Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Cześć,
Od zmian jakiś czas temu w GMCP po uruchomieniu wszystkich protokołów (gmcp_msgs 1) większość informacji otrzymywanych z muda mam w kolorze 'cyan', pomożecie to zmienić?
Screen poniżej:
https://imgur.com/g134zwq
Dzięki!
EDIT:
Nieważne
kolor tekst szary
i ok :DD sory za spam
Od zmian jakiś czas temu w GMCP po uruchomieniu wszystkich protokołów (gmcp_msgs 1) większość informacji otrzymywanych z muda mam w kolorze 'cyan', pomożecie to zmienić?
Screen poniżej:
https://imgur.com/g134zwq
Dzięki!
EDIT:
Nieważne
kolor tekst szary
i ok :DD sory za spam
1
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 04 lut 2017 22:47
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Hej, bardzo proszę o pomoc.
Okno "walka" nie działa.
Przesyłam załącznik pokazujący, jak to u mnie wygląda.
Ustawienia okna "kondycja" są takie same jak "walki" (według zaleceń Zurwena z pierwszej strony).
Dzięki z góry za pomoc.
Okno "walka" nie działa.
Przesyłam załącznik pokazujący, jak to u mnie wygląda.
Ustawienia okna "kondycja" są takie same jak "walki" (według zaleceń Zurwena z pierwszej strony).
Dzięki z góry za pomoc.
- Załączniki
-
- pliczek.png (144.89 KiB) Przejrzano 15798 razy
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 04 lut 2017 22:47
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Okna walka i kondycja mają generyczne 5 linijek, a główne okno skrypty ma dodane 2 linijki dodatkowe wg. instrukcji Zurwena z pierwszej strony.
- Załączniki
-
- pliczek.png (151.72 KiB) Przejrzano 15768 razy
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Jakis czas temu, budowa GMCP ulegla zmianie, nie widze u ciebie Protokolu: "Gmcp_msgs 1", ktory odpowiada takze za to, co ma sie pokazywac wedle koncepcji Zurwena w okienku "walka".
Dopisz sobie taka wlasnie linijke w Protokole.
Od tego momentu Twoj CMUD bedzie wiedzial, ze ma nasluchiwac GMCP takze na tym kanale.
Szczegoly dotyczace GMCP znajdziesz tutaj: Szczegóły w GMCP
Kilka ostatnich postow powyzej, odnosi sie dokladnie do trudnosci ktore wynikly z ostatniej zmiany GMCP.
Gdyby nadal cos nie dzialalo, odezwij sie, postarmy sie wspolnie uzielic dodatkowych wskazowek, ktore powinny rozwiazac sprawe.
Dopisz sobie taka wlasnie linijke w Protokole.
Od tego momentu Twoj CMUD bedzie wiedzial, ze ma nasluchiwac GMCP takze na tym kanale.
Szczegoly dotyczace GMCP znajdziesz tutaj: Szczegóły w GMCP
Kilka ostatnich postow powyzej, odnosi sie dokladnie do trudnosci ktore wynikly z ostatniej zmiany GMCP.
Gdyby nadal cos nie dzialalo, odezwij sie, postarmy sie wspolnie uzielic dodatkowych wskazowek, ktore powinny rozwiazac sprawe.
他に方法はありません
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 04 lut 2017 22:47
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Hej, dzięki za próbę pomocy, ale dopisanie tego do "skrypty" powoduje, że wszystko przestaje działać, łączę się z arką, ale po wpisaniu hasła nie dostaję nawet opisu lokacji startowej, całkowity freeze, natomiast dopisanie do "walki" nic nie zmienia.
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Alez otrzymujesz odpowiedz na GMCP, musisz tylko odpowiednie procedury/text przekierowac do konkretnego okienka.
Jesli nie wierzysz, zrob trigger gmcp:
Poprostu procedura GMCP nie wie co ma zrobic z tymi danymi, wiec ich nie pokazuje w "normalny" sposob.
Twoim zadaniem jest poinstruowac CMUD'a, co ma z tym zrobic.
Jesli nie wierzysz, zrob trigger gmcp:
Kod: Zaznacz cały
<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>
<cmud>
<trigger type="GMCP" priority="22970">
<pattern>Gmcp_msgs</pattern>
<value>#say Wiadomosc z GMCP: %gmcp.Gmcp_msgs</value>
</trigger>
</cmud>
Twoim zadaniem jest poinstruowac CMUD'a, co ma z tym zrobic.
他に方法はありません
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 04 lut 2017 22:47
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Ok, rozumiem.
Walczę od kilku dni z tym, niestety bez rezultatów.
Derdhang byłbyś tak dobry i przekleił swoje ustawienia dot. okienka walka?
Widać, że się na tym znasz.
Walczę od kilku dni z tym, niestety bez rezultatów.
Derdhang byłbyś tak dobry i przekleił swoje ustawienia dot. okienka walka?
Widać, że się na tym znasz.
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Musiałbym dopiero napisac, nie uzywam skryptow Zurwena.
Zerkam co napisal Zurwen, porownuje ze zmianami ogloszonymi przez Rafgarta, robie drobna przerobke i otrzymuje cos takiego:
Oczywiscie, trzeba sie pozbyc starego triggera GMCP, ktory zasmieca przestrzen dysku: Pattern: "msg".
Zakladajac ze twoje okno glowne ma nazwe "Krzesislaw" lub "Arkadia.rpg.pl", warto podmienic ta koncowa czesc skryptu: na lub ,
czy tam inna nazwe jaka jest przypisana do glownego okna.
Zerkam co napisal Zurwen, porownuje ze zmianami ogloszonymi przez Rafgarta, robie drobna przerobke i otrzymuje cos takiego:
Kod: Zaznacz cały
<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>
<cmud>
<trigger type="GMCP" priority="2720">
<pattern>Gmcp_msgs</pattern>
<value>$msg = %json(%0)
#IF ($msg.type == "combat.avatar" || $msg.type == "combat.team" || $msg.type == "combat.others")
{
#if (%len($msg.text) > 4)
{
#win "walka" $msg.text
}
} {#say $msg.text}</value>
</trigger>
</cmud>
Zakladajac ze twoje okno glowne ma nazwe "Krzesislaw" lub "Arkadia.rpg.pl", warto podmienic ta koncowa czesc skryptu:
Kod: Zaznacz cały
#say $msg.text
Kod: Zaznacz cały
#win "Krzesislaw" $msg.text
Kod: Zaznacz cały
#win "Arkadia.rpg.pl" $msg.text
czy tam inna nazwe jaka jest przypisana do glownego okna.
他に方法はありません
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Cześć,
przebrnąłem przez instrukcję, udało się skonfigurować skrypty . Nawet działało. Zamknąłem nieopatrznie okienko z walką. Teraz nie mogę go otworzyć. Widze, że są okienka w settings ale jak je wywołać? W windows nie ma już na liście okna walka.
Pozdro.
P.S.
Okno kondycji otwiera się samo przy zalogowaniu. Tak jak okno skrypty. Okno walka natomiast dupa.
przebrnąłem przez instrukcję, udało się skonfigurować skrypty . Nawet działało. Zamknąłem nieopatrznie okienko z walką. Teraz nie mogę go otworzyć. Widze, że są okienka w settings ale jak je wywołać? W windows nie ma już na liście okna walka.
Pozdro.
P.S.
Okno kondycji otwiera się samo przy zalogowaniu. Tak jak okno skrypty. Okno walka natomiast dupa.