Ogólna mechanika muda
Re: Ogólna mechanika muda
re Dalan:
dostajesz więcej expa, powiedzmy że 250xp
dostajesz więcej expa, powiedzmy że 250xp
Re: Ogólna mechanika muda
Ok dzięki za odpowiedź, tak mi się właśnie wydawało, ale chciałem potwierdzić
"Nothing is true, everything is permitted."
Re: Ogólna mechanika muda
Godzina u kowala, dzień u kaletnika czy snycerza, ile to może być realtime?
Re: Ogólna mechanika muda
To akurat łatwo sprawdzić. Komenda 'czas' pokazuje, która jest godzina, więc można zaobserwować jak często owa się zmienia. A dzień to dwadzieścia cztery razy godzina.
Re: Ogólna mechanika muda
Dziękuję.
Pozdrawiam.
re down: Faktycznie, próbowałem u kowala to wyniki nie były zgodne. Ale czas nie kłamie.
Pozdrawiam.
re down: Faktycznie, próbowałem u kowala to wyniki nie były zgodne. Ale czas nie kłamie.
Ostatnio zmieniony 22 lip 2014 22:43 przez Fels, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Ogólna mechanika muda
Godzina = 2 minuty.
Dzień = 48 minut.
30 dni = 24 godziny.
Itd.
Dzień = 48 minut.
30 dni = 24 godziny.
Itd.
Re: Ogólna mechanika muda
Czy komenda "nagraj" ma obecnie jakiekolwiek zastosowanie? Ze starych czasów pozostał nawyk kończenia poprzez nagraj;zakoncz, ale nie mam pojęcia, czy samo zakoncz nie dawało by dokładnie takich samych rezultatów. W końcu "nagrywam postać" pojawia się tak czy inaczej.
Re down: dzięki!
Re down: dzięki!
Ostatnio zmieniony 24 lip 2014 19:42 przez Galatea, łącznie zmieniany 1 raz.
Troal zaklada na szyje niewielka drewniana fujarke.
Re: Ogólna mechanika muda
Przy zakańczaniu nie ma.
Przy grze, trochę ma - w wypadku padu Arkadii (ale nie łącza, tylko całego muda/serwera w sposób, który spowoduje nagłe wyłączenie programu) tracisz wszystkie zmiany w postaci od ostatniego 'nagrania' (lub zalogowania) - postępy, zyskane/stracone przedmioty, itp. Sytuacja ta jest na szczęście dość rzadka.
Przy grze, trochę ma - w wypadku padu Arkadii (ale nie łącza, tylko całego muda/serwera w sposób, który spowoduje nagłe wyłączenie programu) tracisz wszystkie zmiany w postaci od ostatniego 'nagrania' (lub zalogowania) - postępy, zyskane/stracone przedmioty, itp. Sytuacja ta jest na szczęście dość rzadka.
Re: Ogólna mechanika muda
Przy zakańczaniu nie ma.
Przy grze, trochę ma - w wypadku padu Arkadii (ale nie łącza, tylko całego muda/serwera w sposób, który spowoduje nagłe wyłączenie programu) tracisz wszystkie zmiany w postaci od ostatniego 'nagrania' (lub zalogowania) - postępy, zyskane/stracone przedmioty, itp. Sytuacja ta jest na szczęście dość rzadka.
Przy grze, trochę ma - w wypadku padu Arkadii (ale nie łącza, tylko całego muda/serwera w sposób, który spowoduje nagłe wyłączenie programu) tracisz wszystkie zmiany w postaci od ostatniego 'nagrania' (lub zalogowania) - postępy, zyskane/stracone przedmioty, itp. Sytuacja ta jest na szczęście dość rzadka.
Re: Ogólna mechanika muda
Witam serdecznie
1.doswiadczenie
Czy ilosc otrzymywanego expa dalej zalezy od stosunku sily bojowej postaci do wroga? Wg wiki tak, jednak zgodnie z tym co tam jest napisane, ocenianie wroga daje linijke z porownaniem tejze sily bojowej, a takowej nie ma, przynajmniej jak ocenialem snotlinga to jej nie dostalem, stad nie wiem czy ten system dalej tak dziala
2.rozkazy
Czy rozkazy daja cokolwiek poza zmniejszaniem chaosu na polu bitwy?
Zalozmy taka sytuacje: 2 ludkow A i B bije innych 2 ludkow C i D: czy rozkaz ludka A dla ludka B: atakuj ludka C rozni sie czymkolwiek od powiedzenia ludkowi B : bij C po czym ten wpisuje 'zabij C'? Czy sa jakies rozkazy, ktorych da sie uzyc tylko jako rozkaz a nie da wpisac normalnie?
3. zbroje
pelne zbroje: Poczytalem kilka logow sobie z walk i jedna rzecz mnie zastanawia: nikt nie uzywa pelnych zbroji, dlaczego? Skladak jest lepszy w jakis sposob?
Czy zbroja zmniejsza w jakis sposob otrzymywane obrazenia czy tez moga albo calkiem nie przepusic obrazen albo przepuscic i roznia sie tylko szansa na to pierwsze ?
4.Umiejetnosci
Porownujac zawod straznika z korsarzem (wg opisow z wiki)
Straznik ma lepsza zaslona grupowa jednak nie uzywajac tarczy gorzej potrafi stawic czola grupie wrogow, ktorych wzial na siebie.
I jeden i drugi maja 2 umiejetnosci defensywne, straznik parowanie i uniki, korsarz tarczownictwo i uniki. Czy tarczownictwo jest wiec lepsze niz parowanie jesli chodzi o skutecznosc? Bo ilosc skilla ciezko wywnioskowac z opisu (swietne tarczownictwo u korsarza, czy niezwykle skuteczne parowanie u straznika) zakladam wiec podobna.
Jak wyglada sytuacja w zawodach pod wzgledem nauki umiejetnosci walki bronia? We wszystkich (chodzi mi o masowe bojowe) jest ona na takim samym poziomie?
Czy jesli jakis zawod oferuje walke kilkoma rodzajami broni do wyboru czy na jednakowym poziomie ?
Sadzac z opisow na wiki, z mobami radza sobie dobrze zawody z wysoka defensywa, ktory z zawodow ma ja najlepsza ? pomijam tu wykorzystywanie np ukrywania jako specyficznej formy defensywy
5. Spec
Jak duza roznica jest w sile specow tych zawodow, ktore niby maja je silne do tych, ktore maja je slabe? kilka % czy moze blizej kilkudziesieciu, kilkuset?
Jak duza w ogole jest sila speca w stosunku do zwyklych atakow?
6. Wytracenie broni: jak ono dziala? postac po wytraceniu walczy piescia? Czy tez po prostu nie moze uzywac speca? Jak dlugo to dziala? Czy wszystkim mobom mozna wytracic bron? (chodzi oczywiscie o takie, ktore w ogole ja maja, bo jak uzywa jakis pazurow czy zebow to wiadomo, ze sie nie da)
z gory dziekuje za wszelakie odpowiedzi
1.doswiadczenie
Czy ilosc otrzymywanego expa dalej zalezy od stosunku sily bojowej postaci do wroga? Wg wiki tak, jednak zgodnie z tym co tam jest napisane, ocenianie wroga daje linijke z porownaniem tejze sily bojowej, a takowej nie ma, przynajmniej jak ocenialem snotlinga to jej nie dostalem, stad nie wiem czy ten system dalej tak dziala
2.rozkazy
Czy rozkazy daja cokolwiek poza zmniejszaniem chaosu na polu bitwy?
Zalozmy taka sytuacje: 2 ludkow A i B bije innych 2 ludkow C i D: czy rozkaz ludka A dla ludka B: atakuj ludka C rozni sie czymkolwiek od powiedzenia ludkowi B : bij C po czym ten wpisuje 'zabij C'? Czy sa jakies rozkazy, ktorych da sie uzyc tylko jako rozkaz a nie da wpisac normalnie?
3. zbroje
pelne zbroje: Poczytalem kilka logow sobie z walk i jedna rzecz mnie zastanawia: nikt nie uzywa pelnych zbroji, dlaczego? Skladak jest lepszy w jakis sposob?
Czy zbroja zmniejsza w jakis sposob otrzymywane obrazenia czy tez moga albo calkiem nie przepusic obrazen albo przepuscic i roznia sie tylko szansa na to pierwsze ?
4.Umiejetnosci
Porownujac zawod straznika z korsarzem (wg opisow z wiki)
Straznik ma lepsza zaslona grupowa jednak nie uzywajac tarczy gorzej potrafi stawic czola grupie wrogow, ktorych wzial na siebie.
I jeden i drugi maja 2 umiejetnosci defensywne, straznik parowanie i uniki, korsarz tarczownictwo i uniki. Czy tarczownictwo jest wiec lepsze niz parowanie jesli chodzi o skutecznosc? Bo ilosc skilla ciezko wywnioskowac z opisu (swietne tarczownictwo u korsarza, czy niezwykle skuteczne parowanie u straznika) zakladam wiec podobna.
Jak wyglada sytuacja w zawodach pod wzgledem nauki umiejetnosci walki bronia? We wszystkich (chodzi mi o masowe bojowe) jest ona na takim samym poziomie?
Czy jesli jakis zawod oferuje walke kilkoma rodzajami broni do wyboru czy na jednakowym poziomie ?
Sadzac z opisow na wiki, z mobami radza sobie dobrze zawody z wysoka defensywa, ktory z zawodow ma ja najlepsza ? pomijam tu wykorzystywanie np ukrywania jako specyficznej formy defensywy
5. Spec
Jak duza roznica jest w sile specow tych zawodow, ktore niby maja je silne do tych, ktore maja je slabe? kilka % czy moze blizej kilkudziesieciu, kilkuset?
Jak duza w ogole jest sila speca w stosunku do zwyklych atakow?
6. Wytracenie broni: jak ono dziala? postac po wytraceniu walczy piescia? Czy tez po prostu nie moze uzywac speca? Jak dlugo to dziala? Czy wszystkim mobom mozna wytracic bron? (chodzi oczywiscie o takie, ktore w ogole ja maja, bo jak uzywa jakis pazurow czy zebow to wiadomo, ze sie nie da)
z gory dziekuje za wszelakie odpowiedzi