Nowe, lepsze placze na Magów

Archiwum zamkniętych tematów.
Awatar użytkownika
Fuggazi
Posty: 162
Rejestracja: 13 maja 2010 12:48

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Fuggazi » 24 maja 2013 23:49

Jakoś wierzyć mi się nie chce, że nie da się po prostu zmienić imienia, tylko trzeba od razu całe konto kasować, tym bardziej, że kod chyba nie na windzie? ;)
U nas w firmie żartobliwie określamy programistów "kodojebami", ale w gruncie rzeczy podziwiamy kolegów, bo potrafią takie sztuczki magiczki. :arrow: Dla chcącego nic trudnego

Swoją drogą, zachodzę w głowę, co takiego złego w Pierze i Dolimie? To że trochę śmiesznie? Że niejednemu się micha ucieszy?

Może się teraz narażę, ale co mi tam: Rafgarcie, Ty smutasie!!!

A teraz wszyscy pogrążamy się w smutku... Voila!
Co to jest Chaos? To jest Ład, który zniszczo­no przy Stworze­niu Świata.
S.J. Lec

Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Haern » 25 maja 2013 12:05

Violla: nazwiska najprawdopodbniej wroca, jesli zostanie napisana pochodzeniowka z Fandall. Wymaga to glownie opisania emotow, ktore (w przeciwienstwie do aktualnych emotow dla niziolkow jako rasy) beda mocno zwiazane z Fandall a niekoniecznie z sama rasa. Jesli ktos czuje sie na silach, Bank Opisow stoi otworem:)

Awatar użytkownika
Jennever
Posty: 39
Rejestracja: 13 gru 2010 14:21

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Jennever » 25 maja 2013 12:31

Fuggazi pisze:Jakoś wierzyć mi się nie chce, że nie da się po prostu zmienić imienia, tylko trzeba od razu całe konto kasować, tym bardziej, że kod chyba nie na windzie? ;) (...)
Oczywiscie ze sie da, sam wielokrotnie mialem zmieniane imie tyle tylko ze to bylo w czasach kiedy jeszcze wizowie traktowali ta gre jak GRE, dzisiaj jest nieco inaczej.

Awatar użytkownika
Sjorving
Posty: 38
Rejestracja: 29 maja 2009 14:21

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Sjorving » 25 maja 2013 12:37

Zanim się coś napisze i zacznie atakować i płakać, warto pomyśleć, że mogą istnieć też inne powody. Na przykład takie, że naście lat temu Arkadia była o wiele mniej rozbudowana, wiele rzeczy było inaczej napisanych, a obecnie imię postaci może być zapisane w na tyle wielu miejscach, że jego zmiana byłaby wyjątkowo problematyczna.
17:54:34 [Wizline] @ Rafgart: no w koncu
17:54:38 [Wizline] @ Rafgart: wylaczylem expa
17:54:42 [Wizline] @ Rafgart: a nadal graja :)
17:54:48 [Wizline] @ Rafgart: balans idealny

Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Paulie » 25 maja 2013 13:18

Sjorv: Napisanie narzedzia, ktore wyszuka i zmieni to imie wszedzie to chyba nieduzy problem, odmiana zas pewnie pojawia sie tylko raz. Co nie zmienia faktu, ze kasowanie za durne imie jest jak najbardziej sluszne. ;-)
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz

Awatar użytkownika
Jennever
Posty: 39
Rejestracja: 13 gru 2010 14:21

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Jennever » 25 maja 2013 13:37

biedny goldfinger ;)

Awatar użytkownika
Ulik
Posty: 267
Rejestracja: 21 mar 2009 21:14
Lokalizacja: Kraków

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Ulik » 25 maja 2013 15:20

Jeśli ktoś przeczyta zasady, chwilę zastanowi i nie chce robić cyrków to musi być wybitnym, żeby nieodpowiednie imie wymyślić, wiec nie ma sensu specjalnie dla paru takich poświecać czasu na toole, a jak ktoś chce sobie przedstawienia robić niech poczeka na PA albo liczy się z kasacją.

Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Thornag » 25 maja 2013 18:48

@Sjorv, po tylu latach to liczylem ze kod poszedl na tyle do przodu, ze z sytuacji wielomiejscowej jest sytuacja jednomiejscowa ;) Tak sie naturalnie powinien soft rozwijac a nie cofac ;)

@Ulik, czasami moze byc sytuacja gdzi ejedna postac ma imie ktore w ogole nie jest niestosowne, ale w momencie kiedy dlaczy druga postac calosc robi sie malo erpegowa. Nie ma nic zlego w Pierze i Dolimie osobno, jesli jedna postac miala dni 300 a druga 50 i spotkaly sie przypadkiem (przypadkiem ;)) to kasacja troche nieteges.

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 956
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Rafgart » 25 maja 2013 23:37

Przez dlugi czas rozwoju Arkadii imie bylo uzywane jako unikalny identyfikator gracza. Tak do 2008 roku uzywaly go prawie wszystkie gildie i kluby. Od tego czasu udalo sie przerobic dwie trzecie z nich. Nawet jednak, gdy gotowe beda juz wszystkie, bo zostanie na przyklad system poczty. Tam mamy imie nadawcy, ale tez imie w dopelniaczu no i imiona w tresciach listow. Podmienianie tresci jest oczywiscie niewykonalne (wiec na pewno zostalaby gigantyczna niespojnosc), a forma w dopelniaczu moze byc jednakowa dla kilku roznych imion lub byc taka sama jak calkiem inne imie w mianowniku. Czyli zaden automat tego nie podmieni.

Awatar użytkownika
Bam
Posty: 261
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Bam » 26 maja 2013 19:31

Rafgart pisze:Przez dlugi czas rozwoju Arkadii imie bylo uzywane jako unikalny identyfikator gracza. Tak do 2008 roku uzywaly go prawie wszystkie gildie i kluby. Od tego czasu udalo sie przerobic dwie trzecie z nich. Nawet jednak, gdy gotowe beda juz wszystkie, bo zostanie na przyklad system poczty. Tam mamy imie nadawcy, ale tez imie w dopelniaczu no i imiona w tresciach listow. Podmienianie tresci jest oczywiscie niewykonalne (wiec na pewno zostalaby gigantyczna niespojnosc), a forma w dopelniaczu moze byc jednakowa dla kilku roznych imion lub byc taka sama jak calkiem inne imie w mianowniku. Czyli zaden automat tego nie podmieni.
Nie wiem czy już odpowiadaliście na to pytanie, ale spytam, bo może zechcesz odpowiedzieć. Co stoi na przeszkodzie, żeby po komendzie 'cechy' pokazywały się epiki i nadludzie, a także co stoi na przeszkodzie, żeby je później móc ocenić dokładniej medytując?
Endless learning the basics...
Obrazek

Zablokowany