Dzięki za odpowiedzi. Dobrze wiedzieć, że jednak jakieś życie istnieje, chociaż tylko niewielki odsetek się w ogóle odzywa
To jeszcze jedno pytanie - Czy na Arkadii bardziej przyjęte jest "zgłaszanie pomysłów w grze" czy raczej lobby na forum? (O drobną rzecz chcę pojęczeć a nie wiem czy zgłaszane "pomysły" są czytane)
@Astrid:
lepiej, to znaczy, ze istnieje wieksza szansa, ze ktos do tego pomyslu dotrze? Pytam, bo jakis czas temu zglaszalam dosc duzy projekt, a komenda "zglos", w przeciwienstwie do forum, nie ma magicznego przycisku z "odpowiedz", wiec nie mam od kilku miesiecy informacji zwrotnej typu "nie zakodujemy"/"moze po swietach"/"popraw i wyslij znowu"/"szukaj za jakis czas na Arkadii". Od razu zaznacze, ze nie jestem jakims bucem, ktory zawraca glowe z idiotycznym, niemozliwym do zakodowania czy nie pasujacym do realiow Arkadii pomyslem, ktory wysyla niekompletny (albo brzydko napisany) projekt. Dlatego ciekawa jestem, czy ktos dostawal kiedys po takim "zglos" jakas odpowiedz ;-)
"-Jeśli chcecie ją skrzywdzić - rzekł - najpierw będziecie musieli zabić mnie.
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."
Ysar pisze:Dzięki za odpowiedzi. Dobrze wiedzieć, że jednak jakieś życie istnieje, chociaż tylko niewielki odsetek się w ogóle odzywa
To jeszcze jedno pytanie - Czy na Arkadii bardziej przyjęte jest "zgłaszanie pomysłów w grze" czy raczej lobby na forum? (O drobną rzecz chcę pojęczeć a nie wiem czy zgłaszane "pomysły" są czytane)
To zależy, jak coś drobnego to można walić od razu na Arce. Jeśli sprawa jest bardziej skomplikowana można skorzystać z subforum Bank Pomysłów w celu konsultacji (wymaga odporności psychicznej na krytykę). Jeśli projekt jest "tajny" nie zamieszcza się opisów żeby go nie spalić, lepiej spróbować najpierw zainteresować tym wizów. W sumie to na Banku Pomysłów przydała by się opcja uniemożliwiająca wgląd do tematu graczom (lub tylko zainteresowanym), a jedynie wizom w celu uzyskania akceptacji (i dalszego ewentualnego rozwoju) bądź odrzucenia pomysłu przez czarodziei i zamknięcia sprawy. To by oszczędziło wszystkim czasu i niepewności.
Pomysły typu zakodujcie łuki, magię, konie tudzież magiczną kawalerię odpadają w przedbiegach.
Ostatnio zmieniony 05 paź 2015 20:10 przez Herin, łącznie zmieniany 1 raz.
Ogolnie lepiej zglosic poprzez arke, ja zglaszalam kilka projektow. Byly tez wieksze, ktore nie miescly sie przy wysylaniu wiec wizowie,badz inni gracze sugerowali umieszczenie takich projektow na roznych stronach hostingujacych tekst. Problem jest z nimi taki ze wysiadaja po pewnym czasie te linki i raz takze dostalam odpowiedz o probe o zamieszczeniu na forum pomyslu, bo wygasl link. Ogolnie, odpornosc na hate razy trzysta sobie od razu dodaj, ja uwazam ze fajnie jak ktos pracuje, i cos probuje.
Jesli wizowi uznaja ze im sie to przyda pewnie uzyja gdzies cos. Niestety nie oczekuj odpowiedzi, sa raczej malowmowni. Polega to raczej na wysylaniu i tyle... czekaniu a noz sie spelni .
Pozdrawiam
Ethel pisze:@Astrid:
lepiej, to znaczy, ze istnieje wieksza szansa, ze ktos do tego pomyslu dotrze? Pytam, bo jakis czas temu zglaszalam dosc duzy projekt, a komenda "zglos", w przeciwienstwie do forum, nie ma magicznego przycisku z "odpowiedz", wiec nie mam od kilku miesiecy informacji zwrotnej typu "nie zakodujemy"/"moze po swietach"/"popraw i wyslij znowu"/"szukaj za jakis czas na Arkadii". Od razu zaznacze, ze nie jestem jakims bucem, ktory zawraca glowe z idiotycznym, niemozliwym do zakodowania czy nie pasujacym do realiow Arkadii pomyslem, ktory wysyla niekompletny (albo brzydko napisany) projekt. Dlatego ciekawa jestem, czy ktos dostawal kiedys po takim "zglos" jakas odpowiedz
Z moich doświadczeń: zgłaszałam drobne pomysły i nigdy, przenigdy nie dostałam informacji zwrotnej czy będzie to zakodowane czy tez nie. Nie mniej jak do tej pory tylko jednego z moich zgłoszonych pomysłów wciąż nie ma. Aktualnie filuje co jakiś czas czy ostatni przeszedł. Tak więc weny i pomysłów życzę .
Kce obrazek? Tu się odezwie i wywoła Astrid trzy razy:
Ja natomiast przy zgłaszaniu błędów bardzo często otrzymywałem odpowiedzi. A jak nie, to i tak było widać, że przeczytali, bo było naprawione w dość krótkim czasie.
Podejrzewam, że są raczej nieliczne wyjątki rzeczy, których nikt nie przeczyta.
Dwa lata temu wydaje mi się, że zbroje i bronie niszczyły się dużo szybciej, a teraz ciężko mi je 'zajechać'. I o ile przy zbrojach, gdy widzę, że jest np. podniszczona widzę też, że spadły jej statystyki o tyle przy broniach te statystyki nie spadają, a przynajmniej nie widać tego podczas oceny broni. Widać tylko, że broń jest po prostu w znaczniejszym stopniu zużycia.
Co za tym idzie, jak to jest z tymi obrażeniami broni? Czy zużyta broń zadaje mniejsze obrażenia i paruje gorzej? Czy tak samo cały czas? Logicznym byłoby, że zużyta jest słabsza, ale statystyki w ogóle się nie zmieniają, więc jak to jest?
- po osiagnieciu maksymalnej formy dalsze doswiadczenie rozwija cechy
Czyli jeśli dobrze rozumiem po wbiciu nieziemskiej formy wszelkie postępy idą normalnie w expienie cech? Czy też wyłączamy opcje forma, lub wciskamy +cechy w miarę regularnie, żeby się przeniosło?
Jeśli exp płynie automatycznie to, po co są +cechy i czy opłaca się ich używać? Bo z tego co widzę nie można skierować "mocy" w konkretną cechę.
Zdobywasz 100 pkt expa, 30 idzie w formę i dobija ją na maxa, 70 leci w cechy tak, jak rozłożyłaś ich wagę w trakcie medytacji. Następne 100 pkt expa leci już sobie w cechy.
+cechy jest po to, żeby nie mając maksymalnej formy, można było sobie wrzucić jej jeden punkt w cechy. Albo i mając maksymalną formę. Przykład.
Szykuje się ostre PK, budujesz formę. Ustawka nie wychodzi, więc wpisujesz +cechy kilka razy, bo wysoka forma już Ci nie potrzebna, większe cechy mogą się przydać.