CMUD
Re: CMUD
Tools > Color Picker i tam:
Text color - Kolor wyrazu
Background color - Kolor tla pod wyrazem
Sample - Tu bedzie wyglada jak ustawisz
Value - Nr wybranego koloru
Teraz, wybierz kolor wyrazu, potem kolor tla, w "Sample" pojawi Ci sie jak to bedzie wygladac w praktyce, a na koniec kod np. "PaleVioletRed,Orchid",
klikasz OK w tym momencie KOD KOLORU zostaje automatycznie skopiowany, a potem w triggerze wklejasz #cw KOD i zapisujesz.
Text color - Kolor wyrazu
Background color - Kolor tla pod wyrazem
Sample - Tu bedzie wyglada jak ustawisz
Value - Nr wybranego koloru
Teraz, wybierz kolor wyrazu, potem kolor tla, w "Sample" pojawi Ci sie jak to bedzie wygladac w praktyce, a na koniec kod np. "PaleVioletRed,Orchid",
klikasz OK w tym momencie KOD KOLORU zostaje automatycznie skopiowany, a potem w triggerze wklejasz #cw KOD i zapisujesz.
Re: CMUD
Dziala idealnie w trybie offline jeszcze tylko przydalby sie alias na kolorowanie lokacji i skrypt podmiany niestandardowych wyjsc typu "wyjscie" "schody"Narmaniel pisze:Ja mam katalog 'mapowanie' w nim makra np. alt+numpad1, to może być cokolwiek alt/shift/ctrl/alt+shift. I pod klawisze na numerycznej wpisane mam "#makeroom n" czyli tworzenie lokacji na polnoc od tej, na ktorej masz ustawiony znacznik. Siedzisz w karczmie, ustawiasz znacznik w miejscu mapownia i lecisz.
Re: CMUD
W paczce Zurwena jest skrypt na niestandardowe wyjścia. Chyba, że chodzi Ci o to, żeby mapper wiedział, że jak naciskasz 8 na numerycznej, to nie ma wysłać "n" tylko "wyjscie"? To w ustawieniach lokacji się zmienia. Klikasz lokację, properties na górze, druga zakładka od góry, zaznaczasz połączenie i w Name wpisujesz odpowiednią komendę.
Nigdy nie robiłem aliasów na kolorowanie lokacji, więc tutaj nie pomogę...
Nigdy nie robiłem aliasów na kolorowanie lokacji, więc tutaj nie pomogę...
Re: CMUD
Cześć, mam problem z zrozumieniem jak działają triggery i wykonywaniem ich w jednej linijce tekstu.
Powiedzmy ze mam taki najprostszy trigger
i teraz gdy:
zamienia na:
i to jest ok. Problem jest gdy te wyrazy wystąpią więcej niż jeden raz np:
dostaje blednie
oczekiwałbym
Da się to jakoś rozwiązać?
Oczywiście te słowa kluczowe (jeden, dwa) mogą wystąpić więcej razy i gdzieś losowo w linijce tekstu.
Pozdrawiam.
Powiedzmy ze mam taki najprostszy trigger
Kod: Zaznacz cały
<trigger priority="7950" id="795">
<pattern>({jeden|dwa})</pattern>
<value>#SUB {%ansi(10)%1[ok]}</value>
</trigger>
Kod: Zaznacz cały
jeden
Kod: Zaznacz cały
jeden[ok]
Kod: Zaznacz cały
jeden dwa
Kod: Zaznacz cały
jeden[ok] jeden[ok]
Kod: Zaznacz cały
jeden[ok] dwa[ok]
Oczywiście te słowa kluczowe (jeden, dwa) mogą wystąpić więcej razy i gdzieś losowo w linijce tekstu.
Pozdrawiam.
Re: CMUD
W mojej wersji cmuda (2.37pro) to co napisales dziala bez zarzutu.
Kod: Zaznacz cały
jeden[ok]
jeden[ok] dwa[ok]
jeden[ok] dwa[ok] trzy jeden[ok] piec dwa[ok]
Re: CMUD
ja mam CMUDa 3.34 Czyżby coś popsuli w nowszej wersji? :/Numeron pisze:W mojej wersji cmuda (2.37pro) to co napisales dziala bez zarzutu.
Mam jeszcze pytanie do GMCP. Dokładniej do Objects.Data Wyglada jakby nie odświerzało danych tylko doklejało kolejne. Tak przechadzając się po jakimś mieście
Kod: Zaznacz cały
#SH %gmcp.Objects.Data
Kod: Zaznacz cały
731255="avatar=true|attack_num=false|defense_target=false|team_leader=false|living=true|hp=6"|11471="desc=wyglodniale male dziecko|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|2001="desc=czarnowlosy barczysty mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|5672="desc=pulchna gruba kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|5668="desc=mloda powabna kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|7481="desc=biegajace chude dziecko|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|7476="desc=gruba pulchna kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|7464="desc=pulchna gruba kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|9052="desc=chude zaplakane dziecko|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|9048="desc=powabna mloda kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|9043="desc=niska pulchna kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|25483="desc=zadowolony zadbany mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|86294="desc=namolne biegajace dziecko|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|13794="desc=maly zwinny mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|487002="desc=usmiechniety przystojny mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|483540="desc=oszalaly zablizniony mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|483536="desc=kuszaca usmiechnieta kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|483530="desc=gruba pulchna kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|483525="desc=niska gruba kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|483522="desc=drobne umorusane dziecko|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|483515="desc=zadbany mlody mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12058="desc=umorusane drobne dziecko|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|71544="desc=niska gruba kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|11668="desc=gruba pulchna kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|11663="desc=gruba rozgadana kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|1993="desc=szpakowaty milczacy straznik|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|1992="desc=szarooki ponury straznik|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|1991="desc=stary malomowny straznik|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|1990="desc=umiesniony mrukliwy straznik|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|1988="desc=jasnooki porywczy oficer|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|11135="desc=mloda powabna kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|13809="desc=opalony zamyslony mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|10236="desc=chude biegajace dziecko|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|10231="desc=gruba pulchna kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|14213="desc=zaczerwieniony mlody mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|7332="desc=zaplakane male dziecko|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|31194="desc=bursztynowooki nerwowy mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|18908="desc=umiesniony posepny gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|18907="desc=ciemnooki porywczy gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|18906="desc=czarnowlosy ponury gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|18904="desc=mlody agresywny oficer|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12935="desc=szarooki milczacy gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12934="desc=niebieskooki posepny gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12933="desc=postawny posepny gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12931="desc=barczysty arogancki oficer|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12925="desc=energiczna ruda dziewka|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12905="desc=stary nerwowy gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12904="desc=mlody posepny gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12903="desc=krotkowlosy nerwowy gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12901="desc=ciemnooki nerwowy oficer|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"
To od razu jeszcze zadam powiązane pytanie. jak to najlepiej sparsować? Bo niby w dokumentacji jest napisane że Objects.Data zwraca JSONa ale mi to na json nie wygląda.
Dzięki i pozdrawiam.
Re: CMUD
Skrypty Zurwena są bardzo fajne tylko w pierwszej kolejności potrzebuje wiedzieć czy innym osobom korzystającym z gmcp.Objects.Data dane zwracane są poprawnie - tylko dane lokalizacji w której się znajdujemy - czy wygląda to podobnie jak u mnie co by wskazywało jakiś problem arki.