Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Kematian
Posty: 30
Rejestracja: 30 cze 2010 17:47

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Kematian »

Czy Ogry zawsze takie są nieufne co do otrzymywanych odpowiedzi? Spytał się mnie, jak się nazywam, ja mu odpowiedziałem to odrzekł, że kłamię i mnie zaczął atakować. A drugie pytanie to co to za broń z tego opisu walki a i gdzie ją można dorwać. "Bezwzgledny opanowany ogr dosiega cie silnym ciosem zdobionego jasniejacego
mlota bojowego, kaleczac ci nogi jego jarzacym sie jasnym swiatlem obuchem.
Uciekles bezwzglednemu opanowanemu ogrowi."
Zorrid
Posty: 168
Rejestracja: 22 lut 2010 21:47

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zorrid »

Z ceną moja pomyłka

Też zwróciliście uwagę, że czas podróży statkiem na wielu odcinkach znacznie się skrócił?Tak jest właśnie chociażby na trasie Daevon - Novigrad.Czasy postoju też chyba uległy skróceniu.
Ostatnio zmieniony 04 lip 2010 17:15 przez Zorrid, łącznie zmieniany 1 raz.
Żądamy godnych stawek dla łapaczy zwierząt!
Kematian
Posty: 30
Rejestracja: 30 cze 2010 17:47

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Kematian »

Zorrid pisze:+---------------------------------+
| Statek do Novigradu. |
| Okazja !!! Za jedyne 21 sr!!! |
| Zoltodzioby i kupcy znizka! |
+---------------------------------+
| |
| |



Wiatr wiejacy od rzeki przynosi zapach zdechlych ryb.
Jakas ryba wyskakuje wysoko z wody.

Stoisz na waskim, drewnianym pomoscie. Wokol ciebie rozciaga sie port rzeczny w Daevon. Na poludniu widzisz rozlegle miasto portowe, choc male w porownaniu do miast Redanii. Od wody bije tu intensywny zapach ryb i wodorostow. Co jakis czas przybija do pomostu jakis statek czy lodz pelna towaru lub marynarzy pragnacych rozrywki. Na koncu pomostu widzisz zatknieta tablice.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludnie.
>
Jakas ryba wyskakuje wysoko z wody.
Mala feluka przybija do brzegu.
Jasnowlosy sniady elf przybywa.
Jasnowlosy sniady elf-> Wszyscy na poklad! Bilety za jedyne 252 miedziaki!
Jasnowlosy sniady elf-> Za kilkadziesiat sekund odplywamy.
Jasnowlosy sniady elf-> Za kilkanascie sekund wyruszamy w dalsza podroz.
b
Placisz jasnowlosemu sniademu elfowi 252 miedziakow.

JAKBY NIE LICZYĆ TO 252 MIEDZIAKI, TO ZNACZNIE WIĘCEJ NIŻ NAPISANE NA TABLICY 21 SREBRNYCH MONET.O CO CHODZI?

też zwróciliście uwagę, że czas podróży statkiem na wielu odcinkach znacznie się skrócił?Tak jest właśnie chociażby na trasie Daevon - Novigrad.Czasy postoju też chyba uległy skróceniu.
1 srebrna moneta to 12 miedziaków. 21*12=252 więc ja nie widzę tutaj by 252 miedziaki byłoby to drożej niż 21 srebrnych. Czasy przepływania i postojów faktycznie się skróciły. Ostatnio do Karak Varn płynełem mniej niż 1 min.
Ostatnio zmieniony 04 lip 2010 16:58 przez Kematian, łącznie zmieniany 1 raz.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zurwen »

Nie jest nawet taniej!
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Pieter
Posty: 65
Rejestracja: 10 gru 2009 12:40

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Pieter »

Kematian pisze:Czy Ogry zawsze takie są nieufne co do otrzymywanych odpowiedzi? Spytał się mnie, jak się nazywam, ja mu odpowiedziałem to odrzekł, że kłamię i mnie zaczął atakować. A drugie pytanie to co to za broń z tego opisu walki a i gdzie ją można dorwać. "Bezwzgledny opanowany ogr dosiega cie silnym ciosem zdobionego jasniejacego
mlota bojowego, kaleczac ci nogi jego jarzacym sie jasnym swiatlem obuchem.
Uciekles bezwzglednemu opanowanemu ogrowi."
:D To powinno być w "Chce mi się śmiać".

Podstawowy problem z ogrami polega na arkadii na tym, że w większości grają nimi ludzie, którzy tak naprawdę są ogrami. Gdy uzmysłowisz sobie tą prostą prawdę reszta powinna już być zrozumiała. :)

I nie mądrzyj się tak z tymi miedziakami, bo się okaże żeś za mądry żeby najemnikiem zostać. :D
Kematian
Posty: 30
Rejestracja: 30 cze 2010 17:47

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Kematian »

Pieter pisze:
Kematian pisze:Czy Ogry zawsze takie są nieufne co do otrzymywanych odpowiedzi? Spytał się mnie, jak się nazywam, ja mu odpowiedziałem to odrzekł, że kłamię i mnie zaczął atakować. A drugie pytanie to co to za broń z tego opisu walki a i gdzie ją można dorwać. "Bezwzgledny opanowany ogr dosiega cie silnym ciosem zdobionego jasniejacego
mlota bojowego, kaleczac ci nogi jego jarzacym sie jasnym swiatlem obuchem.
Uciekles bezwzglednemu opanowanemu ogrowi."
:D To powinno być w "Chce mi się śmiać".

Podstawowy problem z ogrami polega na arkadii na tym, że w większości grają nimi ludzie, którzy tak naprawdę są ogrami. Gdy uzmysłowisz sobie tą prostą prawdę reszta powinna już być zrozumiała. :)

I nie mądrzyj się tak z tymi miedziakami, bo się okaże żeś za mądry żeby najemnikiem zostać. :D

Myślałem, że nie zawsze tak jest. A czy ktoś wie co to za broń?
Awatar użytkownika
Blob
Posty: 179
Rejestracja: 04 mar 2009 08:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Blob »

Magiczny mlot z bogenhaffen
Awatar użytkownika
Amane
Posty: 21
Rejestracja: 10 kwie 2010 13:01
Lokalizacja: KrK/LPL

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Amane »

Nie za bardzo wiem czy aby dobry temat, tak wiec jak zly to sorry.

Jezeli idziecie gdzies i np cos sie zle wcisnie lub sie zagapicie i wybierzecie nieistniejacy kierunek czy taka akcja wplywa na szybsze zmeczenie? Tzn czy program to wciaz czyta jako wykonana akcje czy nie?

hmm nie wiem jak to inaczej wytlumaczyc.
Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Herenvarno »

Re up Tak.
edit
Tak o ile przejscie jest mozliwe (Np. krzaki)
Re down
W wypadku bagien (gdy wyciagasz swoje cialo z bagna)
Ostatnio zmieniony 04 lip 2010 22:28 przez Herenvarno, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Awatar użytkownika
Fabast
Posty: 12
Rejestracja: 15 cze 2010 07:42

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Fabast »

Tak? Ja powiedziałbym, że wręcz przeciwnie. Nie męczy poza traktami, na traktach, ani nie ma najmniejszego wpływu na to czy "ruszamy marszem" tudzież "nieśpiesznie". Nie wiem tylko jak działa na opisane w wieściach "bieganie na ścieżce".

Oczywiście zakładam że istnieją miejsca stanowiące wyjątek od tej reguły. Nietypowe lasy, może góry w zimie?
Zablokowany