Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Bardzo, dziękuję za pomoc. Chodziło o spacje w ścieżce. Pomogło zastosowanie Twojej propozycji i zmiana ścieżki na "C:\Arkadia_Baza\arkadia.db". Teraz został mi do ogarnięcia tylko mapper.
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Mam pytanie czy ta paczka będzie działała również pod cmudem pro 2.37 ?
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
A co z tymi ciosami miecznika? Jest jakieś uaktualnienie, które już je prawidłowo wychwytuje?
Endless learning the basics...
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Mam pewien problem z logowaniem. Jak zrobic by logowalo mi z okna walki i z glownego okna? Alternatywnie, jak pozbyc sie okna walki zachowujac okno kondycji i mapy tak bym mogl logowac wszystko z okna glownego.
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Czy ktoś ma pomysł na rozwiązanie takiego problemu:
do standardowych okien (walka, kondycja, okno główne) dodaję okno "czat" - założenie jest takie, aby w tym oknie wyświetlane było wszystko, co jest mówione - ale te rzeczy również powinny być wyświetlone w głównym oknie (czyli zdublowanie). Nie mam pomysłu, jak przerobić oryginalnego trigga "messages" - więc zrobiłem coś takiego:
Niby wszystko jest wyświetlane tam, gdzie powinno, ale przykładowo nie widzę, gdy ktoś mnie zaprasza do drużyny. Nie mam pojęcia, z czego to może wynikać, nie mam takiego komunikatu wygagowanego, czy coś, na oryginalnym skrypcie zurwena widzę to bez problemu w głównym oknie. Jakieś pomysły?
Edit: pomogło dodanie kolejnej sekcji:
("emotes") {
#say $msg.text
}
do standardowych okien (walka, kondycja, okno główne) dodaję okno "czat" - założenie jest takie, aby w tym oknie wyświetlane było wszystko, co jest mówione - ale te rzeczy również powinny być wyświetlone w głównym oknie (czyli zdublowanie). Nie mam pomysłu, jak przerobić oryginalnego trigga "messages" - więc zrobiłem coś takiego:
Kod: Zaznacz cały
$msg = %json(%0)
#if (%len($msg.text)>4) {
#switch ($msg.type)
("comm") {
#win "czat" $msg.text
#say $msg.text
}
("combat" || "combat.others" || "combat.team") {
#win "walka" $msg.text
}
}
Edit: pomogło dodanie kolejnej sekcji:
("emotes") {
#say $msg.text
}
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2016 16:43 przez Jorhn, łącznie zmieniany 1 raz.
Ceterum censeo OK delendam esse.
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
W preferences włącz wyświetlanie skryptów/debugging, wyświetl sobie linijkę, która sprawia problem i zobacz, jakie skrypty uruchamia i gdzie ginie komunikat.
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Hej,
Informacyjnie. Nie wiem od jak dawna, ale nie da sie sciagnac paczki z sendspace'a.
Informacyjnie. Nie wiem od jak dawna, ale nie da sie sciagnac paczki z sendspace'a.
Btw. ktos zna alternatywne zrodlo?The file is currently unavailable. Our support has been notified and we hope to resolve the problem shortly. Please try again later
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Próbuję ustawić sobie CMUD (upgrade z poprzedniej wersji do 3.34) i mimo najszczerszych chęci coś nie działa z bazą dannych i tym:
Zwrotny komunikat, twierdzi, że wszystko zostało dodane, a nie chce otworzyc bazy dannych, czy tez pokazac sie gdzies w skryptach. Jakaś dobra duszyczka pomoże mi? PW jak cośnonstd_exit %roomnum "na dno rozpadliny" "d"
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Pewnie nie masz ustawionej bazy danych / sciezki do bazy danych / utworzonego odpowiedniego folderu bazy danych / utworzonego pliku db. Ale zupełnie w ciemno bo za mało szczegółów.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Witam
Skrypty pierwsza klasa. Dobra podstawa dla dalszej zabawy . Gratuluje.
Ale poległem na przemykaniu tzn zrobiłem makro ALT+Klawiatura numeryczna np ALT+NUM2 przemknij s
rysuje kierunki i wszystko ładnie ale na mapie stoję w miejscu.
trochę to uciążliwe jak się przemknie więcej lokacji i mapa się gubi.
Doradzisz coś ?
Skrypty pierwsza klasa. Dobra podstawa dla dalszej zabawy . Gratuluje.
Ale poległem na przemykaniu tzn zrobiłem makro ALT+Klawiatura numeryczna np ALT+NUM2 przemknij s
rysuje kierunki i wszystko ładnie ale na mapie stoję w miejscu.
trochę to uciążliwe jak się przemknie więcej lokacji i mapa się gubi.
Doradzisz coś ?