Znaleziono 121 wyników

autor: Gryzak
01 sty 2023 13:32
Forum: Pomoc dla Początkujących
Temat: Ogólna mechanika muda
Odpowiedzi: 776
Odsłony: 309720

Re: Ogólna mechanika muda

No niestety. Sprzęt od kowala zależy od randoma. Kiedyś mi płytowa z Monx rozpadła się po pierwszym ciosie. A tarcze są robione z kartonu i trzeba kuc je po cztery żeby starczały na expa. Są tez expowiska z dobrymi tarczami tylko trzeba je podnosić i przebierać. A na obronie sprzętu od kowala powie...
autor: Gryzak
23 paź 2022 10:50
Forum: Pomoc dla Początkujących
Temat: Pozostałe pytania
Odpowiedzi: 2127
Odsłony: 749279

Re: Pozostałe pytania

Oj chyba cos sie posypało miedzy bodrogiem i mariborem no pasaran! :) *Error in loading object </d/Ishtar/BRUGGE/Trakty/maribor_bodrog/lokacje/tr079.c> Koniecznie 'zglos blad' o tym. zglosilem, ale miejcie na uwadze ze tamtedy nie przejdzie. Powozem tez nie przejedzie, nie ma go pewnie utknal w tym ...
autor: Gryzak
06 wrz 2022 18:25
Forum: Pomoc dla Początkujących
Temat: Przybliżenie zawodów - Odkrywca
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2448

Re: Przybliżenie zawodów - Odkrywca

Zgłosiłem jako błąd. I chyba ktoś cos grzebnął bo jak nie miałem ani jednego komunikatu z języka X to teraz się pojawiają. Przynajmniej mam nadzieję że ktoś grzebnął a to nie przez to że tego języka nauczyłem się od nauczycieli poziom wyżej i przez to zaczęło także zliczać i tu. Zobaczymy, pójde pos...
autor: Gryzak
15 sie 2022 16:42
Forum: Pomoc dla Początkujących
Temat: Przybliżenie zawodów - Odkrywca
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2448

Re: Przybliżenie zawodów - Odkrywca

no nie wiem. Może chodzić też o rase, ogr część ras słyszy jako zawodzi/brzęczy/marudzi a nie mówi. Może to też o to chodzić. Martwi mnie bardziej to że żadnego komunikatu z tych języków się nie udało uzyskać. Gdyby był chociaż jeden a tak - to nie jestem taki pewien czy to na pewno o trudność język...
autor: Gryzak
07 sie 2022 16:06
Forum: Pomoc dla Początkujących
Temat: Przybliżenie zawodów - Odkrywca
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2448

Re: Przybliżenie zawodów - Odkrywca

hmm chyba musze zglosić jako błąd...
Jeszcze poobserwuje ale wyglada że jeśli postać ma wyuczony dany jezyk na poziom maksymalny dla rasy (np dobra)
to po zmianie zawodu z innego na odkrywce nie uczy sie tego jezyka "ze sluchu".
mieliscie podobne wrazenia czy raczej nie?
autor: Gryzak
18 lip 2022 18:21
Forum: Pomoc dla Początkujących
Temat: Pozostałe pytania
Odpowiedzi: 2127
Odsłony: 749279

Re: Pozostałe pytania

ja bym jeszcze sprobowl samo "zaplac", moze by podpowedz co do pelnej komendy byla.
autor: Gryzak
06 lip 2022 19:54
Forum: Bank Opisów
Temat: Slowniki, czyli jak troche ogolocic graczy z kasy
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1114

Slowniki, czyli jak troche ogolocic graczy z kasy

Jak ogolocic graczy z kasy czyli slowniki. zeby można było się z nich uczyc jak przy zglebianiu wiedzy, tak samo niech meczą mentalnie I żeby uczyły dany jezyk nie więcej niz więcej niż niezla, cena tak kolo mithrylka, to beda popularne ale bez przesady. Wyjdzie taniej niz uczyc sie graczy, wygodnie...
autor: Gryzak
03 lip 2022 18:10
Forum: Pomoc dla Początkujących
Temat: Przybliżenie zawodów - Odkrywca
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2448

Re: Przybliżenie zawodów - Odkrywca

Odkrywca może nauczyć się wszystkich języków oprócz mrocznej mowy na max...
próbował ktoś co się stanie z językami które są wyuczone powyżej tego na co pozwala rasa przy zmianie zawodu na inny niż odkrywca?
Spadną?
autor: Gryzak
27 sie 2021 00:03
Forum: Forum Techniczne
Temat: MAPA WAKAHIKO
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 19616

Re: MAPA WAKAHIKO

jesli nieodinstalowales flasha to jak zmienisz date w kompie na grudzien zeszlego roku to mapa wakahiko zadziala.
za to nie ruszy np. youtube.
Moze nie dzialac w chrome...
sa emulatory flasha ale niezbyt to dziala.
autor: Gryzak
06 sie 2021 18:39
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Pytania do wizów
Odpowiedzi: 63
Odsłony: 15324

Re: Pytania do wizów

Czy można w jakiś sposób wesprzeć finansowo nowa płytę główną do serwera?
Żebyście nie byli stratni...
Swoją drogą ciekawe ile by wyszedł koszt prądu jaki serwery zużyły przez te lata działania :)

Oho idzie ku dobremu skoro już jest dostępne logowanie i trwa apokalipsa :)