Drobne Pomysły
Re: Drobne Pomysły
Czy moglbys sprawdzic cos sam zanim cos napiszesz? Masz darmowe przejazdy statkami do czasu znikniecia elementarza - sprawdzane w tym tygodniu. Dylizansami akurat nie, moze jest to blad kodowy. Zmeczenie bez przeciazenia nie jest znow jakies straszne, zakladajac, ze nowy gracz wpisuje kierunki z palca, szczytujac wyjscia z MUDa. Dodatkowo, wyzszy poziom daje mu szanse nie zginac na pierwszym lepszym agresywnym mobie, chocby na szczurze. I zadania tez warto zrobic - co niektore, sa calkiem dobrze platne, pozwalajace wytrenowac pierwsze umiejetnosci. I sa swietna zabawa, od kiedy nie ma stresu "skopania" sobie qexpa, ani kolejek by jakies wykonac. Kilka jest napisanych naprawde blyskotliwie.
Jedyne co jest moim zdaniem zabuggowane, to naliczanie reputacji na pocztach. Doslownie 30 paczek w Redanii wystarczylo na zdobycie pocztyliona swieza postacia, natomiast starsza juz z 5 mithryli roznioslem, ledwo wymaxowujac reputacje w ishtar.
Jedyne co jest moim zdaniem zabuggowane, to naliczanie reputacji na pocztach. Doslownie 30 paczek w Redanii wystarczylo na zdobycie pocztyliona swieza postacia, natomiast starsza juz z 5 mithryli roznioslem, ledwo wymaxowujac reputacje w ishtar.
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"
Re: Drobne Pomysły
Hm, ja sobie też założyłam postać z ciekawości, jak jest teraz. I o rety! Jak teraz jest łatwo! (porównując oczywiście czasy, gdy zakładałam pierwszą postać). To co mi się nie podoba, to zmniejszajace się doświadczenie przy zgonie, nawet to zdobyte przy robieniu zadań. No ale... a czasem tę granicę "niespadalności" sie wyrobi. W Nulnie są npc-e opowiadające o krainach Starego Świata (styartówka w Nulnie), jest też kartograf, ale do niego to już sięwszyscy przyzwyczailismy. Wykonując u kogoś zadanie - daje Ci wskazówkę, gdzie znajdzies nastepne. Na statkach pływam gratisowo na stępaczu (no... tu się mogę zgodzić, że całkiem nowej postaci zniknie elementarz, nim pozna cały świat, ale! Myślę, że przez ten czas nauczy się już na tyle grać, że zdobycie kilku monet na wyprawę nie będzie ogromnym problemem). No i poziom, z którym się rozpoczyna.... Pierwszą postacią przez dobre pół roku nie mogłam dobić do niedoświadczonego, a jak się juz udało~, to się czułam, jakbym Pana Boga za nogi złapała, aż do wizyty w Brokilonie 
Arka jednak wymaga cierpliwości i samozaparcia od każdego, niezależnie od czasów, kiedy zaczyna. Ale uczciwie trzeba powiedzieć, że teraz naprawdę dodano wiele udogodnień (już nie wspomne przecież o specu, na którego nawet nie trzeba zarabiać).

Arka jednak wymaga cierpliwości i samozaparcia od każdego, niezależnie od czasów, kiedy zaczyna. Ale uczciwie trzeba powiedzieć, że teraz naprawdę dodano wiele udogodnień (już nie wspomne przecież o specu, na którego nawet nie trzeba zarabiać).
Ostatnio zmieniony 31 mar 2011 10:29 przez Violla, łącznie zmieniany 1 raz.
Niziołki wszystkich krajów - łączcie się!
"[...] hobbity to naprawdę zadziwiające stworzenia. Możesz się nauczyć o nich wszystkiego w ciągu miesiąca, a jednak, po stu latach, mogą cię dalej zadziwić"/Gandalf Szary
http://www.pajacyk.pl/
"[...] hobbity to naprawdę zadziwiające stworzenia. Możesz się nauczyć o nich wszystkiego w ciągu miesiąca, a jednak, po stu latach, mogą cię dalej zadziwić"/Gandalf Szary
http://www.pajacyk.pl/
Re: Drobne Pomysły
Pamietacie smocze ogry i ciarki po plecach w longu? A, gdyby tak z roznych rodzaji potworow generowalo raz na jakis czas silniejszego osobnika w grupie, ktorego pokonanie przyniesie jednorazowy wzrost umiejetnosci bojowej, albo inne wymierne korzysci.
Re: Drobne Pomysły
Są expowiska, gdzie pewne części opisów mobów pokazują ich siłę. I odczuwalnie są mocniejsze
Szkoda, że drop nie jest z nich atrakcyjniejszy niż ze zwykłych
W sumie jestem ZA takimi randomowymi mini bossami - byłoby ciekawiej - i może ludzie wróciliby do czytania długich opisów

Szkoda, że drop nie jest z nich atrakcyjniejszy niż ze zwykłych

W sumie jestem ZA takimi randomowymi mini bossami - byłoby ciekawiej - i może ludzie wróciliby do czytania długich opisów

Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Re: Drobne Pomysły
Randomizacja totalna!
Poza losowymi minibosami moznaby dodac randomowe przypisanie ekwipunku do mobkow (w granicach racjonalnosci).
No i ewentualnie randomowe opisy, ale tu duze ograniczenie, zeby nie razilo bardzo z longiem broni.
Wtedy nikt by nie wiedzial co jest skad i co kto nosi;)
Poza losowymi minibosami moznaby dodac randomowe przypisanie ekwipunku do mobkow (w granicach racjonalnosci).
No i ewentualnie randomowe opisy, ale tu duze ograniczenie, zeby nie razilo bardzo z longiem broni.
Wtedy nikt by nie wiedzial co jest skad i co kto nosi;)
Re: Drobne Pomysły
Trzeba pamietac ile by to zajelo wizowskich roboczogodzin.
Latwiejszy sposob to wprowadzenie jakichs rzadkich losowych dropow z mobow na expowiskach. Np. jakies dziwne runy o roznych wlasciwosciach, ktore potem mozna sobie w bronie lub zbroje wkuc, albo przyczepic
Ale pomysl, zeby jeden z mobow na expach mogl sie respawnowac troche trudniejszy, z innym opisem, lepszym sprzetem i moze jakims kamyczkiem, przedni i chyba dosc prosty do zrealizowania.
Latwiejszy sposob to wprowadzenie jakichs rzadkich losowych dropow z mobow na expowiskach. Np. jakies dziwne runy o roznych wlasciwosciach, ktore potem mozna sobie w bronie lub zbroje wkuc, albo przyczepic

Ale pomysl, zeby jeden z mobow na expach mogl sie respawnowac troche trudniejszy, z innym opisem, lepszym sprzetem i moze jakims kamyczkiem, przedni i chyba dosc prosty do zrealizowania.
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"
Re: Drobne Pomysły
Brzmi smacznie. Ten dreszczyk emocji zwiazany z tajemnica.
Runy to mi sie z djablo kojarza:)
Runy to mi sie z djablo kojarza:)
Re: Drobne Pomysły
Idzcie sobie na WoWa z takimi bzdurami, jak random drop itp., co?
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Drobne Pomysły
Zaden WoW, tylko cos co jest spora czescia frajdy w wiekszosci gier RPG, np Diablo, Fallout, wszystkie MMORPGi itd... wlasnie to napiecie jak sie lootuje cialo. Bledem WoWa bylo wprowadzenie tzw. obszarowych dropow, gdzie mozna bylo pozadany przedmiot "wyfarmic" lejac moby tylko w jednym miejscu (pomysl z BC, potem zrezygnowano z tego). Zreszta WoW swietnie sie nadaje jako pole testowe wielu pomyslow na rozgrywke - majac olbrzymia baze graczy, kazdy mozliwy exploit i bug sa znajdowane w ciagu kilku dni od update'u, nie mowiac juz o natychmiastowym feedbacku nt. zmian.
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"
Re: Drobne Pomysły
a na arkadii zamiast losowych przedmiotow masz losowe statty, wiec zajebista bron/zbroje mozna znalezc prawie wszedzie, wystarczy tylko poszukac i jak dla mnie jest to wystarczajace
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds,
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!
Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!
Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.