Zmiana kary za zgon

Forum wieści z Arkadii.

Czy potrzebna jest zmiana kary za zgon postaci?

Tak
21
70%
Nie
4
13%
Tesh bym siem napiu
5
17%
 
Liczba głosów: 30

Hama
Posty: 10
Rejestracja: 10 wrz 2009 15:23

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Hama » 09 lis 2011 21:16

Ja nie widze problemu z takimi karami za zgon.
Nie wiem o co wszystkim chodzi.

Jak ktos padnie moze zawsze wpasc na zc i sobie raz, dwa odrobic.

Akurat tak sie sklada, ze mamy wlasnie dni otwarte wiec zapraszamy!:)

Tylko, ze dwie pierwsze kopalnie sa juz zajeta - pierwsza przez lesne elfy, a
druga przez polaczone sily osadnikow i zabojcow trolli.

Pozdrawiam:*

Dogid
Posty: 110
Rejestracja: 26 lis 2010 17:48

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Dogid » 09 lis 2011 22:59

Zamiast podziekowac za wydelegowanie osadnikow i le pod sam nos, zeby nie bylo trzeba ich daleko szukac wy narzekacie.
W glowie sie od tego dobrobytu poprzewalalo.

Gniot
Posty: 612
Rejestracja: 13 lut 2009 09:57

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Gniot » 09 lis 2011 23:11

Moze prosty roll :D jesli padniesz rzucasz koscmi przeciwko smierci jesli wygrales nie ma naliczanych strat w doswiadczeniu.
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej

Awatar użytkownika
Shulz
Posty: 96
Rejestracja: 09 lis 2011 16:05
Lokalizacja: Kraina Zgromadzenia

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Shulz » 09 lis 2011 23:15

To w takim wypadku bardziej pasowaloby zagrac w Zamki i rycerzy ze Smiercia - przepiekny pomysl Gniocie: ]

Dogid
Posty: 110
Rejestracja: 26 lis 2010 17:48

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Dogid » 09 lis 2011 23:18

Nie odczytales glebokiego sensu wypowiedzi.


Smierc zawsze wygrywa.

Awatar użytkownika
Shulz
Posty: 96
Rejestracja: 09 lis 2011 16:05
Lokalizacja: Kraina Zgromadzenia

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Shulz » 09 lis 2011 23:25

Oczywiscie ze odczytalem tylko wyobrazilem sobie ze po...

Oddalasz sie.

Umierasz.


Przenosi tajemniczym sposobem w jakies miejsce: dajmy na to plaze nad wzburzonym morzem gdzie jest plansza do gry w Zamki i rycerzy. No i mozesz zagrac sobie ze Smiercia w ta gre i jak wygrasz to nie tracisz expa (szansa oczywiscie bardzo mala ale ciagle jest). Taka alternatywa dla normalnego opisu smierci.

:roll:

edit:

A pozatym Smierc nie zawsze wygrywa, przynajmniej nie od razu -tak jak to bylo w przypadku Pana Twardowskiego, Rycerza Blocka, czy chocby Oszukac Przeznaczenie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Brygu
Posty: 115
Rejestracja: 13 lut 2009 14:34

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Brygu » 09 lis 2011 23:31

A jak przegrasz to drugi zgon.

Torgen
Posty: 380
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Torgen » 10 lis 2011 11:42

I znowu jestes w krainie z gra ze smiercia. A jak znowu przegrasz...

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 952
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Rafgart » 10 lis 2011 11:59

Jesli juz chcecie taki temat poruszac, to problemem nie jest to, co sie dzieje w momencie smierci, a raczej kwestia wymyslenia systemu, ktory z jednej strony zapewnia mozliwosc rozwoju postaci na wiele lat, a z drugiej nie daje gigantycznej przewagi nad nowymi i nie prowadzi do 'denominacji' sily i poziomu trudnosci.

Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Rennz » 10 lis 2011 12:22

Ciekawy pomysł opisał Torgen w Banku Pomysłów. Cenę uzależnić od poziomu, z którego się ginie, posiadanego zawodu i przynależności do stowarzyszenia i recepta by była względnie gotowa. Wiadomo, że nie jest to aż tak proste, ale już jest pewien kierunek, w którym można by popatrzyć.

ODPOWIEDZ