Tym razem naszedł mnie pomysł dotyczący łowienia.
Myślę, że ciekawie byłoby gdyby czasem (rzadko) można wyłowić jakiś przedmiot.
Np. butelkę z wiadomością, zardzewiałą zbroję lub broń, szkatułkę z monetami lub biżuterią (i tu przydałaby się umiejętność "otwieranie zamkow"), bukłak, zniszczoną część odzienia, itd.
Darować możemy sobie żywiołaka powietrza spełniającego życzenia, chociaż ...
re Gerdia
Dziękuję za porady Myślałem jednak, że ten temat służy do tego aby omawiać pomysły. Jeśli coś jest do kitu, to nie warto wtedy tracić czasu, ale jeśli dostaje się informację zwrotną, że 'o ciekawy pomysł', to wtedy może to mobilizować do napisania opisów
Ostatnio zmieniony 13 lip 2014 09:04 przez Talhar, łącznie zmieniany 1 raz.
re up:
Z doświadczenia wiem, że lepiej jest coś napisać i zgłosić pomysł, niż proponować to na forum i czekać.
Jeśli pomysł okaże się ciekawy i ktoś będzie miał czas i ochotę to wprowadzić to zapewne zostanie to zakodowane.
I wbrew ogólnie panującemu przekonaniu, że 'może przed świętami' to rzeczy potrafią być dodawane z dnia na dzień.
Pozdrawiam,
G.
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Nie wiem czy w odpowiednim miejscu, to piszę, jeśli tak to przepraszam
Znaczna część butów i rękawic w ogóle się nie niszczy. Może warto by to zmienić?
Czy zgłaszać to jako błąd w danym przedmiocie?
Ta część butów i rękawic jest zakodowana jako zbroje, dlatego nie ma takich cech jak niszczenie się czy rozmiar i to jest zgodne z zamierzeniami.
Kiedyś przed wprowadzeniem ubrań jedyną możliwością tworzenia zakładalnych części garderoby (buty, rekawice, plaszcze, czapki itp.), było robienie ich jako zbroi. Większość przekodowano, ale wiadomo zdarzają się przeoczenia i jakieś wiejskie kierpce nadal są zbroją (widać to np. w 'odmien'). Wtedy należy zgłaszać w nich błąd.
Mam drobną sugestię dotyczącą wyświetlania w opisie postaci noszonych ubrań.
Zauważyłem że niezależnie od kolejności w jakiej coś na siebie postać założy, wyświetlanie ich jest przypadkowe (może się mylę? Ale rozgryzałem to dosyć długo...). W osobnej linijce wyświetlają się części zbroi, w osobnej ubrania i to jest dobre, problem zaczyna się w linijce drugiej...
Dajmy na to że postać ma na sobie koszulę, kaftan, spodnie, buty i płaszcz. Wyświetlają się w kolejności kompletnie przypadkowej, co zwłaszcza u postaci odzianych w całą masę rzeczy prowadzi do problemu w wyobrażeniu sobie całości.
O wiele wygodniej by było, gdyby ubrania wyświetlały się po kolei, np. od góry.
Przykład:
[Postać] nosi na sobie czapkę, płaszcz, kaftan, koszulę, pas, spodnie i buty.
Zamiast, jak to obecnie wygląda:
[Postać] nosi na sobie buty, kaftan, płaszcz, pas, koszulę, czapkę i spodnie.
Najłatwiej chyba byłoby, gdyby te części wyświetlały się w kolejności, w jakiej je zakładamy? Wtedy można by, wedle gustu, ubierać się po kolei lub kompletnie przypadkowo.
W pełni podpisuję się pod powyższym i dodatkowo zasugerowałbym jeszcze, żeby jakaś część ubrań była widoczna przez zbroje (no, przynajmniej niektóre zbroje). Nakupuje się postaci drogich ciuchów żeby się lansować, a potem przychodzi przez miażdżącą większość czasu nosić je pod zbroją, gdzie nikt nie może ich podziwiać...