Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Fuggazi
Posty: 162
Rejestracja: 13 maja 2010 12:48

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Fuggazi » 24 wrz 2016 00:26

A ja mam pytanko dot. aliasów.

W poprzedniej wersji klienta miałem np. taki alias:
obw obejrzyj %% wroga

który działał w ten sposób, że gdy wpisałem samą komendę 'obw' pokazywał mi opis pierwszego wroga, a przy podaniu argumentu, czyli np. 'obw drugiego', pokazywał opis drugiego wroga itd.

W tej chwili, przy obecnej składni, nie jestem w stanie uzyskać tego samego, bo np. taki alias:
obw obejrzyj %-1 wroga

działa tylko jeśli podam argument a już bez podania argumentu nie.

Coś robię nie tak?
Co to jest Chaos? To jest Ład, który zniszczo­no przy Stworze­niu Świata.
S.J. Lec

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 952
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Rafgart » 24 wrz 2016 10:43

W opcjach masz 'Blokowanie komend przez puste zmienne', jesli to wylaczysz, to bedzie dzialac jak w starej wersji. Jednak nie wiem czy to ma sens dla jednej komendy.

Gonred
Posty: 33
Rejestracja: 02 lis 2015 08:49

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Gonred » 24 wrz 2016 19:17

Chciałbym wrócić jeszcze do sprawy, którą niedawno poruszył Talhar, mianowicie do komunikatu "Nie udało się nawiązać połączenia. Powodem może być zamknięcie portu 12346 lub poprzez zablokowanie możliwości łączenia poprzez protokół Websocket.". Niestety co jakiś czas mnie też to spotyka, najczęściej jest to zwiska w czasie gry, przerwanie połączenia i brak możliwości zalogowania się później. Zgonu jeszcze przez to nie zaliczyłem, ale dzięki temu, że mam awaryjnie skonfigurowaną sesję w putty, i w razie problemów loguję w ten sposób ( jak za starych dobrych czasów na samym początku ). Niemniej jestem żywo zainteresowany, skąd się te problemy biorą, jak widać nie tylko mnie - problem z siecią, przeglądarka czy coś jeszcze innego? I co ważniejsze, co można zrobić żeby się ich pozbyć, bo niestety już się pojawiają pierwsze zejścia z tego powodu.

Aeron
Posty: 6
Rejestracja: 28 lut 2015 20:52

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Aeron » 25 wrz 2016 00:40

Mam dokładnie to samo, nie mogę zalogować się od ponad 20 minut już, natomiast na androidzie chodzi w porządku (ale zdarza się też, że na laptopie śmiga, a na telefonie się nie łączy). Poza tym klient jest niesamowity!

Proksim
Posty: 12
Rejestracja: 01 maja 2015 17:57

Brak polaczenia

Post autor: Proksim » 25 wrz 2016 03:16

Witam wszystkich. Tak jak w temacie napisałem, problem mam z połączeniem. "Nie udało się nawiązać połączenia. Powodem może być zamkniecie portu 12346 lub zablokowanie możliwości łączenia poprzez protokół Websocket. " Nie wiem o co chodzi. Proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
Kobu
Posty: 59
Rejestracja: 19 paź 2015 14:53

Re: Brak polaczenia

Post autor: Kobu » 25 wrz 2016 10:48

Na ruterku cos nie bangla.

Mialem taki komunikat w sytuacji nastepujacej: Podlaczylem sobie kompa przez komorke i wszedlem na nowego klienta. Blad i sugestia zablokowanego portu.
Ten sam klient na komorce smiga az milo.
Ten sam klient po podpieciu kompa na kabel i typowe lecze internetowe tez smiga.

Wniosek - pakiety nie sa rutowane na udostepnianym przez komorke polaczeniu. Nie wiem jakbym mial je w androidzie zedytowac. A cokolwiek obawialbym sie wgrywac na komore obce oprogramowanie typu linux. Moze kiedys zrobie to na strej jak bede mial nowa.

Nie wiem, jak w Twoim przypadku.

Radgar
Posty: 5
Rejestracja: 15 wrz 2016 13:45

Re: Brak polaczenia

Post autor: Radgar » 25 wrz 2016 10:57

Możliwe, że tak jak w moim przypadku problem występuje chwilowo. Wczoraj miałem taką sytuację dwukrotnie. Połączenie wracało po kilku lub kilkunastu minutach.

Awatar użytkownika
Kobu
Posty: 59
Rejestracja: 19 paź 2015 14:53

Re: Brak polaczenia

Post autor: Kobu » 25 wrz 2016 11:02

Radgar pisze:Możliwe, że tak jak w moim przypadku problem występuje chwilowo. Wczoraj miałem taką sytuację dwukrotnie. Połączenie wracało po kilku lub kilkunastu minutach.
To znaczy, ze byles juz zalogowany i traciles lacze w trakcie z tym komunikatem?

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 952
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Rafgart » 25 wrz 2016 11:37

Ten komunikat oznacza, ze przegladarka nie moze sie polaczyc z serwerem klienta.
Nie wystepuje to czesto, ale jest oczywiscie bardzo uciazliwe. Przyczyn moze byc wiele, zbiore gazylion logow i sprawdze czy na pewno nie ma zadnej winy po stronie Arkadii (sam serwer klienta dziala stabilnie).

Proksim
Posty: 12
Rejestracja: 01 maja 2015 17:57

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Proksim » 25 wrz 2016 17:37

Klient działa. Może to faktycznie chwilowa przerwa w dostawie ;)

ODPOWIEDZ