Koniec secondów
Re: Koniec secondów
1) liczba seciow : no limit
2) liczba postaci jakie moga byc w stowarzyszeniach : 1
3) liczba postaci z zawodami masowymi : 1
Plus kontrola seciow...zeby nie bylo takich chorych sytuacji ze jedna postaci bije sie danych wrogow a druga seciowata ich prowokuje a pozniej wypisuje bzdury na forum jakie to maja ci osobnicy podejscie do poczatkujacych graczy i jakie zlo im czynia.
2) liczba postaci jakie moga byc w stowarzyszeniach : 1
3) liczba postaci z zawodami masowymi : 1
Plus kontrola seciow...zeby nie bylo takich chorych sytuacji ze jedna postaci bije sie danych wrogow a druga seciowata ich prowokuje a pozniej wypisuje bzdury na forum jakie to maja ci osobnicy podejscie do poczatkujacych graczy i jakie zlo im czynia.
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Re: Koniec secondów
1) liczba seciow : no limit
2) liczba postaci jakie moga byc w stowarzyszeniach : no limit
3) liczba postaci z zawodami masowymi : no limit
4) delay na zakanczanie - 3 min od wpisania komendy
5) delay na logowanie sie na inna postac - 30 min
2) liczba postaci jakie moga byc w stowarzyszeniach : no limit
3) liczba postaci z zawodami masowymi : no limit
4) delay na zakanczanie - 3 min od wpisania komendy
5) delay na logowanie sie na inna postac - 30 min
Re: Koniec secondów
A ja sobie tak myśle, ze może dobrym rozwiązaniem byłoby zrobić delay na zakończenie z możliwością zerwania w każdej chwili(na komendę?). Skoro jest już ponoć blokada na logowania się dwoma postaciami jednocześnie z jednego konta, to dopóki po zerwaniu samo nie wyloguje postaci to nowa zalogować się nie będzie dało. Po zerwaniu linka tuż po walce postać traci kontak z rzeczywistością ale zostaje w świecie do momentu aż ochlonie, wydłużyć troszkę ten czas , może z randomem.
Pierwszym słabym punktem jest sytuacja z padnietym laczem, ale można to rozwiązać tak , ze czas bezczynnosci zrywa a nie przelogowuje. Inne wątpliwości budzi myśl jak wielu wśród nas jest "zakanczaczy" i czy chcemy to tak zdecydowanie potępiać.
30 minut przerwy na przelogowanie secondziarzy powinno ostudzić
Pierwszym słabym punktem jest sytuacja z padnietym laczem, ale można to rozwiązać tak , ze czas bezczynnosci zrywa a nie przelogowuje. Inne wątpliwości budzi myśl jak wielu wśród nas jest "zakanczaczy" i czy chcemy to tak zdecydowanie potępiać.
30 minut przerwy na przelogowanie secondziarzy powinno ostudzić
Re: Koniec secondów
Was chyba dobrze pogrzalo...
Najlepiej byc skazanym przez X lat na jedna postac - a gdy juz nia osiagniesz wszystko i jestes znudzony - po prostu skasuj. Bo tak latwo jest osiagnac to jeszcze raz, ta?
Topik-dowcip zupelnie niesmieszny.
Kiedys bylem przeciwnikiem secondow, przyznaje. Ale po kilku latach gry w zawodowkach i przygladania sie roznym zagrywkom nie wyobrazam sobie braku mozliwosci odskoczenia na tydzien-dwa do innej postaci.
A jezeli Wam przeszkadzaja "mlodsi bracia", to zapytajcie MG czy monitoruja aktywność właścicieli postaci, które są logowane, a nie są rozwijane.
Najlepiej byc skazanym przez X lat na jedna postac - a gdy juz nia osiagniesz wszystko i jestes znudzony - po prostu skasuj. Bo tak latwo jest osiagnac to jeszcze raz, ta?
Topik-dowcip zupelnie niesmieszny.
Kiedys bylem przeciwnikiem secondow, przyznaje. Ale po kilku latach gry w zawodowkach i przygladania sie roznym zagrywkom nie wyobrazam sobie braku mozliwosci odskoczenia na tydzien-dwa do innej postaci.
A jezeli Wam przeszkadzaja "mlodsi bracia", to zapytajcie MG czy monitoruja aktywność właścicieli postaci, które są logowane, a nie są rozwijane.
Re: Koniec secondów
Zmieniłem ankietę, ponieważ z postów wynikało, że bardzo brakuje jednej, ostatniej opcji, wytrąca ona wiele argumentów przeciwnikom zmiany - przynajmniej moim zdaniem.
Żądamy godnych stawek dla łapaczy zwierząt!
Re: Koniec secondów
Mało ogólna ta opcja, moim zdaniem. Może lepiej zamiast raz na 60 dni, to raz na jakiś czas
Re: Koniec secondów
60 dni to duzo czasu, moze 60 godzin?
Jaeden, cham i prostak.
Jesli polelf, to tylko owiany legenda, w srebrzystej zbroji i z helmem, ktory mowi "zabij".
Jesli polelf, to tylko owiany legenda, w srebrzystej zbroji i z helmem, ktory mowi "zabij".
Re: Koniec secondów
Pomysł mi się zupełnie nie podoba. Wykorzystywanie sekondów do celów niezgodnych z zasadami jest winą graczy, nie systemu. Zmiana systemu nie zmieni graczy - znajdą coś nowego.
Wprowadzając kolejne ograniczenia dojdziemy do sytuacji, w której zawodowcem będzie można się logować w piątki między 12:00 a 18:25 (wtedy nie będzie można zalogować sekonda), natomiast zielarzem tylko w środy, a z zawodem AJ w dni nieparzyste.
Osobiście posiadam kilkanaście postaci na koncie i gdybym miał sprawdzać ich pocztę przez pięć-sześć godzin, to byłbym niespecjalnie szczęśliwy. Lubię czasem grać kilkoma postaciami dziennie i naprawdę nie widzę powodu, żebym musiał jakiś czas (pół godziny to dość długo jeśli się nie ma za wiele czasu na Arkę) czekać na przelogowanie.
A wszelkie pomysły typu 'wydaje się być spokrewniony', czy 'posiada znamię' godzą w jedną z podstawowych zasad Arkadii o nie mieszaniu postaci. Co też prowadzi do wniosku, że jeśli ktoś te postacie miesza, to najlepiej to zgłosić.
Wprowadzając kolejne ograniczenia dojdziemy do sytuacji, w której zawodowcem będzie można się logować w piątki między 12:00 a 18:25 (wtedy nie będzie można zalogować sekonda), natomiast zielarzem tylko w środy, a z zawodem AJ w dni nieparzyste.
Osobiście posiadam kilkanaście postaci na koncie i gdybym miał sprawdzać ich pocztę przez pięć-sześć godzin, to byłbym niespecjalnie szczęśliwy. Lubię czasem grać kilkoma postaciami dziennie i naprawdę nie widzę powodu, żebym musiał jakiś czas (pół godziny to dość długo jeśli się nie ma za wiele czasu na Arkę) czekać na przelogowanie.
A wszelkie pomysły typu 'wydaje się być spokrewniony', czy 'posiada znamię' godzą w jedną z podstawowych zasad Arkadii o nie mieszaniu postaci. Co też prowadzi do wniosku, że jeśli ktoś te postacie miesza, to najlepiej to zgłosić.
Re: Koniec secondów
Yalom: <5>
Sa ludzie, ktorzy moze nie maja "nastu postaci" na koncie, ale starannie oddzielaja jedna od drugiej. Podejrzewam, ze jest ich nawet dosc sporo. I w nich by antysekondowe rozwiazanie uderzylo najbardziej, bo musieliby wybrac i prawdopodobnie wybraliby wyrzucenie Arki do smietnika. Za to oszusci zalozyliby by sobie kilka kont, zorganizowali kilka shelli (o ile i tak juz ich nie maja) i co wiecej, nadal kazdy z nich moglby szpiegowac/zarabiac kilkoma secondami dla 1-2 glownych postaci. Wniosek? Odsetek uczciwych graczy w spolecznosci arki by sie zmniejszyl ;]
Sa ludzie, ktorzy moze nie maja "nastu postaci" na koncie, ale starannie oddzielaja jedna od drugiej. Podejrzewam, ze jest ich nawet dosc sporo. I w nich by antysekondowe rozwiazanie uderzylo najbardziej, bo musieliby wybrac i prawdopodobnie wybraliby wyrzucenie Arki do smietnika. Za to oszusci zalozyliby by sobie kilka kont, zorganizowali kilka shelli (o ile i tak juz ich nie maja) i co wiecej, nadal kazdy z nich moglby szpiegowac/zarabiac kilkoma secondami dla 1-2 glownych postaci. Wniosek? Odsetek uczciwych graczy w spolecznosci arki by sie zmniejszyl ;]
Re: Koniec secondów
Istotne pytanie: czy jest etyczne i słuszne ograniczać prawa tych, którzy postępują uczciwie i praworządnie po to by uderzyć w kilku naciągaczy?
Moim zdaniem nie. Moim zdaniem wprost przeciwnie, lepiej żeby stu oszustów się obłowiło niż żeby poszkodowany był jeden uczciwy...
Moim zdaniem nie. Moim zdaniem wprost przeciwnie, lepiej żeby stu oszustów się obłowiło niż żeby poszkodowany był jeden uczciwy...