Nic z tych rzeczy, treningi w dodatkowej broni są dostępne i dla postaci nie należących do stowarzyszenia.Amras pisze:
Witam, przede wszystkim musisz mieć polecenie od jakiegoś stowarzyszenia na wytrenowanie 100% danego zawodu oraz mieć odpowiednia ilość stażu. Jeśli jesteś polecony i już masz skończone wszystkie szkolenia to komenda gzpomoc możesz uzyskać informacje ile czasu jeszcze pozostało do możliwości treningu dodatkowej bronie
Gildie, zawody i kluby
Re: Gildie, zawody i kluby
Pierwsza pomoc: Arkadia Wiki Mechanika Arkadii
Re: Gildie, zawody i kluby
Jesteś pewien? Skoro nową broń można trenować od osiągnięcia odpowiedniego stażu, a nie będąc w stowarzyszeniu ma się blokadę na 75% stażu, to raczej słabo widzę nabijanie się stażu do dodatkowej broni...Herin pisze:Nic z tych rzeczy, treningi w dodatkowej broni są dostępne i dla postaci nie należących do stowarzyszenia.
Re: Gildie, zawody i kluby
Wedle moich rachub nikt jeszcze nie doszedl do 75%x2, wiec nie mozna tego wiedziec?Herin pisze:Nic z tych rzeczy, treningi w dodatkowej broni są dostępne i dla postaci nie należących do stowarzyszenia.Amras pisze:
Witam, przede wszystkim musisz mieć polecenie od jakiegoś stowarzyszenia na wytrenowanie 100% danego zawodu oraz mieć odpowiednia ilość stażu. Jeśli jesteś polecony i już masz skończone wszystkie szkolenia to komenda gzpomoc możesz uzyskać informacje ile czasu jeszcze pozostało do możliwości treningu dodatkowej bronie
Everyone is fighting their own battle to be free from their past, to live in the present, and create a meaningful future for themselves. Don't judge, have a heart.
Re: Gildie, zawody i kluby
Rafgart pisze:Do wybrania pierwszej dodatkowej broni potrzeba dwukrotnosci stazu dla pelnego zawodu. Postac bez polecenia nie zdobywa stazu, ale jesli odeszla ze stowarzyszenia z odpowiednia iloscia, to mozna rozpoczac trening w kolejnej.
Re: Gildie, zawody i kluby
Wiem, ze trenowałem dodatkową broń już po opuszczeniu gildii (być może to był jeszcze staż złapany w czasie pobytu), jednak wskaźnik na trzecią broń wskazuje "trochę brakuje.." a to już nie bardzo kalkuluje mi się z czasem gdzie grałem aktywnie, przerwą i kolejną aktywnością. Raczej jestem pewny (powiedzmy na 90%), że staż na nowa broń się nabija. Jak zajrzy tu jakiś czarodziej zweryfikuje jeśli się mylę.Mloro pisze:Jesteś pewien? Skoro nową broń można trenować od osiągnięcia odpowiedniego stażu, a nie będąc w stowarzyszeniu ma się blokadę na 75% stażu, to raczej słabo widzę nabijanie się stażu do dodatkowej broni...Herin pisze:Nic z tych rzeczy, treningi w dodatkowej broni są dostępne i dla postaci nie należących do stowarzyszenia.
Widać naklepane miałem przed odejściem znacznie więcej niż mi się wydawało. Zatem moja pomyłka.Dhogrin pisze:Rafgart pisze:Do wybrania pierwszej dodatkowej broni potrzeba dwukrotnosci stazu dla pelnego zawodu. Postac bez polecenia nie zdobywa stazu, ale jesli odeszla ze stowarzyszenia z odpowiednia iloscia, to mozna rozpoczac trening w kolejnej.
Pierwsza pomoc: Arkadia Wiki Mechanika Arkadii
Re: Gildie, zawody i kluby
Jakiej komendy używasz?jednak wskaźnik na trzecią broń wskazuje "trochę brakuje.."
Irelia, Niesmiala Pakerka z Miejskiej Silowni, czlowiek.
Re: Gildie, zawody i kluby
Czy mogę poprosić kogoś o zweryfikowanie mojego spojrzenia na trzy zawody?
Miecznik / Strażnik / Barbarzyńca
Jak dla mnie wszystkie trzy polegają na jednym schemacie:
Broń + głowny UM defensywny + pomniejszy um defensywny + spec
Zasadniczo różnią się więc tylko różną bronią i ciosem specjalnym, a barbarzyńca
w odróżnieniu od pozostałej dwójki ma priorytet w unikach zamiast parowania.
Jeżeli jest inaczej to proszę o sprostowanie, zwłaszcza ciekawy jestem
porównania bojowego Strażnika i Miecznika (gra pve, jeśli łaska)
Pozdrawiam
Miecznik / Strażnik / Barbarzyńca
Jak dla mnie wszystkie trzy polegają na jednym schemacie:
Broń + głowny UM defensywny + pomniejszy um defensywny + spec
Zasadniczo różnią się więc tylko różną bronią i ciosem specjalnym, a barbarzyńca
w odróżnieniu od pozostałej dwójki ma priorytet w unikach zamiast parowania.
Jeżeli jest inaczej to proszę o sprostowanie, zwłaszcza ciekawy jestem
porównania bojowego Strażnika i Miecznika (gra pve, jeśli łaska)
Pozdrawiam
Re: Gildie, zawody i kluby
Podstawowa lektura - http://wikipedia.arkadia.rpg.pl/view/Zawody#Bojowe.
Zawody nie polegają na jednym schemacie. Posiadają zróżnicowane zestawy umiejętności, które nie ograniczają się do speca, umów broni oraz umów defensywnych. Umiejętności drużynowe często stanowią o prawdziwej sile zawodu, podobnie spostrzegawczość, tropienie, ukrywanie się, czy inne cuda.
To też, że dwa zawody mają parowanie i uniki nie oznacza, że obydwa będą je miały na podobnym poziomie. Jedne radzą sobie w defensywie lepiej, inne gorzej. Główna umiejętność barbarzyńcy to parowanie, nie uniki, ale wciąż prezentuje się ona znacząco gorzej, niż parowanie w wykonaniu Miecznika. Nie jest to zawód o silnej defensywie.
A z uderzeniami specjalnymi to jeszcze osobna bajka. Porównywać spec miecznika, a spec strażnika, to jak porównywać Rafgarta z community managerem League of Legends. Miecznik przede wszystkim tłucze i jego uderzenie jest uderzeniem czysto ofensywnym, wytrącenie strażnika to spec defensywny. Wytrąca broń u wroga. Jak się ładnie polosuje, to po wytrąceniu broni możemy zrobić dodatkowe kuku, ale obrażenia wciąż są wyjątkowo niskie.
Miecznikiem możesz sktuecznie expić solo, strażnikiem położysz silniejszych przeciwników, ale na pewno nie w ekspresowym tempie - exp będzie zwyczajnie wolny.
To zatem co mogę polecić, to przeczytać raz jeszcze opisy wszystkich zawodów i wybrać sobie taki, który pasować będzie do preferowanego stylu gry, a najlepiej jeszcze historii/charakteru postaci. Jeżeli naprawdę chcesz latać sam - strażnika z pewnością sobie odpuść, chyba, że lubisz pokręcone wyzwania. Gladiator to fajny zawód do samotnego latania, korsarz, miecznik, może fanatyk - choć ten również posiada niższe umiejętności defensywne. Podobnie barbarzyńca, mimo że on akurat położy silniejszych przeciwników 1v1, gorzej z grupami.
Zawody nie polegają na jednym schemacie. Posiadają zróżnicowane zestawy umiejętności, które nie ograniczają się do speca, umów broni oraz umów defensywnych. Umiejętności drużynowe często stanowią o prawdziwej sile zawodu, podobnie spostrzegawczość, tropienie, ukrywanie się, czy inne cuda.
To też, że dwa zawody mają parowanie i uniki nie oznacza, że obydwa będą je miały na podobnym poziomie. Jedne radzą sobie w defensywie lepiej, inne gorzej. Główna umiejętność barbarzyńcy to parowanie, nie uniki, ale wciąż prezentuje się ona znacząco gorzej, niż parowanie w wykonaniu Miecznika. Nie jest to zawód o silnej defensywie.
A z uderzeniami specjalnymi to jeszcze osobna bajka. Porównywać spec miecznika, a spec strażnika, to jak porównywać Rafgarta z community managerem League of Legends. Miecznik przede wszystkim tłucze i jego uderzenie jest uderzeniem czysto ofensywnym, wytrącenie strażnika to spec defensywny. Wytrąca broń u wroga. Jak się ładnie polosuje, to po wytrąceniu broni możemy zrobić dodatkowe kuku, ale obrażenia wciąż są wyjątkowo niskie.
Miecznikiem możesz sktuecznie expić solo, strażnikiem położysz silniejszych przeciwników, ale na pewno nie w ekspresowym tempie - exp będzie zwyczajnie wolny.
To zatem co mogę polecić, to przeczytać raz jeszcze opisy wszystkich zawodów i wybrać sobie taki, który pasować będzie do preferowanego stylu gry, a najlepiej jeszcze historii/charakteru postaci. Jeżeli naprawdę chcesz latać sam - strażnika z pewnością sobie odpuść, chyba, że lubisz pokręcone wyzwania. Gladiator to fajny zawód do samotnego latania, korsarz, miecznik, może fanatyk - choć ten również posiada niższe umiejętności defensywne. Podobnie barbarzyńca, mimo że on akurat położy silniejszych przeciwników 1v1, gorzej z grupami.
Troal zaklada na szyje niewielka drewniana fujarke.
Re: Gildie, zawody i kluby
Warto też zwrócić uwagę na dostępność broni jakiej treningi oferuje dany zawód. Szczególnie dla młodych postaci, które grają solo w konkretnym miejscu może być problem szybko załatwić coś zacnego.
Druga sprawa to rasa i ustawienie priorytetu przyrostu cech podczas medytacji. Zawody bez tarczy chyba bardziej bazują w def. na zręczności.
Co do PVE, strażnik to chyba najlepszy support na Arkadii, więc dobrze jak gra w grupie. Samotnie najlepiej jak walczy z przeciwnikiem, któremu może wytrącić broń. Miecznik też fajnie dowodzi, łamie szyki ale przy tym jest mocny solo.
Druga sprawa to rasa i ustawienie priorytetu przyrostu cech podczas medytacji. Zawody bez tarczy chyba bardziej bazują w def. na zręczności.
Co do PVE, strażnik to chyba najlepszy support na Arkadii, więc dobrze jak gra w grupie. Samotnie najlepiej jak walczy z przeciwnikiem, któremu może wytrącić broń. Miecznik też fajnie dowodzi, łamie szyki ale przy tym jest mocny solo.
"Twoj nos atakuje won kiszonej kapusty."
Re: Gildie, zawody i kluby
To zależy co chcesz osiągnąć. Strażnik zadaje obrażenia specem tylko przeciwnikowi bez broni. A nie jest powiedziane, że po każdym wytrąceniu wejdzie spec. Mam strażnika i lepiej mi się ekspi na potworach, które broni nie mają. Siekam wtedy ofensywnym specem na lewo i prawo, nie marnuje hmm... wylosowania speca na rozbrojenie.Migr pisze:(Strażnik) Samotnie najlepiej jak walczy z przeciwnikiem, któremu może wytrącić broń.
W temacie: Każdym z trzech zawodów będzie trudno walczyć solo, bo wszystkie są drużynowe. Barbarzyńca i Strażnik to zawody wspierające, które same w sobie niewiele zdziałają, ale drużyna je lubi. Miecznik jest moim zdaniem najbliższym graniu solo zawodem. Jednak do takiego stylu gry najlepiej nadają się korsarz i gladiator.
IMHO