Na tą chwilę jedyne o co ja bym marudziła to tragicznie działające blokowanie wyjścia i znikanie z lokacji - to ostatnie mogłoby być uzależnione od ilości osób na lokacji oraz pory dnia i pogody - im większy tłum i noc/wieczór/mgła/deszcz tym łatwiej się wymknąć niezauważonym.
Jeśli zaś wprowadzać inne zmiany to tylko takie, które będą wymagać umiejętności, zainteresowania światem, konkretna osobą, i angażować innych (nie tylko wojowniczych) graczy. Typu: więcej rodzajów trucizn na bron, efektów specjalnych gazów, dymów, pyłów, miksturek, ziółek, ogłoszeń, oślepień, siatek wspomagajacych blokowanie, miejsca-pułapki (zamknięte na klucz, kraty itp, przeszkody naturalne), wiedza o danym terenie (Bretonia, Imperium itd ułatwiająca albo utrudniająca poruszanie się - coś w stylu wiedzy o storach), anonimowe listy (przekazywane za wysoką opłatą szemranym npcom) - tyle na szybko przyszło do głowy. A wszystko to okraszone o ciekawe możliwości zdobywania powyższych, lub informacji o powyższych - wymagające wysiłku i poddane oczywiście regułom o'mighty randoma
