Exp.

Archiwum zamkniętych tematów.
Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 185
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: Exp.

Post autor: Gunnar »

Ghazar, to nawet nie chodzi o tempo expa. Ale poprostu na czesci expowisk przestalo dac sie expic w pojedynke.
Gniot
Posty: 612
Rejestracja: 13 lut 2009 09:57

Re: Exp.

Post autor: Gniot »

Ciagle jest cos naprawiane...poprawiane... :D dzialalo x lat dobrze a tu sie okazuje ze jest przegiete / nienormalne / amoralne... I jak by nie patrzec kazda reforma prowadzi do tego ze expi sie coraz gorzej traci coraz wiecej...
Ostatnio zmieniony 26 maja 2010 13:55 przez Gniot, łącznie zmieniany 2 razy.
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 185
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: Exp.

Post autor: Gunnar »

Najgorsze, ze takie bledy powoduja straszne dysproporcje, bo ktos mial nachapac to sie nachapal, a reszta stoi w miejscu.
Awatar użytkownika
Auglenn
Posty: 133
Rejestracja: 14 lut 2009 02:09

Re: Exp.

Post autor: Auglenn »

Nie wiem jak i czy spadł exp jeśli idzie o pełny zawód (bo nieznaków nie widziałam od lat, a nie mam zacięcia do siedzenia 10 h na expie ;)), ale jeśli chodzi o niepełny zawód, to na chwilę obecną przy niepełnym zawodzie AJ i początku swoje - na poziom postępów potrzeba dwa razy więcej mobów niż poprzednio, co przekłada się na dwa razy dłuższe ich bicie. Zrobiliście tą zmianą kuku graczom, którzy nie mają jeszcze w pełni wytrenowanego zawodu... chyba nie do końca o to chodziło ;).
Ruda Paskuda :twisted:
Obrazek
Gniot
Posty: 612
Rejestracja: 13 lut 2009 09:57

Re: Exp.

Post autor: Gniot »

To teraz jak juz exp jest taki jaki byc powinien... to moze pojdziemy za ciosem i zmniejszymy % traconego expa przy zgonie w walkach pvp ?
Na rekach 90% arki by Wizow za cos takiego nosilo. A tak wiekszosc taczke Wam podstawia...

A co do zmian we wzorze...to mi sie zdaje ze zmiana polegala na tym ze nie wazne jaki % zawodu ma dana osoba naliczana jest sila bojowa speca tak jak by sie mialo go wytrenowanego w 100% ... proste i skuteczne...no moze zrobili dwa progi ... 50%/100%... :D w co watpie.
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Awatar użytkownika
Grabur
Posty: 12
Rejestracja: 13 lut 2009 19:30

Re: Exp.

Post autor: Grabur »

Auglenn pisze:na poziom postępów potrzeba dwa razy więcej mobów niż poprzednio, co przekłada się na dwa razy dłuższe ich bicie.
Wiekszosc osob (czy z pelnym zawodem czy nie) odczuwa te zmiane dokladnie tak samo - 2x dluzszy exp.
Używam bindów
Ghazar
Posty: 87
Rejestracja: 15 lut 2009 21:54

Re: Exp.

Post autor: Ghazar »

We wzorze wg mnie powinien byc brany pod uwage % jaki w danym momencie MOZE byc wytrenowany. Nie trenujesz, twoja sprawa bo i tak sile masz wyliczana z maksa jaki mozesz teraz miec a wolniej bedziesz przez brak umow bic.
Z tymi AJ to chyba jednak musi zalezec od expowiska natomiast. U mnie w tempie expienia JESLI cokolwiek sie zmienilo, to jest to zmiana niezauwazalna (pare mobkow roznicy, przekladajace sie na 5-10min? nawet tego bym nie byl do konca pewien).
Obrazek
Awatar użytkownika
Auglenn
Posty: 133
Rejestracja: 14 lut 2009 02:09

Re: Exp.

Post autor: Auglenn »

Ghazar pisze:We wzorze wg mnie powinien byc brany pod uwage % jaki w danym momencie MOZE byc wytrenowany.
Dokładnie, pytanie tylko czy tak jest.
Ghazar pisze:Z tymi AJ to chyba jednak musi zalezec od expowiska natomiast. U mnie w tempie expienia JESLI cokolwiek sie zmienilo, to jest to zmiana niezauwazalna (pare mobkow roznicy, przekladajace sie na 5-10min? nawet tego bym nie byl do konca pewien).
Tego nie wiem, wiem za to, że tam gdzie do tej pory był całkiem sensowny exp, przestał się teraz zupełnie opłacać - moby biją tak samo, tłucze się je tak samo, ale exp leci dwa razy wolniej ;)
Ruda Paskuda :twisted:
Obrazek
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Exp.

Post autor: Rennz »

Auglenn pisze:
Ghazar pisze:We wzorze wg mnie powinien byc brany pod uwage % jaki w danym momencie MOZE byc wytrenowany.
Dokładnie, pytanie tylko czy tak jest.
Na pierwszy rzut oka wydaje się, że nie (-:
Awatar użytkownika
Ghark
Posty: 9
Rejestracja: 21 lut 2009 12:34

Re: Exp.

Post autor: Ghark »

Co do uciecia ac plaszczy to na poczatku sporo namieszalo, ale z czasem te 50% wiecej czasu do nieznakow jakos sie skrocilo, nie wiem czy to za sprawa drobnych zmian w wykorzystaniu umow bo nagle ilosc ciosow wyparowanych/uniknietych urosla o jakies 10%, czy za sprawa drobnych zmian w zbroi no ale to zostalo doprowadzone do normy za co chwala wizom ;]

Jednak teraz po zmianie we wzorze naliczania expa ten czas naprawde sie wydluzyl 2 razy (przynajmniej dla polowy graczy) no i nie ma co ukrywac, jest zle, oby bylo lepiej.
Zablokowany