CMUD
Re: CMUD
Tam, gdzie się da #teleport do numeru lokacji z bazy GMCP.room.info, którą się robi osobno.
Tam, gdzie się nie da po GMCP jest trigger: Wykonuje komende 'idz...', w tym samym triggerze jest jego "state" (zaznaczasz trigger, rozwijasz strzałkę przy New, tam jest "New trigger state".), który łapie pattern Ruszasz jakoś na kierunek., w nim jest kod zamieniający długie kierunki na krótki i komenda #mo.
Tam, gdzie po Wykonuje komende 'idz...' nie ma linijki "Ruszasz", działa albo GMCP, albo nie działa
Tam, gdzie się nie da po GMCP jest trigger: Wykonuje komende 'idz...', w tym samym triggerze jest jego "state" (zaznaczasz trigger, rozwijasz strzałkę przy New, tam jest "New trigger state".), który łapie pattern Ruszasz jakoś na kierunek., w nim jest kod zamieniający długie kierunki na krótki i komenda #mo.
Tam, gdzie po Wykonuje komende 'idz...' nie ma linijki "Ruszasz", działa albo GMCP, albo nie działa
Cierpliwość i spokój nie są moimi cnotami.
Re: CMUD
Ponieważ 'idz' wymaga wprowadzenia początkowego kierunku do uruchomienia a potem zawsze działa, gdy są tylko dwa kierunki, możesz w miarę łatwy sposób zrobić, że mapper zgaduje na podstawie wejść w obecnej lokacji, dokąd pójdzie w następnym kroku.
'idz s' -> ustawiasz s jako kierunek, odwrotny jako n
Przybywasz na lokacje, wyjścia 'n', 'se' -> ponieważ 'n' jest odwrotnym, wiesz że nastepnym krokiem pójdziesz na 'se'
Dostajesz 'Wykonuję komendę idź' -> robisz #mo 'se'
'idz s' -> ustawiasz s jako kierunek, odwrotny jako n
Przybywasz na lokacje, wyjścia 'n', 'se' -> ponieważ 'n' jest odwrotnym, wiesz że nastepnym krokiem pójdziesz na 'se'
Dostajesz 'Wykonuję komendę idź' -> robisz #mo 'se'
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: CMUD
Witam,
Przeglądam ustawienia i konfiguracje mappera Cmuda i nigdzie nie widzę opcji, która mnie interesuje. Czy da się gdzieś ustawić wyświetlanie tak, by nie pokazywało poziomów poniżej? Tak jak ma to miejsce gdy klikniemy, by mapper nie podążał. Wtedy wyświetla jedynie bieżący poziom rysowanej przez nas mapy.
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam!
Przeglądam ustawienia i konfiguracje mappera Cmuda i nigdzie nie widzę opcji, która mnie interesuje. Czy da się gdzieś ustawić wyświetlanie tak, by nie pokazywało poziomów poniżej? Tak jak ma to miejsce gdy klikniemy, by mapper nie podążał. Wtedy wyświetla jedynie bieżący poziom rysowanej przez nas mapy.
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam!
This land is ours and we'll see it wiped clean
Of the scourge that has sullied our hopes and our dreams
Of the scourge that has sullied our hopes and our dreams
Re: CMUD
Da się to osiągnąć odpowiednimi ustawieniami kolorów (solid + kolor taki jak tło).Freyr pisze:Witam,
Przeglądam ustawienia i konfiguracje mappera Cmuda i nigdzie nie widzę opcji, która mnie interesuje. Czy da się gdzieś ustawić wyświetlanie tak, by nie pokazywało poziomów poniżej? Tak jak ma to miejsce gdy klikniemy, by mapper nie podążał. Wtedy wyświetla jedynie bieżący poziom rysowanej przez nas mapy.
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam!
Re: CMUD
Hehe. Oczywiście masz rację. Pokombinuje w weekend, dzięki za pomoc. Liczyłem, że gdzieś jest kwadracik do odhaczenia, który wyłączy pokazywanie innych poziomówBygost pisze:Jeśli coś działa to znaczy że nie jest głupie.
Solid below + solid above + kolory above i belowe takie jak background, działa idealnie.
This land is ours and we'll see it wiped clean
Of the scourge that has sullied our hopes and our dreams
Of the scourge that has sullied our hopes and our dreams