Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Hiof
Posty: 100
Rejestracja: 25 gru 2011 20:33

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Hiof » 23 sty 2012 23:49

Wlasnie chyba nie do konca. Gornictwo mam na troche, a poziom spinki juz na 4 poziomie z 10.

Grrid
Posty: 158
Rejestracja: 15 lut 2009 20:05

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Grrid » 24 sty 2012 01:09

Sylurze, Khazadzi na arkadii sa i maja sie dobrze. I tak jak radza Ci tutaj pozostali, graj na arce i ogranicz pytanie i zalatwianie odpowiedzi na forum.

Zacznij od poznania Khazadow, znajdziesz ich w Gorach Czarnych i Kranca Swiata.

Poza Wikipedia przydatne beda rowniez mapy:
http://www.mudy.republika.pl/Arka/index.swf

Awatar użytkownika
Shulz
Posty: 96
Rejestracja: 09 lis 2011 16:05
Lokalizacja: Kraina Zgromadzenia

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Shulz » 24 sty 2012 02:23

@ Fonklin:

Mozna np. zaczac takie podanie od jakiejs istotnej historii w zyciu swojej postaci np:

Opisac jak najales sie do ochrony wozu i zaatakowala Was banda najemnikow-bandydtow (tak z jeden akapit 13-20 linijkowy) Dalej opisac ze zostales pokonany w boju i na twoim honorze pojawila sie plama ktora sprawile ze zaczales szlifowac swoje umiejetnosci (akapit podobnej dlugosci) Opisac w jaki sposob to robiles: np: ochraniajac gornikow w mahakamskich kopalniach albo poprostu szukales zwady z goblinami w korytarzach pod Carbon (kolejny akapit) Pociagnac ta historie dalej - ze z kazdym dniem przybywalo Ci umiejetnosci i doswiadczenia wojennego ale to za malo dla Ciebie i, ze jedyna droga jaka mozesz podazac to zaciezna kompania mahakamska (i kolejny akapit).


@Sylur

Hmm, mamy wykidajle ktorego rozwinieciem jest fanatyk: mozna dorobic do tego historie krasnoludzkiego pijusa ktory tak sie zaprawil w bojkach w karczmach ze zaczal pracowac jak wykidajla by zadowolic swoje psychotyczne sklonnosci - zneca sie nad byle chlystkami ktorzy zdradza choc cien zagrozenia (czasem takie zagrozenie moze czaic sie chocby w spojrzeniu:>)
Wykidajla jest tez fajnym zawodem na poczatek bo ma do trenowania topory, mloty i maczugi totez daje duze pole kreowania postaci.


Albo na dobra sprawe moze wziac straznika gorniczego i odgrywac fanatycznego obronce gornikow (w lekkiej zbroi i z dwurecznym mlotkiem albo toporem) ktorego esencja zycia jest wytluczenie wszelkich kreatur podziemnych i naziemnych etc etc.

Straz gornicza podobna jest do dlugobrdych z mlotka tylko to jest cos jak profesja podstawowa a nie zaawanowana (walka w ciemnosci, tarczownictwo, topory, parowanie, walka w szyku, zaslanianie).

Jest jeszcze milicjant bretonski do dyspozycji z mieczami i kilkoma bojowymi zdolnosciami oraz przepatrywacz czyli tropiciel - skradanie sie, ukrywanie, tropienie i bronie drzewcowe.


Pozdrawiam
S.

Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość » 24 sty 2012 07:59

Aphazel pisze:
Denea pisze:(...) Niestety w wiekszosci podan przewija sie motyw smierci rodziny, a ponad polowa postaci na arce to sieroty. (...)
Hehe, to prawda i jest lekka bzdura, ale niejako system to wymusza. Co zrobisz w przypadku, gdy napiszesz, że rodzice żyją i ktoś się wyzłośliwi mówiąc: "To przyjdź z rodzicami, wtedy rozpatrzymy podanie."? :mrgreen:

Edit - re down:
Nie no, to oczywiście najprostsze, co przychodzi do głowy: rodzice nie mają czasu/nie mogą. Ale chodzi mi o przypadek, gdy ktoś się uprze "przyprowadź ich, kiedy będą mogli". Tylko śmierć definitywnie rozwiązuje tu problem.
No przeciez my nie erpegujemy dzieci w pierwszej klasie... Dziwny argument z tym przyprowadzaniem rodziców.

To raczej brak pomysłu na historię i wynikającą z niej psychologię postaci - bo to proste: "biedna sierotka szukająca swojego miejsca w świecie, przygarnijcie mnie", albo "szukająca pomsty sierotka chce zostać wojownikiem, wyszkolcie mnie".
Dodatkowo posiadanie rodziny wymusza wymyślenie ich sobie - gdzie mieszkają, co robią. Może jakieś rodzeństwo? Ale po co się męczyć, liczy się exp?


P.S.
A chwalenie się umami gp w podaniu to jakieś nieporozumienie. Raczej nacisk na umiejętność odgrywania postaci i znajomości świata. Jak gnom do zaciężnej piechoty, to może jakiś saper, zwiadowca, etc?..

Awatar użytkownika
Ulik
Posty: 267
Rejestracja: 21 mar 2009 21:14
Lokalizacja: Kraków

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Ulik » 24 sty 2012 08:27

Spinki zostają, skill spada.

ed. A to mam nieaktualne informacje w takim razie. Nevermind then.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2012 14:51 przez Ulik, łącznie zmieniany 1 raz.

Fantaji
Posty: 61
Rejestracja: 28 maja 2011 06:20

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Fantaji » 24 sty 2012 14:20

Mnie się raz pogorszyły spinki jak nie kopałam przez jakieś dwa miesiące.
"Życie jest piękne przy odpowiedniej definicji."

Norav
Posty: 2
Rejestracja: 17 sty 2011 17:30

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Norav » 25 sty 2012 10:50

Tak z innej beczki...
Dobrą poradą dla Graczy byłoby unikanie tegoż forum.
Nie ze względu na treść, ale na owej jakość po zastosowanej (z błędami) cenzurze.

Jeszcze jedno... od wiele przeszedł oglądajcie się przez lewe ramię, czy aby nie idzie za Wami zgraja mutków. [edit] Smalących akta, naturalnie. xD

Kalun
Posty: 25
Rejestracja: 17 lut 2009 15:21

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Kalun » 25 sty 2012 12:54

:? Ubaw po same jadra...

Awatar użytkownika
Shulz
Posty: 96
Rejestracja: 09 lis 2011 16:05
Lokalizacja: Kraina Zgromadzenia

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Shulz » 25 sty 2012 19:09

Fajny pomysl na klub albo gildie. Centralne biuro cenzury albo jakies biuro sledcze. :)

Ps: Ale zart jest... Naprawde ciezkiej klasy Szwedzkie komedie i Karol Strasburger to przy tym wymoczki.

Zuela
Posty: 2
Rejestracja: 28 lut 2009 13:23

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zuela » 27 sty 2012 20:50

Dyndasz wlasnie na przywiazanym do drzewa rzemieniu, wrzynajacym ci sie bolesnie w lydke.
Czy da się wydostać z pętli w Brokilonie?;)

edit: Jeśli nie mam przy sobie broni, bo mi spadła na ziemię...
edit2: Dobrze, już wiem - powisiałam, powisiałam i spadłam;)

Zablokowany