Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Pewnie ze masz racje, mnie nie chodzi o tutoriala jak zrobic postac, ale jaka klasa mobów jest rekomendowana wg was na konkretnym poziomie, nie ma mowy o zawodzie wiec wszystko rozchodzi sie o max gp, pewno malo kto z poziomem doświadczony ma juz zrobiony zawod,
np gremliny sie spoko tlucze na doswiadczonym, ale co z tego bede miec? - fige lepiej moze pojsc na szkielety? czy może choboldy, a może jeszcze gdzies ?
np gremliny sie spoko tlucze na doswiadczonym, ale co z tego bede miec? - fige lepiej moze pojsc na szkielety? czy może choboldy, a może jeszcze gdzies ?
Dajcie mi proszę, co łaska.
Żebrak – też człowiek do diaska!
Żebrak – też człowiek do diaska!
Re: Porady dla graczy.
Najlepsze expowiska zawsze sie roznosza "poczta pantoflowa" ale glosno nie sa podawane z prostego powodu - zeby sie nagle nie okazalo ze sa "za dobre" i zeby exp nie zostal obciety/podpakowane potworki. Dodatkowo duza ilosc graczy i oczekiwanie na odrodzenie sie moba tez nie bywa porzadane
Re: Porady dla graczy.
Mógłby ktoś wypisać listę gildii ze skrótami?
Np. OHM - Ochotniczy Hufiec Mahakamski
Byłbym wdzięczny za pomoc.
Np. OHM - Ochotniczy Hufiec Mahakamski
Byłbym wdzięczny za pomoc.
Re: Porady dla graczy.
Poważnie? Wikipedia za daleko leży?
A co do expowisk dodam że AJ to też zawód, a swojaków z zawodem masowym nie brakuje, wiec naprawdę ciężko określić co do poziomu. Zwłaszcza że poziomy też różnie wpadają zwłaszcza jeśli w niekonwencjonalny sposób ktoś podcechy rozkłada.
Natomiast zarabianie - Cech ma duże obroty, zawsze chętnie pomoże młodym postaciom które chcą sobie w różne sposoby dorobić. Czy to drobną przesyłką, czy wozem konkretnego towaru. Inne stowarzyszenia też pewnie węża w kieszeni nie hodują, i za MINIMUM erpega sypną monetami. Jedna z moich postaci płaciła mithrylem za 'obrazy' - ładne opisy na pergaminach. Nie było chętnych na malarzy...
A co do expowisk dodam że AJ to też zawód, a swojaków z zawodem masowym nie brakuje, wiec naprawdę ciężko określić co do poziomu. Zwłaszcza że poziomy też różnie wpadają zwłaszcza jeśli w niekonwencjonalny sposób ktoś podcechy rozkłada.
Natomiast zarabianie - Cech ma duże obroty, zawsze chętnie pomoże młodym postaciom które chcą sobie w różne sposoby dorobić. Czy to drobną przesyłką, czy wozem konkretnego towaru. Inne stowarzyszenia też pewnie węża w kieszeni nie hodują, i za MINIMUM erpega sypną monetami. Jedna z moich postaci płaciła mithrylem za 'obrazy' - ładne opisy na pergaminach. Nie było chętnych na malarzy...
Re: Porady dla graczy.
Walczę z przesłaniem dość długiego listu - znikają mi niektóre fragmenty. Czy - poza wklejaniem tekstu linijka po linijce - istnieje jakieś sensowne rozwiązanie tego problemu?
Re: Porady dla graczy.
Niektóre programy, np MUSH posiadają w swoim menu opcję "send file", która wkleja do muda całe pliki tekstowe.
Re: Porady dla graczy.
Wieści 14Merkava pisze:Jedna z moich postaci płaciła mithrylem za 'obrazy' - ładne opisy na pergaminach. Nie było chętnych na malarzy...
Re: Porady dla graczy.
Merkava pisze o obrazach jako o ich opisach, nie "rysunkach ASCII" jak we wspomnianych "wiescich 14", wiec wszystko jest jak najbardziej w porzadku.
Re: Porady dla graczy.
Hunrim...
Wszystko można opisać słowami
Kod: Zaznacz cały
ob szkic
Wykonany weglem, delikatny szkic przedstawia mezczyzne, sadzac po dlugich uszach i niezwyklej urodzie elfa, kleczacego przed stojaca, ubrana w zwiewna suknie polelfka. Jej dlonie ukryte sa w jego dloniach, a oczy, wyrysowane przez autora bardzo wyraznie, zdaja sie przeszywac go na wskros. Elf wpatrzony jest z napieciem w twarz polelfki, jakby czekal na jakas niezwykle wazna odpowiedz. W dolnym, prawym rogu znajduje sie zamaszysty, choc nieczytelny podpis autora.
Nazira z Val'Kare, Zarzadczyni Zajazdu 'Bialy Kiel', Naczelna Wiedzma 'Bialego Kla', smoczyca.<3
Re: Porady dla graczy.
Dzięki Alicio Pobrałam tego MUSH'a i rzeczywiście - nawet dla tak nierozgarniętej osoby jak ja - kilka minut pracy, cyk i gotowe!