Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Wskoczyć można z pomostu w Viadazie, w Urbimo chyba wcale nie można, ale już chyba wiem w czym problem, chętnie bym się dowiedział, ile czasu musi minąć, żeby móc powtórnie wziąć wyznanie - i czy musi być to czas realny, czy też wyidlowany w grze.
Re: Porady dla graczy.
Jak powtornie bralam ranalda to byly to normalne 2 tygodnie. A co do wejscia do morza w Urbimo to jesli chodzi o wyznaniowke to podczas tej wizji jest pokazane w jaki sposob tam wejsc
— A przysięgałem sobie, że gdy cię spotkam, padnę ci do nóg…
— Podziękuj — przytuliła się do niego. — Tak, jak należy. I padnij mi do nóg. Śniłam o tym, że padasz mi do nóg.
— Nikoletto…
— Nie tak. Inaczej.
— Podziękuj — przytuliła się do niego. — Tak, jak należy. I padnij mi do nóg. Śniłam o tym, że padasz mi do nóg.
— Nikoletto…
— Nie tak. Inaczej.
Re: Porady dla graczy.
Przeczytaj uważnie co jest napisane w momencie kiedy klęczysz na klęczniku.Hunrim pisze:Wskoczyć można z pomostu w Viadazie, w Urbimo chyba wcale nie można, ale już chyba wiem w czym problem, chętnie bym się dowiedział, ile czasu musi minąć, żeby móc powtórnie wziąć wyznanie - i czy musi być to czas realny, czy też wyidlowany w grze.
Komenda podana jest wprost, a lokacja na której możesz ją wykonać pośrednio, ale dokładnie.
G.
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Re: Porady dla graczy.
Jaki zawód masowy ma najwyższe uniki ?
Re: Porady dla graczy.
Nozownik.
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds,
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!
Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!
Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.
Re: Porady dla graczy.
Chodzi o to zeby uzyc komendy wejdz do morza (nie pamietam szczegolow) w miejscu opisanym przez kaplana.Gerdia pisze:Przeczytaj uważnie co jest napisane w momencie kiedy klęczysz na klęczniku.Hunrim pisze:Wskoczyć można z pomostu w Viadazie, w Urbimo chyba wcale nie można, ale już chyba wiem w czym problem, chętnie bym się dowiedział, ile czasu musi minąć, żeby móc powtórnie wziąć wyznanie - i czy musi być to czas realny, czy też wyidlowany w grze.
Komenda podana jest wprost, a lokacja na której możesz ją wykonać pośrednio, ale dokładnie.
G.
Zadanie podobnie jak kilka innych jest zle sformulowane poniewaz tego konkretnego zadania sensem jest wytrenowanie um plywanie i znalezienie lokacji o ktorej chodzi kaplanowi i wpisanie na niej 'wejdz do morza' co ma byc proba a w praktyce trudnosc polega na testowania stalowych nerwow i sily woli gracza - w ten sposob odbiera sie przyjemnosc z wykonywania niektorych zadan a nie chcemy aby dobra praca osob ktore to wymyslily i napisaly byla zepsuta przez taka drobnostke jak zle sformulowane polecenie.
S.
Re: Porady dla graczy.
Zgłoś pomysł w kapłanie przedstawiający lepsze rozwiązanie.
Re: Porady dla graczy.
Nie wiem co wy sie uparliście na to wchodzenie do morza.
Do morza można dostać się jeszcze innymi sposobami.
wskoczyć
zeskoczyć
rzucić sie
wbiec
wejść
Akurat brałam tą wyznaniówkę i naprawde odrobina chęci do wczytania się w napisany na ekranie tekst,
ociupinka dociekliwości i nie powinno być większych problemów ze zdobyciem upragnionego aspektu.
G.
Do morza można dostać się jeszcze innymi sposobami.
wskoczyć
zeskoczyć
rzucić sie
wbiec
wejść
Akurat brałam tą wyznaniówkę i naprawde odrobina chęci do wczytania się w napisany na ekranie tekst,
ociupinka dociekliwości i nie powinno być większych problemów ze zdobyciem upragnionego aspektu.
G.
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Re: Porady dla graczy.
Gdzie Ty tam masz zle sformuowane polecenie? Powiedzialabym wrecz, ze w przeciwienstwie do Morra (gdzie dopiero sie trenuje stalowe nerwy - slyszalam relacje graczy ktorzy znajomym kazali leciec szybko po odtrutke do Val'kare a sami zakanczali bojac sie.. hm.. ), jest niesamowicie idiotoodporne. Sa dwie rzeczy na ktore sie zwraca uwage. Na miejsce w ktorym nalezy rozpoczac probe i komende dzieki ktorej nalezy ja zaczac. Osoba, ktora nie probuje leciec z pamieci, a wczuje sie troche w klimat (bo po coz innego zostaly dodane wyznaniowki i zadania do nich poprzyczepiane?) przeczyta ten pozal sie boze, jeden ekran literek i zrobi to co jest napisane.Shulz pisze:Chodzi o to zeby uzyc komendy wejdz do morza (nie pamietam szczegolow) w miejscu opisanym przez kaplana.Gerdia pisze:Przeczytaj uważnie co jest napisane w momencie kiedy klęczysz na klęczniku.Hunrim pisze:Wskoczyć można z pomostu w Viadazie, w Urbimo chyba wcale nie można, ale już chyba wiem w czym problem, chętnie bym się dowiedział, ile czasu musi minąć, żeby móc powtórnie wziąć wyznanie - i czy musi być to czas realny, czy też wyidlowany w grze.
Komenda podana jest wprost, a lokacja na której możesz ją wykonać pośrednio, ale dokładnie.
G.
Zadanie podobnie jak kilka innych jest zle sformulowane poniewaz tego konkretnego zadania sensem jest wytrenowanie um plywanie i znalezienie lokacji o ktorej chodzi kaplanowi i wpisanie na niej 'wejdz do morza' co ma byc proba a w praktyce trudnosc polega na testowania stalowych nerwow i sily woli gracza - w ten sposob odbiera sie przyjemnosc z wykonywania niektorych zadan a nie chcemy aby dobra praca osob ktore to wymyslily i napisaly byla zepsuta przez taka drobnostke jak zle sformulowane polecenie.
S.
W skrocie:
> wesprzyj Gerdie.
— A przysięgałem sobie, że gdy cię spotkam, padnę ci do nóg…
— Podziękuj — przytuliła się do niego. — Tak, jak należy. I padnij mi do nóg. Śniłam o tym, że padasz mi do nóg.
— Nikoletto…
— Nie tak. Inaczej.
— Podziękuj — przytuliła się do niego. — Tak, jak należy. I padnij mi do nóg. Śniłam o tym, że padasz mi do nóg.
— Nikoletto…
— Nie tak. Inaczej.
Re: Porady dla graczy.
Ja wiem ze jestescie bystrzy i potraficie wpasc na to ze trzeba znalezc lokacje i wpisac na niej komende ktora zawiera sie w zdaniu ktore padlo od kaplana.
Jednak pisze ze cos nie jest oczywiste lub zle zformulowane nie dlatego ze mi to przeszkadza i nie mam co robic poza narzekaniem (tymbardziej ze moge sie zapytac kogos o pomoc i miec gdzies to zadanie)
Zadaje sobie trud po to i pisze o takich rzeczach no forum zeby ktos zwrocil na to uwage i to poprawil bo to sa takie male elementy ktore wplywaja na to jak sie gra i jak ludzie odbieraja te gre.
Nie da sie odgrywac postaci i miec zabawe z tego jesli funkcjonowanie i rzeczy podstawowe beda lezec.
A gra nie jest tylko dla bystrych lub wybranych tylko dla wszystkich. Warto zrozumiec i przyjac ten sposob myslenia, tu zwracam sie do czarodziejow glownie, niz bezmyslnie zaszufladkowac go do narzekajacego motlochu.
S
Jednak pisze ze cos nie jest oczywiste lub zle zformulowane nie dlatego ze mi to przeszkadza i nie mam co robic poza narzekaniem (tymbardziej ze moge sie zapytac kogos o pomoc i miec gdzies to zadanie)
Zadaje sobie trud po to i pisze o takich rzeczach no forum zeby ktos zwrocil na to uwage i to poprawil bo to sa takie male elementy ktore wplywaja na to jak sie gra i jak ludzie odbieraja te gre.
Nie da sie odgrywac postaci i miec zabawe z tego jesli funkcjonowanie i rzeczy podstawowe beda lezec.
A gra nie jest tylko dla bystrych lub wybranych tylko dla wszystkich. Warto zrozumiec i przyjac ten sposob myslenia, tu zwracam sie do czarodziejow glownie, niz bezmyslnie zaszufladkowac go do narzekajacego motlochu.
S