to okno kondycji i kliki na zaslone/zabicie zaczynaja dzialac. A ja bym chcial bym po wejsciu na lokacje mogl sobie w oknie kondycji klikac LPM i walka startuje.
4. Do dopisania odsuwanie plyty na cmentarzu w Campo jak sie chce zejsc w dol (w sensie bind)
1. Sprawdzę
2. Te kliki w oknie będą konfigurowalne, będzie można sobie wybrać co się chcę pod każdym. Pamiętaj też o '/rozkazuj', do czasu dużej zmiany możesz tego używać
3. /numeruj
4. To wszystko jest do poprawki, pracuję nad finalną wersją.
Drubin
Posty: 63
Rejestracja: 06 lip 2015 22:14

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Drubin »

Oooo wielkie dzięki.
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

Info z takich pierdolek drobnych.

Mapper:

W druzynie jako Nie prowadzacy:
wysypuje sie np na podmurzu na drodze do kopalni
w Averheim na wyjsciach ze sklepow itp
W uber na wyjsciach ze karczm sklepow

Na wsiowych brak od zachodu ze dwoch trzech lokacji lasku przy trakcie.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Tercoral »

Na wsiowych brak od zachodu ze dwoch trzech lokacji lasku przy trakcie. ?

ee.. mozesz wstawic screena zmapowanego?
Tęczowe serce... :oops:
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

Za duzo by tego bylo do wstawiania bo i wazen niedomapowany i kopalnia uber.

Chyba ze ci bardzo zalezy.
ODPOWIEDZ