Jaaaaaaakie prosteHaern pisze:Zrob druga zmienna z nazwami mobow w mianowniku. Uloz obie zmienne alfabetycznie (zaznaczyc 'Sorted' w zmiennej, nie jestem pewien czy to juz jest w zmudzie). Wylapujesz w triggerze {@moby_w_mianowniku} i bindujesz moba z @moby (uzyj funkcji %ismember i %item).
dzieki Haern!
no to wyglada to teraz tak:
Kod: Zaznacz cały
#ALIAS xx {zabij @moba}
#VAR mob_mianownik {ambull|bagiennik|barbegazi|bobolak|chobold|echinops|fimir|ghast|ghoul|ghul|goblin|golem|graveir|gremlin|
grzyboczlek|hiena|hobgoblin|jaszczur|karzel|kilmulis|kobold|korred|kosciotrup|krasnolud chaosu|licz|nietoperz|ork|ozywieniec|pajak|pluskwa|potepieniec|pukacz|redcap|roslina|skaven|
smoczy ogr|snotling|strzyga|stworek|szczur|szczurolak|szkielet|sep|topielec|troglodyta|troll|utopiec|wicht|
wilkolak|zeugl|zjawa|zombi|zwierzoczlek|zywiolak}
#VAR mob_dopelniacz {ambulla|bagiennika|barbegazi|bobolaka|chobolda|echinopsa|fimira|ghasta|ghoula|ghula|goblina|golema|graveira|gremlina|
grzyboczleka|hiene|hobgoblina|jaszczura|karla|kilmulisa|kobolda|korreda|kosciotrupa|krasnoluda chaosu|licza|nietoperza|orka|ozywienca|pajaka|pluskwe|potepienca|pukacza|redcapa|rosline|
skavena|smoczego ogra|snotlinga|strzyge|stworka|szczura|szczurolaka|szkielet|sepa|topielca|troglodyte|trolla|utopca|wichta|wilkolaka|zeugla|
zjawe|zombiego|zwierzoczleka|zywiolaka}
#VAR moba {}
#VAR mob_numer {}
#TRIGGER {({@mob_mianownik})} {
#va mob_numer %ismember( %1, @mob_mianownik)
#va moba %item( @mob_dopelniacz, @mob_numer)
}
Zalozmy, ze na lokacji sa trzy snotlingi, dwa gobliny i dwa orki, z ktorymi walcze - rozumiem, ze za KAZDYM razem, gdy zmud wysyla cokolwiek z nazwami mobow (czy to one zadaja cios, czy ja im, czy tez wysylaja jakies emoty), zMud modyfikuje zarowno @mob_numer, jak @moba, a to juz chyba bardzo niedobrze...?
ogolnie chodzi o to, by:
- wylapal zmienna @moba jeden raz
- "zamrozil" ta zmienna w momencie, kiedy wcisne alias "xx"
- odmrozil ja, gdy pojawi sie "zabiles/zabila/zabil @moba"