W imieniu swoim, oraz Kolegi Inżyniera Paudena chciałem podziękować Haernowi, Rafgartowi i innym w projekt zaangażowanym Czarodziejom za pracę włożoną w projekt, oraz za nieustające zaangażowanie w jego dopracowanie. Poniżej kilka pamiątkowych zdjęć z konferencji n/t sterowca jaka odbyła się w roku jedenastym w Naantali przy udziale moim i Kolegi Inżyniera Paudena:
Władowałem przez 3 dni z 25 zabaw w zwierzątko i zastanawiam się czy ptaki są zakodowane z jakąś blokada na no-life. np jedna tresura na dzień. Czy zwyczajnie progi są takie wysokie, że to zabawa na rok normalnego grania.
Mi na elfie i gpkowej opiece nad zwierzętami wskakiwał mniej więcej poziom oswojenia co 15 "oswojeń", może trochę mniej. Ale kto wie jakie czynniki jeszcze mają dokładnie na to wpływ.
Troal zaklada na szyje niewielka drewniana fujarke.
Wszystko działa prawidłowo, właśnie kończę oswajać drugie zwierze.
Nie zauważam żadnej blokady czasowej. Na moje oko szybkość oswajania, zależy od umiejętności i cech postaci(które są zależne od pewnych czynników).
Podpowiem jeszcze, że bardzo podobnie o ile nie identycznie działa nauka języków.
Może nie zrobimy więcej niż jesteśmy w stanie, ale postarajmy się, żeby to nie było dużo mniej.
— Andrzej Sapkowski "Pani Jeziora"
Mechanizm oswajania bedzie niedlugo zmieniamy, bo zbytnio opiera sie na idlu.
Jednak nadal najwiekszy wplyw bedzie miala umiejetnosc opieki nad zwierzetami i postac, ktora nie ma jej wytrenowanej wysoko, bedzie oswajac bardzo powoli.
To jeszcze dodajcie możliwość karmienia zwierzaków owocami "zielarskimi". Już 2 miesiące temu zgłaszałem na arce i nic. Bo to trochę słabo jak masz owoc w "i" a nie ptak go odrzuca.
Mała uwaga - jeśli jedzenie z karczm nie działa jako pożywienie dla zwierząt pocztowych, prosimy zgłaszać błędy w lokacji karczmy, a nie w przedmiocie jedzenia.