Dzięki za odpowiedz,
Próbowałem odpalić od Liseva coś co się nazywa "podmiana opisów" ale efekt jest mizerny (przedstawiam poniżej)
Próbowałem odpalić jeszcze coś co znalazłem w sieci i ładnie wyglądało,
tylko tu jest chyba większy problem bo to jest plik txt i jakoś dziwnie wyglądający (wkleję na dole)
To są komunikaty z Musha:
Welcome to MUSHclient version 4.81!
Written by Nick Gammon.
Compiled: Jan 3 2012.
Using: Lua 5.1.4, PCRE 8.21, PNG 1.5.7, SQLite3 3.7.9, Zlib 1.2.5
For information and assistance about MUSHclient visit our forum at:
http://www.gammon.com.au/forum/
Can you trust your plugins? See:
http://www.gammon.com.au/security
[WARNING] I:\Arkadia Mapy\Podmiana_Opisow.xml
Line 21: Error parsing script (Cannot load)
[WARNING] I:\Arkadia Mapy\kondycja.xml
Line 1: Expected '<', got "#" (content not permitted here) (Cannot load)
[WARNING] I:\Arkadia Mapy\kondycja.xml
Line 7: Expected '<', got "#" (content not permitted here) (Cannot load)
A to jest to cudo co znalazłem w sieci:
#CLASS {kolorowa_kondycja}
#CLASS 0
#CLASS {kolorowa_kondycja|ktos}
#TRIGGER {(*) jest w swietnej kondycji.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(2)#######%ansi(7)] %ansi(2)%1 }}
#TRIGGER {(*) jest w dobrym stanie.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(2)-######%ansi(7)] %ansi(2)%1 }}
#TRIGGER {(*) jest lekko rann{y|a}.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(14)--#####%ansi(7)] %ansi(2)%1 }}
#TRIGGER {(*) jest rann{a|y}.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(14)---####%ansi(7)] %ansi(2)%1 }}
#TRIGGER {(*) jest w zlej kondycji.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(13)----###%ansi(7)] %ansi(2)%1 }}
#TRIGGER {(*) jest ciezko rann{y|a}.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(4)-----##%ansi(7)] %ansi(2)%1 }}
#TRIGGER {(*) jest ledwo zyw{y|a}.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(12)------#%ansi(7)] %ansi(2)%1 }}
#CLASS 0
#CLASS {kolorowa_kondycja|ja}
#TRIGGER {^Jestes w swietnej kondycji.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(2)#######%ansi(7)] %ansi(11)TY }}
#TRIGGER {^Jestes w dobrym stanie.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(2)-######%ansi(7)] %ansi(11)TY }}
#TRIGGER {^Jestes lekko rann{a|y}.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(14)--#####%ansi(7)] %ansi(11)TY }}
#TRIGGER {^Jestes rann{a|y}.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(14)---####%ansi(7)] %ansi(11)TY }}
#TRIGGER {^Jestes w zlej kondycji.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(13)----###%ansi(7)] %ansi(11)TY }}
#TRIGGER {^Jestes ciezko rann{a|y}.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(4)-----##%ansi(7)] %ansi(11)TY }}
#TRIGGER {^Jestes ledwo zyw{a|y}.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(12)------#%ansi(7)] %ansi(11)TY }}
#CLASS 0
#CLASS {kolorowa_kondycja|atak}
#TRIGGER {TY Atakuje cie (*).} {#sub {%ansi(11)TY %ansi(12)<= %ansi(14)%1}}
#TRIGGER {Atakujesz go.} {#sub {%ansi(10)<= %ansi(11)TY}}
#TRIGGER {TY Atakuja cie (*).} {#sub {%ansi(11)TY %ansi(12)<= %ansi(14)%replace(%replace("%1",","," |")," i "," | ")}}
#TRIGGER {Atakuja {go|ja} (*).} {#sub {%ansi(12)<= %ansi(3)%replace(%replace("%1",","," |")," i "," | ")}}
#TRIGGER {Atakuje {go|ja} (*).} {#sub {%ansi(12)<= %ansi(3)%replace(%replace("%1",","," |")," i "," | ")}}
#TRIGGER {Atakujesz go ty(*).} {#sub {%ansi(10)<= %ansi(14)TY%replace(%replace("%1",","," |")," i "," | ")}}
#TRIGGER {Atakujesz ja ty(*).} {#sub {%ansi(10)<= %ansi(14)TY%replace(%replace("%1",","," |")," i "," | ")}}
#TRIGGER {Atakujesz ja.} {#sub {%ansi(10)<= %ansi(11)TY}}
#CLASS 0
Jeśli ktoś wie jak to odpalić i jest skłonny pomóc to byłbym wdzięczny.
I sorry za taki długi tekst.