Drobne pomysly

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Gość

Drobne pomysly

Post autor: Gość » 20 gru 2011 20:16

Niechze komenda 'pokaz przedmiot' u kowala wyswietla jakosc zbroi czy skutecznosc broni - w tej chwili to jak kupowanie kota w worku i liczenie na lut szczescia ze trafi sie akurat cos dobrego.

Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Drobne pomysly

Post autor: Miuosh » 22 gru 2011 09:17

Żeby uzależnić prędkość zakładanego bloka od wysokości odpowiedniej umiejętności. Tak jak ma to miejsce z tropieniem.
:roll: :roll:
Ogre!

Aveth
Posty: 27
Rejestracja: 02 mar 2011 02:37

Re: Drobne pomysly

Post autor: Aveth » 22 gru 2011 12:13

re @up: Popieram.

Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Drobne pomysly

Post autor: Haern » 22 gru 2011 15:03

W cholere to zmieni balans, ale również popieram.

@Aveth: to Ty żyjesz?! Farelka pozdrawia :>

Fonklin
Posty: 56
Rejestracja: 31 gru 2011 13:17
Lokalizacja: Białystok

Re: Drobne pomysly

Post autor: Fonklin » 20 sty 2012 21:10

Podpowiedzi, że czasem gracz ma też życie ( coś poza komputerem i arką), coś na wzór tych z baldura co to można było wyczytać czekając aż gra się załąduje w stylu :
Twoi bohaterowie nie muszą jeść, ale ty musisz, nie chcemy tracić oddanych graczy
Przedsesyjne narzekania...

Dermot
Posty: 6
Rejestracja: 26 sie 2011 18:38

Re: Drobne pomysly

Post autor: Dermot » 21 sty 2012 12:47

Pomysło-pytanie. Czy było kiedyś rozważane przypisanie typu (ciężkości) zbroi konkretnym zawodom ? Np. gladiatorzy, korsarze i miecznicy są w pełni sprawni gdy używają średnich zbroi. Legioniści, strażnicy gdy walczą w ciężkich płytach.

Jak rozumiem teraz takie ograniczenie funkcjonuje jeśli chodzi o ukrywanie się (nożownik, partyzant, myśliwy).

Gość

Re: Drobne pomysly

Post autor: Gość » 21 sty 2012 15:51

Dermot pisze:Jak rozumiem teraz takie ograniczenie funkcjonuje jeśli chodzi o ukrywanie się (nożownik, partyzant, myśliwy).
Źle rozumiesz. Nie ma powiązania rodzaju zbroi (lekka/średnia/ciężka) z ukrywaniem się.

Awatar użytkownika
Denea
Posty: 242
Rejestracja: 16 mar 2010 01:30
Lokalizacja: Legionowo

Re: Drobne pomysly

Post autor: Denea » 29 sty 2012 00:48

Taki maly pomysl:

Wprowadzic zmienne/obiekty/odwolania (cholera nie wiem jak to nazwac) typu:
osadnik/alderazzi/ogr z gor szarych/zakonnik/gladiator/mieszkaniec bialego kla/itp./itd.
Dzieki nim moznaby np "zaatakowac osadnika" "wesprzec drugiego zakonnika" "powiedziec do trzeciego gladiatora"
Mysle ze w wielu sytuacjach mogloby to graczom ulatwic nieco zycie.
Problemem moze byc tylko dobor odpowiednich nazw...
Ble... Ble? Ble!

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1353
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Drobne pomysly

Post autor: Werbat » 29 sty 2012 01:06

Aha. Super. A co z graczami, którzy chcą odgrywać konspirę?

Na szczęście z Białym Kłem właśnie najłatwiej, 'zabij polelfa' działa.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Awatar użytkownika
Denea
Posty: 242
Rejestracja: 16 mar 2010 01:30
Lokalizacja: Legionowo

Re: Drobne pomysly

Post autor: Denea » 29 sty 2012 11:47

re up:

Racja. Nie przemyslalem tego dobrze...
Tak to jest jak sie mysli po nocy :/
Ble... Ble? Ble!

ODPOWIEDZ