Dialog graczy z Wizami
Re: Dialog graczy z Wizami
Dało by się zrobić tak by kowale "pamiętali" przechowywany przedmiot przez apse? Już conajmniej dwa razy zbroje za 1,5mth tak straciłem, bo nie miałem kiedy odebrać zamówionej wcześniej.
Re: Dialog graczy z Wizami
Na biednego nie trafilo
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: Dialog graczy z Wizami
Jeśli dobrze pamiętam, kowal trzyma przez 12h, nawet jeśli jest apokalipsa.
Re: Dialog graczy z Wizami
Merkawie nie trzyma, kolejka jest ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Dialog graczy z Wizami
Czy jest szansa na przywrócenie pierwotnej formy blokowania przez blokowanie kierunku? Nie wiem jaki był problem z tym, bo gdy dawny WKS to miał ja grałem na telnecie i ogarniałem jeszcze mniej niż teraz, ale wydaje mi się że było by to znacznie ciekawszym rozwiązaniem, niekoniecznie zamiast obecnej formy ale oprócz niej. Mniej sytuacji "kto wydyga i wyjdzie jak blok zakładany a kogo zlaguje i nie zdąży" a więcej strategii, przygotowywania pułapek na przeciwnika i planowania walki.
Re: Dialog graczy z Wizami
Takie blokowanie było przegięte (np 3 osoby blokowały na sztywno kierunek ucieczki z expowiska, a reszta biegała za pocietymi celami).
Re: Dialog graczy z Wizami
To co napisał Coronius. Poza tym, wprowadzenie czegoś takiego jedynie wzmocniłoby skuteczność szkodliwego dla muda zjawiska PK (wymuszania na przeciwniku walki której nie chce on podjąć w warunkach maksymalnie dla niego nieprzychylnych - np. pięciu na jednego).Merkava pisze:Czy jest szansa na przywrócenie pierwotnej formy blokowania przez blokowanie kierunku? Nie wiem jaki był problem z tym, bo gdy dawny WKS to miał ja grałem na telnecie i ogarniałem jeszcze mniej niż teraz, ale wydaje mi się że było by to znacznie ciekawszym rozwiązaniem, niekoniecznie zamiast obecnej formy ale oprócz niej. Mniej sytuacji "kto wydyga i wyjdzie jak blok zakładany a kogo zlaguje i nie zdąży" a więcej strategii, przygotowywania pułapek na przeciwnika i planowania walki.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Dialog graczy z Wizami
"wzmocniłoby skuteczność szkodliwego dla muda zjawiska PK"
Ten mud, niedlugo bedzie tylko dla lubiacych patrzyc jak trawa rosnie?
Ten mud, niedlugo bedzie tylko dla lubiacych patrzyc jak trawa rosnie?
Re: Dialog graczy z Wizami
Teraz jest pk i jest dobrze. Chodzi o to, zeby nie dodawac zabawek, ktore sa skonstruowane tylko do tego.
Przykladowo: expisz sobie haskie, przychodzi 4 mckow, zamiast Cie ganiac, to dwoch blokuje wyjscie z obozu i nie masz szans na przezycie. Chyba nie o to chodzi.
Przykladowo: expisz sobie haskie, przychodzi 4 mckow, zamiast Cie ganiac, to dwoch blokuje wyjscie z obozu i nie masz szans na przezycie. Chyba nie o to chodzi.
Re: Dialog graczy z Wizami
Nie no z tym blokiem to oczywista sprawa.
Tylko Zurka zlapalem za slowo, bo tak ladnie opisal czym jest PK na mudzie ze sie odniechciewa.
Tylko Zurka zlapalem za slowo, bo tak ladnie opisal czym jest PK na mudzie ze sie odniechciewa.