Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Musin: pomyśl, czy jak unikniesz cios, to jest sens go jeszcze parować. Stad takie statystyki Ci wychodzą.
Podałeś sporo fałszywych informacji
Podałeś sporo fałszywych informacji
Re: Porady dla graczy.
Nie będę wnikał w której kolejności parowanie jest systemowo rozpatrywane.
A to ze unikałem np te 10 ciosów nie znaczy ze jakby mi się to nie udało to bym je sparował
A to ze unikałem np te 10 ciosów nie znaczy ze jakby mi się to nie udało to bym je sparował
Re: Porady dla graczy.
Musin: testowales defensy walczac tylko z jednym mobem jednoczesnie czy z grupa?
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Re: Porady dla graczy.
Z dwoma na trzech się już prawie nic nie unika.
Re: Porady dla graczy.
No właśnie
Nawet przy grubym nadludziu w zrecznosci i max. unikow na nozu walka z grupa wrogow nie wyglada za pieknie jesli chodzi o uniki.
W takim przypadku parowanie (testowane na prawie ze takich samych cechach i espadonie/szczerbcu) na max. mieczniku daje lepsze efekty.
Nawet przy grubym nadludziu w zrecznosci i max. unikow na nozu walka z grupa wrogow nie wyglada za pieknie jesli chodzi o uniki.
W takim przypadku parowanie (testowane na prawie ze takich samych cechach i espadonie/szczerbcu) na max. mieczniku daje lepsze efekty.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Re: Porady dla graczy.
Musin: rozpatrywane są po wysokościach - najwyższe pierwsze
Deli: arka nie jest grą zorientowaną cechowo od bardzo dawna, teraz się liczy poziom uma
Deli: arka nie jest grą zorientowaną cechowo od bardzo dawna, teraz się liczy poziom uma
Re: Porady dla graczy.
@Musin: nie "działa jak uniki" ale opisy parowania zamieniane są na opisy uników jeśli walczysz z mobem bez broni. Po prostu zeby uniknac srednio sensownych opisow, ze parujesz mieczem czyjas piesc. Nie tracisz na skutecznosci.
Re: Porady dla graczy.
Cala arka, jakies umy sa, jakies cechy sa, tylko ze nikt nie wie jak to dziala . Tak abstrahujac dla ewentualnych nowych postaci tez to najlepsze nie jest. Popieram niepodawanie wartosci liczbowych, ktore wzielo sie z prob przyblizania arki do papierkowych RPG, ale nawet papierkowe rpg mialy jasne zasady, a u nas wszystko umowne. Fajnie by bylo, jakby wizowie znalezli dosc sily, by to nieco usystematyzowac.
Daloby to sporo jasnosci, ucielo cala mase narzekan i niepotrzebnych pytan i dywagacji rozbitych po roznych tematach. Bo niestety to co nakazuje logika, a to co jest w kodzie moze stac na dwoch roznych biegunach.
Daloby to sporo jasnosci, ucielo cala mase narzekan i niepotrzebnych pytan i dywagacji rozbitych po roznych tematach. Bo niestety to co nakazuje logika, a to co jest w kodzie moze stac na dwoch roznych biegunach.
Re: Porady dla graczy.
To wlasnie Przemku mialem na mysli, tylko ze skracalemHaern pisze:@Musin: nie "działa jak uniki" ale opisy parowania zamieniane są na opisy uników jeśli walczysz z mobem bez broni. Po prostu zeby uniknac srednio sensownych opisow, ze parujesz mieczem czyjas piesc. Nie tracisz na skutecznosci.
Re: Porady dla graczy.
Janie, wyjasniac trzeba bez skrotow myslowych, albowiem czesc zalogi moze nie zrozumiec owych.
Ahoj!
Ahoj!