Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Bettina
Posty: 3
Rejestracja: 08 cze 2011 13:56

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Bettina »

Witam,
przepraszam z góry, jeżeli gdzieś w temacie jest wyjaśniona kwestia o którą chcę spytać, nie jestem w stanie się przez to przekopać...

Mam postać która pewnie stąpa po świecie, ma kilka dni.
Brakowało mi dziś zaraz po wejściu do gry jednej podcechy do niejedno widział. Po kilku godzinach mordowania na cmentarzu poczyniłam imponujace postepy. Niestety, w gildii okazało się, że nadal brakuje mi dokładnie jednej podcechy, i stan wygląda dokładnie tak samo:
> Wydaje ci sie, ze troche ci brakuje, zebys mogla wyzej ocenic swa sile.
> Wydaje ci sie, ze troche ci brakuje, zebys mogla wyzej ocenic swa zrecznosc.
> Wydaje ci sie, ze troche ci brakuje, zebys mogla wyzej ocenic swa wytrzymalosc.
> Wydaje ci sie, ze duzo ci brakuje, zebys mogla wyzej ocenic swa inteligencje.
> Wydaje ci sie, ze duzo ci brakuje, zebys mogla wyzej ocenic swa madrosc.
> Wydaje ci sie, ze duzo ci brakuje, zebys mogla wyzej ocenic swa odwage.

Pytanie naturalnie brzmi, czy to normalne? Bo wydawać by się mogło, że imponujące postępy spowodują skok o tą jedną podcechę. Że nie wspomnę o ilości ubitych potworów...
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Paulie »

Po rozkladzie cech strzelam, ze grasz czlowiekiem. W tej rasie cechy wskakuja po 3 (bojowki-mentale), w zwiazku z czym, na zauwazalna roznice w medytacji trzeba poswiecic troche wiecej expa (gdyz nie ma skokow o jeden, sa o trzy).
Ponadto, mlode postacie maja ujemny modyfikator expa. Nie wiem tylko, czy wplywa on na czas postepow, czy bardziej na efekt z nich wynikajacy. Po twoich obserwacjach wnosze, ze jest to rozwiazane w sposob drugi i najprawdpodobniej wszystko jest tak, jak byc powinno.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Bettina
Posty: 3
Rejestracja: 08 cze 2011 13:56

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Bettina »

Człowiek, zgadza się.
Bardzo dziękuję za szybką i konkretną odpowiedź :)
Dhogrin
Posty: 167
Rejestracja: 16 lut 2009 00:34
Lokalizacja: Konin / Poznań

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Dhogrin »

Paulie pisze:Ponadto, mlode postacie maja ujemny modyfikator expa. Nie wiem tylko, czy wplywa on na czas postepow, czy bardziej na efekt z nich wynikajacy. Po twoich obserwacjach wnosze, ze jest to rozwiazane w sposob drugi i najprawdpodobniej wszystko jest tak, jak byc powinno.
Na poprzedniej stronie 'Porad dla graczy' jest przytoczony post Rafgarta, mówiący o tym, że tego modyfikatora już nie ma. :)
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Paulie »

O, faktycznie. Nie bylo mnie troche czasu, nie jestem na bierzaco. ;-)
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

W takiej sytuacji, jak opisana wyżej, zaraz pewnie wskoczy wszystkie 6 podcech [:
Bettina
Posty: 3
Rejestracja: 08 cze 2011 13:56

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Bettina »

A mialam dziś odpocząc od kompa... :D
Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Herenvarno »

Nie bardzo wiem gdzie zadac to pytanie, wiec wybaczcie ten nietrafny dzial.
Jak wiadomo "magia" miala zaistniec w arce "na po swietach". Ktos jest zorientowany co sprawia problemy w tym temacie? Byc moze mozna jakos pomoc wizzom, by w koncu jacys czarnomagowie, bialomagowie, elementalisci, nekromanci i inne spaczone magia postacie graczy, mogyi sie cieszyc zyciem doczesnym??
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zurwen »

Herenvarno pisze:Nie bardzo wiem gdzie zadac to pytanie, wiec wybaczcie ten nietrafny dzial.
Jak wiadomo "magia" miala zaistniec w arce "na po swietach". Ktos jest zorientowany co sprawia problemy w tym temacie? Byc moze mozna jakos pomoc wizzom, by w koncu jacys czarnomagowie, bialomagowie, elementalisci, nekromanci i inne spaczone magia postacie graczy, mogyi sie cieszyc zyciem doczesnym??
Jak chcesz pomóc 'wizzom', to zajrzyj do tematu "Bank Opisów". Na pewno znajdzie się tam parę rzeczy do zrobienia.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Hunrim
Posty: 342
Rejestracja: 13 lip 2011 15:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Hunrim »

Znlazłdm dziś na poczcie coś takiego jak " nieduża foremna przesyłka", po przyjrzeniu się, jest to zabita z kazdej strony kwadratowa skrzynka. Tak jak paczka, przy oceneie ma opis, ze nie psluzy dłużej. Czy wprowadzono jakies nowe kategorie przesylek na pocztach? A jeżeli tak, to , gdzie tego szukać?
Zablokowany