Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
To chodziaz wyjasnijcie dlaczego mowie falsz w waszym mniemaniu.
edit: A i nie mowilem do staraniu sie do gildii w poprzednim poscie tylko o dochodzeniu do jak najwyzszego lvl'u w najkrotszym czasie.
Wg mnie trzeba złapać jakiegoś członka gildii i poprostu go zapytac o starania/ o to co robia/ o wymagania itp itd. Co prawda pewnie powie napisz list do tego i tego to ci wyjasni, ale zawsze jakies poczatkowe informacje sa. Na tablicach tez ciekawe gildiie sie oglaszaja.
edit: A i nie mowilem do staraniu sie do gildii w poprzednim poscie tylko o dochodzeniu do jak najwyzszego lvl'u w najkrotszym czasie.
Wg mnie trzeba złapać jakiegoś członka gildii i poprostu go zapytac o starania/ o to co robia/ o wymagania itp itd. Co prawda pewnie powie napisz list do tego i tego to ci wyjasni, ale zawsze jakies poczatkowe informacje sa. Na tablicach tez ciekawe gildiie sie oglaszaja.
Re: Porady dla graczy.
Może nie brać AJ to wtedy ma niższy max dostępnych umów... jak ma czyste GP to liczy mu wartość bojową GP a nie AJ.
re down: A fakt, zapomniałem o tym patchu. ale i tak wtedy liczyło się to co się ma dostępne do trenowania. Więc można było nie brać AJ żeby nie mieć taxa za umy AJ. Choć i tak bardziej się opłacało mieć wyższe umy niż niższy tax.
re down: A fakt, zapomniałem o tym patchu. ale i tak wtedy liczyło się to co się ma dostępne do trenowania. Więc można było nie brać AJ żeby nie mieć taxa za umy AJ. Choć i tak bardziej się opłacało mieć wyższe umy niż niższy tax.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2012 15:42 przez Merkava, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: Porady dla graczy.
Po prostu to już od dawna nieaktualne. Po pierwsze do siły bojowej liczą się umiejętności wytrenowane, a NIE MAX dostępne (viewtopic.php?f=4&t=18&start=4310#p20230).
Po drugie system jest teraz taki, że niezależnie od siły bojowej i zawodu czas postępów może być zbliżony, trzeba tylko dobrać drużynę i przeciwnika. I nie trzeba mieć do tego w ogóle AJ bojowego.
Po drugie system jest teraz taki, że niezależnie od siły bojowej i zawodu czas postępów może być zbliżony, trzeba tylko dobrać drużynę i przeciwnika. I nie trzeba mieć do tego w ogóle AJ bojowego.
Re: Porady dla graczy.
Okay: przynaje sie, ze gupoty pisalem odnosnie siły bojowej.
Na swoja obrone mam jedno: Lepiej mieć umy niż ich nie mieć
Na swoja obrone mam jedno: Lepiej mieć umy niż ich nie mieć
Re: Porady dla graczy.
dzieki za odpowiedz , jeszcze nie mysle o wstepowaniu poprostu staram sie rozkminic ten caly system , a widze ze duzo tego
Re: Porady dla graczy.
Vandarel pisze:dzieki za odpowiedz , jeszcze nie mysle o wstepowaniu poprostu staram sie rozkminic ten caly system , a widze ze duzo tego
To najpierw zacznij 'rozkminiać' czym Twoja postać będzie się zajmować, jakie ma cele, czym chcesz aby się wyróżniała.
Jak to ustalisz - cała reszta to pestka, samo przyjdzie z czasem. Po prostu trzeba ustalić kierunek i walczyć o jego utrzymanie.
100% swiata zostalo opanowane przez Ciemnosc.
Re: Porady dla graczy.
witam
ktos mi powie co znaczy " jestes mentalnie wykonczony " ? i co zrobic zeby wrocic do pelni ?
ktos mi powie co znaczy " jestes mentalnie wykonczony " ? i co zrobic zeby wrocic do pelni ?
Re: Porady dla graczy.
To oznacza, że przez długi czas używałeś czynności, która męczy mentalnie (np. zbieranie ziół, rozkazywanie itp.) i poziom Twoich sił mentalnych (mana) spadł do pułapu 'wykończony'. Odczekaj nie wykonując żadnych czynności męczących mentalnie i zregenerujesz siły.
Re: Porady dla graczy.
Proponuję przejrzeć tę stronę: http://wikipedia.arkadia.rpg.pl/view/St ... 2%C3%B3wnaVandarel pisze:witam
ktos mi powie co znaczy " jestes mentalnie wykonczony " ? i co zrobic zeby wrocic do pelni ?
<Gruer> troche wiocha by byla z jakas inna elfka wyjsc na miasto ale ty jestes ziomalka
<3<3<3
Pam pam
<3<3<3
Pam pam
Re: Porady dla graczy.
witam gdzie mozna znalesc ( tzn. kupic) jakis dobry sprzet chodzi mi o miecze i zbroje a takze pochwe na miecz