Gotowe i działające skrypty.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 10 lis 2011 14:46
Gotowe i działające skrypty.
Jak w temacie.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 10 lis 2011 14:46
Re: Gotowe i działające skrypty.
Cmudowa numeryczna:
Kod: Zaznacz cały
<class name="numeryczna" initenable="true" hidden="true" id="1028">
<class name="chodzenie" initenable="true" id="1029">
<macro key="SUB" id="1030">
<value>dol</value>
</macro>
<macro key="MULT" id="1031">
<value>gora</value>
</macro>
<macro key="KEY1" chain="true" id="1032">
<value>sw</value>
</macro>
<macro key="KEY3" chain="true" id="1033">
<value>se</value>
</macro>
<macro key="KEY7" chain="true" id="1034">
<value>nw</value>
</macro>
<macro key="KEY9" chain="true" id="1035">
<value>ne</value>
</macro>
<macro key="KEY2" chain="true" id="1036">
<value>s</value>
</macro>
<macro key="KEY4" chain="true" id="1037">
<value>w</value>
</macro>
<macro key="KEY6" chain="true" id="1038">
<value>e</value>
</macro>
<macro key="KEY8" chain="true" id="1039">
<value>n</value>
</macro>
</class>
<class name="przemykanie" initenable="true" id="1040">
<macro key="CTRL-KEY1" chain="true" id="1041">
<value>przemknij sie na poludniowy-zachod
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="CTRL-KEY3" chain="true" id="1042">
<value>przemknij sie na poludniowy-wschod
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="CTRL-KEY7" id="1043">
<value>przemknij sie na polnocny-zachod
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="CTRL-KEY9" id="1044">
<value>przemknij sie na polnocny-wschod
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="CTRL-KEY2" chain="true" id="1045">
<value>przemknij sie na poludnie
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="CTRL-KEY4" chain="true" id="1046">
<value>przemknij sie na zachod
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="CTRL-KEY6" id="1047">
<value>przemknij sie na wschod
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="CTRL-KEY8" id="1048">
<value>przemknij sie na polnoc
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="CTRL-MULT" id="1049">
<value>przemknij sie na gore
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="CTRL-SUB" id="1050">
<value>przemknij sie na dol
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
</class>
<class name="przemykanie_druzyna" initenable="true" id="1051">
<macro key="ALT-KEY1" id="1052">
<value>przemknij sie z druzyna na poludniowy-zachod
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="ALT-KEY3" id="1053">
<value>przemknij sie z druzyna na poludniowy-wschod
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="ALT-KEY7" id="1054">
<value>przemknij sie z druzyna na polnocny-zachod
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="ALT-KEY9" id="1055">
<value>przemknij sie z druzyna na polnocny-wschod
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="ALT-KEY2" id="1056">
<value>przemknij sie z druzyna na poludnie
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="ALT-KEY4" id="1057">
<value>przemknij sie z druzyna na zachod
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="ALT-KEY6" id="1058">
<value>przemknij sie z druzyna na wschod
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="ALT-KEY8" id="1059">
<value>przemknij sie z druzyna na polnoc
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="ALT-MULT" id="1060">
<value>przemknij sie z druzyna na gore
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
<macro key="ALT-SUB" id="1061">
<value>przemknij sie z druzyna na dol
#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}</value>
</macro>
</class>
</class>
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 10 lis 2011 14:46
Re: Gotowe i działające skrypty.
kolorowanie zasłon Cmud
Kod: Zaznacz cały
<class name="zaslony" id="1228">
<trigger priority="2930" id="1229">
<pattern>(*) zrecznie zaslania (*) przed ciosami (*).$</pattern>
<value>#SUB { %1 #ZASLANIA# %2 #PRZED# %3 }
#cw White,Purple</value>
</trigger>
<trigger priority="2986" id="1230">
<pattern>(*) probuje zaslonic (*) przed ciosami (*), jednak nie jest w stanie tego uczynic.$</pattern>
<value>#SUB { %1 #PROBUJE ZASLONIC# %2 #PRZED# %3 }
#cw White,Purple</value>
</trigger>
<trigger priority="5190" id="1231">
<pattern>(*) probuje zaatakowac (*) lecz (*) zagradza %w droge.$</pattern>
<value>#SUB { %1 #PROBUJE BIC# %2 #ALE# %3 }
#cw White,Purple</value>
</trigger>
<trigger priority="4360" id="1233">
<pattern>Probujesz zaslonic (*) przed ciosami (*), jednak nie jestes w stanie tego uczynic.$</pattern>
<value>#SUB { !PROBA-ZASLONY! %1 !PRZED! %2 }
#cw White,Purple</value>
</trigger>
<trigger priority="4660" id="1234">
<pattern>zrecznie zaslaniasz (*) przed ciosami (*).$</pattern>
<value>#SUB { !ZASLANIASZ! %1 !PRZED! %2}
#cw White,Purple</value>
</trigger>
<trigger priority="5210" id="1280">
<pattern>(*) zrecznie zaslania (*) przed twoimi ciosami.$</pattern>
<value>#SUB { %1 !ZASLANIA-PRZED-TOBA! %2 }
#cw White,Purple</value>
</trigger>
<class name="Przebijanie" id="1283">
<trigger priority="5580" id="1285">
<pattern>^{> |}Bezskutecznie rzucasz sie na (*), probujac przebic sie przez %w ochrone.</pattern>
<value>#sub { !!NIE-PRZEBIJASZ-OCHRONY!! %1 }
#cw DarkOrange</value>
</trigger>
<trigger priority="5590" id="1286">
<pattern>^{> |}Rzucasz sie na (*) przebijajac sie przez %w ochrone.</pattern>
<value>#sub { !!PRZEBIJASZ-OCHRONE!! %1}
#cw DarkOrange</value>
</trigger>
<trigger priority="6030" id="1287">
<pattern>^{> |}Nie mozesz przelamywac ochrony, gdy jestes zaslaniany.$</pattern>
<value>#cw Lime</value>
</trigger>
<trigger priority="4670" id="1288">
<pattern>(*) rzuca sie na ciebie przebijajac sie przez twoja ochrone.$</pattern>
<value>#sub { %1 !!PRZEBIL-TWOJA-OCHRONE!!}
#cw DarkOrange</value>
</trigger>
<trigger priority="5570" id="1290">
<pattern>{>|}(*) rzuca sie na (*) przebijajac sie przez {jego|jej} ochrone.</pattern>
<value>#sub { %1 ##PRZEBIJA## %2 }
#cw DarkOrange</value>
</trigger>
</class>
<class name="BLOKOWANIE" id="1301">
<trigger id="1302">
<pattern>^{> |}(*) przymierza sie do odciecia (*) drogi ucieczki.</pattern>
<value>#sub {%ansi(yellow, red)===]] %upper(%1) PRZYGOTOWUJE SIE DO ZABLOKOWANIA %upper(%2)}</value>
</trigger>
<trigger priority="420" id="1303">
<pattern>^{> |}(*) zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie (*) drogi ucieczki.</pattern>
<value>#sub {%ansi(yellow, red)===]] %upper(%1) !!!! BLOKUJE !!!! %upper(%2)}</value>
</trigger>
</class>
<trigger priority="2964" id="1413">
<pattern>(*) probuje zaslonic cie przed ciosami (*), jednak nie jest w stanie tego uczynic.$</pattern>
<value>#SUB { !PROBA-ZASLONY-CIEBIE-PRZEZ! %1 !PRZED! %2 }
#cw White,Purple</value>
</trigger>
<trigger priority="5193" id="1414">
<pattern>(*) probuje zaatakowac (*) lecz (*) zagradzasz %w droge.$</pattern>
<value>#SUB { %1 !PROBUJE BIC! %2 !ALE! %3 }
#cw White,Purple</value>
</trigger>
<trigger priority="5181" id="1415">
<pattern>(*) probuje zaatakowac cie lecz (*) zagradza %w droge.$</pattern>
<value>#SUB { %1 !PROBA-ATAKU-CIEBIE-ALE! %2 }
#cw White,Purple</value>
</trigger>
<trigger priority="14160" id="1416">
<pattern>{!PROBUJE BIC!|#PROBUJE BIC#|#PROBUJE ZASLONIC#|#PROBA ZASLONY#|#PROBA ATAKU#|!PROBA-ATAKU!|!PROBA-ATAKU-CIEBIE-ALE!|!PROBA-ZASLONY!|!!NIE-PRZEBIJASZ-OCHRONY!!|!PROBA-ZASLONY-CIEBIE-PRZEZ!}</pattern>
<value>#cw boldWhite,Coral
</value>
</trigger>
<trigger priority="14170" id="1417">
<pattern>{##PRZEBIJA##|!!PRZEBIJASZ-OCHRONE!!|!!PRZEBIL-TWOJA-OCHRONE!!|!ZASLANIA!|!ZASLANIASZ!|#ZASLANIA#|!ZASLANIA CIEBIE PRZED!|!ALE!|!PRZED!|!ZASLANIA-PRZED-TOBA!}</pattern>
<value>#cw white,OrangeRed</value>
</trigger>
<alias name="[proba" id="1428">
<value>#say zzz probuje zaatakowac cccc lecz 1111 zagradza mu droge.
#say zzz probuje zaatakowac cccc lecz 2222 zagradzasz mu droge.
#say zzz probuje zaatakowac cie lecz 3333 zagradza mu droge.
#say zzz probuje zaslonic cccc przed ciosami 6666, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
#say zzz probuje zaslonic cie przed ciosami xxxx, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
#say zzz zrecznie zaslania cccc przed ciosami xxxx.
#say zzz zrecznie zaslania cccc przed twoimi ciosami.
#say zzz zrecznie zaslania cie przed ciosami sss.
#say Probujesz zaslonic zzzz przed ciosami cccc, jednak nie jestes w stanie tego uczynic.
#say asdasdasdsad rzuca sie na ciebie przebijajac sie przez twoja ochrone.
#say Bezskutecznie rzucasz sie na asdasdas, probujac przebic sie przez jej ochrone.
#say Nie mozesz przelamywac ochrony, gdy jestes zaslaniany.	
#say Rzucasz sie na asdasdsadsa przebijajac sie przez jej ochrone.
#say xxxzxz rzuca sie na sxsxs przebijajac sie przez jej ochrone.</value>
</alias>
<trigger priority="2894" id="1457">
<pattern>(*) zrecznie zaslania cie przed ciosami (*).$</pattern>
<value>#SUB { %1 !ZASLANIA CIEBIE PRZED! %2 }
#cw White,Purple</value>
</trigger>
<trigger priority="14750" id="1475">
<pattern>{#PRZED#|#PRZEZ#|#ALE#}</pattern>
<value>#cw plum</value>
</trigger>
</class>
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 10 lis 2011 14:46
Re: Gotowe i działające skrypty.
Kolorowanie ras i mobów
<class name="Postacie" id="1217">
<class name="gildie/ziomki" id="1218"/>
<class name="NPC" id="1219">
<trigger priority="2000" id="1220">
<pattern>(%w) (%w) {@moby}{%p|%s}</pattern>
<value>#cw peachpuff</value>
</trigger>
<var name="moby" id="1221">szkieletem|szkielet|goblina|goblinem|goblin|orkiem|orka|ork|fimirem|fimir|czarnym orkiem|czarny ork|ozywiencem|ozywieniec|chobolda|choboldem|chobold|oficerem|oficer|zombim|zombi|potworem|potwor|skavenem|skaven|trollem|troll|topielcem|topielec|licza|liczem|licz|zjawa|zmora|ghoulem|ghoul|pajak|pajakiem|pajaka|jaszczurka|jaszczurki|jaszczurke</var>
<var name="rasy" id="1223">kobieta|polelfem|polelf|elfka|halflingiem|halfling|krasnoludem|krasnoluda|krasnolud|niziolka|mutantka|halflinka|gnomem|gnom|krasnoludka|elfem|elfa|elf|gnomke|gnomka|niziolkiem|niziolek|mezczyzne|mezczyzna|polelfka|mutantem|mutanta|mutant|mutantke|mutantka|ogrem|ogra|ogr|ogrzyca</var>
<trigger priority="2001" id="1224">
<pattern>(%w) (%w) {@rasy}{%p|%s}</pattern>
<value>#cw palegreen</value>
</trigger>
</class>
<trigger priority="1350" id="1225">
<pattern>Ma na sobie</pattern>
<value>#co olive</value>
</trigger>
</class>
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 10 lis 2011 14:46
Re: Gotowe i działające skrypty.
Kolorowanie ciosów
<class name="ciosy" id="1235">
<class name="moje" id="1236">
<trigger priority="1150" id="1237">
<pattern>Lekko ranisz</pattern>
<value>#co DodgerBlue,Black</value>
</trigger>
<trigger priority="1160" id="1238">
<pattern>Ranisz</pattern>
<value>#co DodgerBlue,Black</value>
</trigger>
<trigger priority="1170" id="1239">
<pattern>Bardzo ciezko ranisz</pattern>
<value>#co DodgerBlue,Black</value>
</trigger>
<trigger priority="1180" id="1240">
<pattern>Ledwo muskasz</pattern>
<value>#co DodgerBlue,Black</value>
</trigger>
<trigger priority="1190" id="1241">
<pattern>Masakrujesz</pattern>
<value>#co DodgerBlue,Black</value>
</trigger>
<trigger priority="1340" id="1242">
<pattern>Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz</pattern>
<value>#co SteelBlue,Black</value>
</trigger>
</class>
<class name="we mnie" id="1244">
<trigger priority="1290" id="1245">
<pattern>rani cie</pattern>
<value>#co Crimson
#beep</value>
</trigger>
<trigger priority="1300" id="1246">
<pattern>lekko rani cie</pattern>
<value>#co mediumorchid</value>
</trigger>
<trigger priority="1310" id="1247">
<pattern>masakruje cie</pattern>
<value>#co Blink,Crimson,White
#beep</value>
</trigger>
<trigger priority="1320" id="1248">
<pattern>ledwo muska cie</pattern>
<value>#co Violet,Black</value>
</trigger>
<trigger priority="1330" id="1249">
<pattern>bardzo ciezko rani cie</pattern>
<value>#co Crimson,White
#beep</value>
</trigger>
</class>
<trigger priority="3070" id="1250">
<pattern>Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne {pchniecie|ciecie}</pattern>
<value>#sub {SPEC -->>}</value>
</trigger>
<trigger priority="3090" id="1251">
<pattern>mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie go sparowac</pattern>
<value>#sub PARUJESZ
#cw green</value>
</trigger>
<trigger priority="3110" id="1252">
<pattern>lecz ten zbija je z linii ataku</pattern>
<value>#sub PARUJE
#cw green</value>
</trigger>
<trigger priority="4470" id="1253">
<pattern>lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez</pattern>
<value>#sub {PAROWANIE}
#cw green</value>
</trigger>
<trigger priority="3130" id="1254">
<pattern>gdy jego uderzenie zeslizguje sie po twej</pattern>
<value>#sub PAROWANIE
#cw green</value>
</trigger>
<trigger priority="3131" id="1255">
<pattern>gdy jego uderzenie zeslizguje sie po twoim</pattern>
<value>#sub PARUJESZ
#cw green</value>
</trigger>
<trigger priority="3132" id="1256">
<pattern>lecz tobie udaje sie je zbic z linii ataku</pattern>
<value>#sub PARUJESZ
#cw green</value>
</trigger>
<trigger priority="3133" id="1257">
<pattern>lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.$</pattern>
<value>#sub UNIKASZ
#cw green</value>
</trigger>
<trigger priority="3134" id="1258">
<pattern>lecz tobie udaje sie zbic je z linii ataku</pattern>
<value>#sub PARUJESZ
#cw green</value>
</trigger>
<trigger priority="3135" id="1259">
<pattern>pojawia sie nienawistny blysk, gdy zdecydowanym uderzeniem</pattern>
<value>#cw pink</value>
</trigger>
<trigger priority="13900" id="1390">
<pattern>nie udaje sie trafic ciebie</pattern>
<value>#sub MISS
#cw green</value>
</trigger>
<trigger priority="14760" id="1476">
<pattern>{skupia na tobie sile swej woli. Twoja glowe przeniknal przeszywajacy bol. Czujesz jak zimne palce smierci pelzna po twoim ciele, pozbawiajac go ciepla. Zimno...$}</pattern>
<value>#sub {ZJAWA SSIE CI!!}
#cw Violet,Black
</value>
</trigger>
<trigger priority="14790" id="1479">
<pattern>jaszczurka doskakuje sprawnie do ciebie i zanurza</pattern>
<value>#sub {jaszczurka SPECUJE}
#cw plum</value>
</trigger>
</class>
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 10 lis 2011 14:46
Re: Gotowe i działające skrypty.
Zog pisze:Zrobiłem sobie triggera który przesuwa mi kropkę na mapie w czasie wykonywania komendy idź, więc się chętnie podzielę.
Pewnie da się to zrobić lepiej więc czekam na uwagi.
Do tego dołożyłem alias który odpala "idz" i tego triggera:Kod: Zaznacz cały
Pattern: Ruszasz * na (*). Value: #mo %item( "n|s|w|e|ne|nw|se|sw|d|u", ( %ismember( %1, "polnoc|poludnie|zachod|wschod|polnocny-wschod|polnocny-zachod|poludniowy-wschod|poludniowy-zachod|dol|gore" ) ) )
Oraz triggera który wyłączy wszystko:Kod: Zaznacz cały
Name: 5 Value: #T+ "Ruszasz * na (*)." idz %1
Kod: Zaznacz cały
Pattern: ^Wykonywanie komendy 'idz' zostaje przerwane.$ Value: #T- "Ruszasz * na (*)."
Temat: CMUD
Zurwen pisze:Znacznie lepiej to zrobić korzystając z trigger state.
Kod: Zaznacz cały
<trigger priority="3300" id="330"> <pattern>^{> |}Wykonuje komende 'idz *'.$</pattern> <trigger type="Within Lines" param="1"> <pattern>^{> |}Ruszasz * na (*).$</pattern> <value>#mo @wyjscie_dlugie_na_krotkie(%1)</value> </trigger> </trigger>
Re: Gotowe i działające skrypty.
No to ja się przyczepię. Będzie cała litania pretensji.
W temacie nie zaznaczyłeś, o jakiego klienta chodzi.
Standardowe kierunki są już wbudowane w paczkę EnglishKeypad.
Brakuje definicji polskich kierunków.
Wklejasz
Nie zapewniasz żadnego mechanizmu, który by pozwolił szybko i sprawnie wyłączyć np. suby na parowanie.
Masz osobne triggery na każdą siłę twojego ciosu zamiast jednego korzystającego ze zmiennej/listy. To samo dotyczy ciosów przeciwnika.
W specu gp nie uwzględniasz opisu speca bronią obuchową.
Podajesz całe długie listy ras, zamiast tylko formę podstawową i pasujące do niej końcówki, co ułatwiłoby dodawanie nowych wpisów bez konieczności podawania ich odmiany.
Centrujesz/ustawiasz komunikaty po prostu spacjami zamiast skorzystać z istniejącej funkcji %format - coś jak środkowanie tekstu spacjami w Wordzie.
Kolorować można od razu w subie zamiast na podstawionym tekście uruchamiać kolejnego triggera.
Nie uwzględniasz rodzaju żenskiego w triggerach na komunikaty z Arkadii.
Nie nadajesz ID triggerom, przez co musisz się do nich odwoływać po patternie, co jest okropnie niepraktyczne np. w przypadku modyfikacji tegoż.
W temacie nie zaznaczyłeś, o jakiego klienta chodzi.
Standardowe kierunki są już wbudowane w paczkę EnglishKeypad.
Brakuje definicji polskich kierunków.
Wklejasz
w każdym kierunku zamiast wrzucić do jednego aliasa, którego tam byś po prostu wywoływał. Jeśli postanowisz zmienić licznik np. na +3 +9 +12, będziesz musiał ręcznie wprowadzać 3 zmiany w 8 miejscach.#alarm UKRYWANIE1 +5 {#echo Ukrywanie +5!}
#alarm UKRYWANIE2 +10 {#echo Ukrywanie +10!}
#alarm UKRYWANIE3 +15 {#echo Ukrywanie +15!}
Nie zapewniasz żadnego mechanizmu, który by pozwolił szybko i sprawnie wyłączyć np. suby na parowanie.
Masz osobne triggery na każdą siłę twojego ciosu zamiast jednego korzystającego ze zmiennej/listy. To samo dotyczy ciosów przeciwnika.
W specu gp nie uwzględniasz opisu speca bronią obuchową.
Podajesz całe długie listy ras, zamiast tylko formę podstawową i pasujące do niej końcówki, co ułatwiłoby dodawanie nowych wpisów bez konieczności podawania ich odmiany.
Centrujesz/ustawiasz komunikaty po prostu spacjami zamiast skorzystać z istniejącej funkcji %format - coś jak środkowanie tekstu spacjami w Wordzie.
Kolorować można od razu w subie zamiast na podstawionym tekście uruchamiać kolejnego triggera.
Nie uwzględniasz rodzaju żenskiego w triggerach na komunikaty z Arkadii.
Nie nadajesz ID triggerom, przez co musisz się do nich odwoływać po patternie, co jest okropnie niepraktyczne np. w przypadku modyfikacji tegoż.
Oho!<var name="moby" id="1221">(...)oficerem|oficer(...)
Re: Gotowe i działające skrypty.
Ten wątek jest w ogóle z dupy. Jest już jeden osobny o tym całym śmiesznym cmudzie, po co sztucznie mnożyć byty?
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Gotowe i działające skrypty.
A ja używam śmiesznego cmuda i sama koncepcja tematu mi sie podoba - przy czym zgadzam się z uwagami Suviego. Skoro już wrzucać skrypty to dopracowane.
Re: Gotowe i działające skrypty.
Myślę, że bez wkładu moderatora forum (który by przykleił i zamknął) tego typu temat nie ma miejsca bytu.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).