Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Wyglada na to, ze wczesniej nie zaktualizowalem na tym profilu skryptow. Dziala, dzieki!
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Zauważyłem to w momencie jak pancerz ma wszystkie statystyki takie same.Esze pisze:Farandar,
czasami przy ocenianiu pancerza, zwłaszcza karacen, skrypty sie kaszania i zupelnie nie ma opisow.
Solution:
sctipts -> skrypty -> inventory -> equipment -> ocena zbroi -> trzy na raz -> zmienic
Kod: Zaznacz cały
podmien()
Kod: Zaznacz cały
scripts.inv.equipment.podmien()
Edytka:
scripts -> skrypty -> inventory -> equipment -> chwytanieEsze pisze:Przydalaby sie tez wiadomosc czy bron jest jednoreczna czy dwureczna.
dodaj sobie za deleteLine() taką linijke:
Kod: Zaznacz cały
cecho("<light_slate_blue> Chwytanie: <grey>" .. matches[3])
Kod: Zaznacz cały
Oceniasz starannie srebrny wiedzminski miecz dwureczny.
Ten olbrzymi, dwureczny miecz w calosci zostal wykonany z hartowanej stali a nastepnie pokryty
warstwa srebra. Jego dlugie na prawie piec stop ostrze polyskuje delikatnie zimnym swiatlem.
Krasnoludzkie runy zdobia powierzchnie klingi, dodajac jej groznego charakteru i nuty tajemniczosci.
Zwienczenie brzeszczotu przybiera ksztalt ostrego trojkata, zas roznica pomiedzy najcienszym a
najszerszym fragmentem ostrza wynosi nie wiecej niz cwierc palca. Dzieki takiej konstrukcji orez ten
mozna zarowno wbic w cialo przeciwnika, jak i ciac nim bez strachu o zlamanie klingi. Najbardziej
osobliwym elementem broni jest jednak jej rekojesc. Juz zastosowanie podkrzyza - dodatkowego miejsca
na uchwyt przed jelcem - jest dosc rzadko spotykanym rozwiazaniem. Jednak najbardziej rzuca sie w
oczy stylizacja zwienczenia rekojesci. Wyprofilowano je bowiem na ksztalt gryfiej glowy, z paszcza
rozwarta w groznym, bitewnym ryku, a wizerunek ten jest symbolem przynaleznosci do jednej ze szkol
wiedzminskich.
Wyglada na to, ze jest w znakomitym stanie.
Oceniasz, ze srebrny wiedzminski miecz dwureczny wazy 7100 gramow, zas jego objetosc wynosi 2000
mililitrow.
Wydaje ci sie, ze jest wart okolo 2600 miedziakow.
Chwytanie: oburacz Obrazenia: klute i ciete
Typ broni: dwureczny miecz Wywazenie: genialnie [14/14] Skutecznosc: fantastycznie
skuteczne [14/14]
Dodatkowe: srebro
Oceniasz starannie krotki srebrzysty katzbalger.
Katzbalger ten posiada klinge o dlugosci okolo dwoch stop, znacznie krotsza niz moznaby sie
spodziewac po orezu tego typu. Ostrze jest proste, dwusieczne i zakonczone trojkatnym szpikulcem. Po
jego wygladzie poznac mozna, ze wykonane zostalo ze stali najwyzszej klasy. Zelezce ozdobiono
zawilymi liniami srebrnych zdobien, stylizowanymi na krasnoludzkie runy. Rekojesc ciasno owijaja
pasy wysuszonej, zwierzecej skory. Chroni ja faliste jelce, przypominajace weza czy wija, ozdobione
dwoma niewielkimi hematytami. Z powodu swoich rozmiarow, bron ta zdaje sie byc swietnym narzedziem
do szybkiej, kontaktowej walki w miejscach, gdzie nie ma zbyt wiele mozliwosci manewrowania czy
wykonywania obszernych zamachow.
Wyglada na to, ze jest w dobrym stanie.
Oceniasz, ze krotki srebrzysty katzbalger wazy 4300 gramow, zas jego objetosc wynosi 890 mililitrow.
Wydaje ci sie, ze jest wart okolo 480 miedziakow.
Chwytanie: w dowolnej rece Obrazenia: klute i ciete
Typ broni: miecz Wywazenie: dosc dobrze [9/14] Skutecznosc: niezwykle skuteczne [11/14]
Dodatkowe: srebro
A ja od siebie to bym poprosił w paskach jeszcze formę bo nie widzę
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Dzięki Artak za wyłapanie błędu i dodatek z chwytaniem, dodam w następnego wersji.
Forma do pasków też od wersji następnej.
Forma do pasków też od wersji następnej.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Kolejny błądzik:
skrypty -> inventory -> equipment -> ocena sprzętu
Trzeba zamienić na
skrypty -> inventory -> equipment -> ocena sprzętu
Kod: Zaznacz cały
if TypSprzetu == "tarcza" then
cecho("<light_slate_blue> \n Parowanie: <grey>" .. scripts.inv.equipment.parowanie)
end
Kod: Zaznacz cały
if scripts.inv.equipment.TypSprzetu == "tarcza" then
cecho("<light_slate_blue> \n Parowanie: <grey>" .. scripts.inv.equipment.parowanie)
end
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Arkadia skrypty, wersja 1.5
Co w tej wersji?
1. Statystyki obrażeń/parowania etc.
'/stat'
Statystyki, które wyglądają tak. Skrypt wyłapuje wszystkie patterny, wziąłem je ze skryptów TFowskich. Powinny być wszystkie, ale jest oczywiście szansa, że jakichś nowych opisów nie ma. Jest też opcja to zobaczenia które obrażenia/parowania/unii są wyłąpywane poprzez ustawienie '/stat_log [wartosc]'. Więcej w '/skrypty'
2. Aliasy do walki drużynowej + minimalna modyfikacja okna drużynowego.
Dodane aliasy (wycinek z '/walka'):
Poza tym, w oknie są teraz oznaczane cele ataku/obrony jako '>' przy ID poszczególnego wiersza. Przyklad. Oznaczenie celu obrony zielonym, ataku czerwonym.
3. Kalendarz i oceny.
Kalendarz ma teraz dopisaną informację o porze roku.
Przy cenach pojawiają się teraz dopiski z wartością:
4. Nowe aliasy
Dwa nowe aliasy:
'/ocenkamienie' działa dla kamieni trzymanych w ręce.
5. Ocena broni/zbroi.
Zmieniłem to odrobinę i teraz jest wyrównany tekst + podawany jest chwyt broni + tarcza już działa (dzięki @Artak za komentarze). Wygląda to teraz tak:
6. Inne.
alt+3 teraz tylko do zbierania. Bind do lampy to teraz alt+4.
Dodana forma do pasków.
Instalacja
Standardowa - usunąć paczkę, restart mudleta, zainstalować nową paczkę. Pomoc w '/skrypty'.
Wszelkie uwagi, błędy i propozycje jak zwykle mile widziane.
Co w tej wersji?
1. Statystyki obrażeń/parowania etc.
'/stat'
Statystyki, które wyglądają tak. Skrypt wyłapuje wszystkie patterny, wziąłem je ze skryptów TFowskich. Powinny być wszystkie, ale jest oczywiście szansa, że jakichś nowych opisów nie ma. Jest też opcja to zobaczenia które obrażenia/parowania/unii są wyłąpywane poprzez ustawienie '/stat_log [wartosc]'. Więcej w '/skrypty'
2. Aliasy do walki drużynowej + minimalna modyfikacja okna drużynowego.
Dodane aliasy (wycinek z '/walka'):
Kod: Zaznacz cały
| /ra - rozkazuje druzynie zaatakowac cel. ('/ra 0' lub '/ra 1' itp) |
| /rz - rozkazuje druzynie zaslonic cel. ('/rz @' lub '/rz B' itp) |
| /wa - oznacza kogos jako cel ataku. ('/wa 0' lub '/wa 1' itp) |
| /wz - oznacza kogos z druzyny jako cel obrony. ('/wz @' lub '/wz b' itp) |
3. Kalendarz i oceny.
Kalendarz ma teraz dopisaną informację o porze roku.
Kod: Zaznacz cały
> czas
Jest w przyblizeniu druga po poludniu, czwarty dzien pory Saovine (pozna jesien) wedlug rachuby
czasu Starszego Ludu.
Kod: Zaznacz cały
Wydaje ci sie, ze jest warta okolo 640 miedziakow, czyli 2 zl, 13 sr, 4 mdz.
Dwa nowe aliasy:
Kod: Zaznacz cały
| /wyc [numer] - wyciecie wszystkie z ciala [numer]. (np '/wyc 2') |
| /ocenkamienie - podliczenie lacznej wartosci kamieni. |
5. Ocena broni/zbroi.
Zmieniłem to odrobinę i teraz jest wyrównany tekst + podawany jest chwyt broni + tarcza już działa (dzięki @Artak za komentarze). Wygląda to teraz tak:
Kod: Zaznacz cały
Typ broni: miecz Chwyt: oburacz
Obrazenia: klute i ciete
Wywazenie: doskonale [12/14] Skutecznosc: dosyc skuteczne [8/14]
---
Typ zbroi: tarcza Klute: dosc dobrze [8/12]
Ciete: niezle [7/12] Obuchowe: przyzwoicie [6/12]
Parowanie: raczej skuteczne [7/14]
alt+3 teraz tylko do zbierania. Bind do lampy to teraz alt+4.
Dodana forma do pasków.
Instalacja
Standardowa - usunąć paczkę, restart mudleta, zainstalować nową paczkę. Pomoc w '/skrypty'.
Wszelkie uwagi, błędy i propozycje jak zwykle mile widziane.
- Załączniki
-
- skrypty15.zip
- (25.87 KiB) Pobrany 115 razy
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Dzięki!
Mam pytanie w zwiazku z tym, ze uzywam skryptow i mappera z Mudletem 3 (obsluga retiny). Planujesz przejsc na te wersje? W koncu nie ma co czekac w nieskonczonosc na aktualizacje (z tego, co widzialem, nowe wersje wychodza b. rzadko). Pytam, bo w takiej sytuacji moglbym przygotowac liste bugow.
Mam pytanie w zwiazku z tym, ze uzywam skryptow i mappera z Mudletem 3 (obsluga retiny). Planujesz przejsc na te wersje? W koncu nie ma co czekac w nieskonczonosc na aktualizacje (z tego, co widzialem, nowe wersje wychodza b. rzadko). Pytam, bo w takiej sytuacji moglbym przygotowac liste bugow.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Kiedyś na pewno, ale nie wiem kiedy dokładnie, ostatnio mam dość mało czasu, poza tym 3.0 to wciąż delta.Vicentil pisze:Dzięki!
Mam pytanie w zwiazku z tym, ze uzywam skryptow i mappera z Mudletem 3 (obsluga retiny). Planujesz przejsc na te wersje? W koncu nie ma co czekac w nieskonczonosc na aktualizacje (z tego, co widzialem, nowe wersje wychodza b. rzadko). Pytam, bo w takiej sytuacji moglbym przygotowac liste bugow.
Poproszę o listę bugów, jeśli nie są one kluczowe to dostosowanie tego pod 3.0 nie jest problemem (w sumie to sam chętnie bym na 3.0 przeszedł, bo też pracuję na retinie).
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Zaczął mi się strasznie gubić mapper i ciągle muszę używać funkcji /zlok - gubię się w Imperium a dokładnie w Nuln czy jest jakaś możliwość poprawy lub usprawnienia pracy mapy? Dodam, że używam mapy dołączonej do paczki. Wydaje mi się, że jak rysowałem swoją to nie było takich zawieszek.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Czy to tylko w Nuln, czy na traktach, gdzie jest GMCP również? Całe Nuln (chyba oprócz kanałów) też ma GMCP, więc nie powinno.Terum pisze:Zaczął mi się strasznie gubić mapper i ciągle muszę używać funkcji /zlok - gubię się w Imperium a dokładnie w Nuln czy jest jakaś możliwość poprawy lub usprawnienia pracy mapy? Dodam, że używam mapy dołączonej do paczki. Wydaje mi się, że jak rysowałem swoją to nie było takich zawieszek.
Nic nie zmieniałem w chodzeniu, jak działało tak działa cały czas. Mapper może się gubić, ale w miejscach gdzie nie ma GMCP, czyli jakieś bagna, lasy itp, w Nuln nie powinien.
Czy jak się gubi w Nuln to jest jakiś komunikat? Najlepiej by też było gdybyś odezwał się do mnie na ircu na #arkadia, nick: dzordzyk. Wtedy ew. wezmę od Ciebie więcej informacji i jeśli jest jakiś błąd to poprawię.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Niedlugo wylistuje bugi.
Co do mappera - tak, to zdecydowanie najslabszy element tej swietnej paczki, ostatnio kreslenie mapy pewnej kopalni zajelo mi jakies 3 godziny, bo mapper ciagle sie gubil i zle rysowal sciezki.
Proces wyglada tak, ze sprawdzam czy dane wyjscie istnieje, wracam, rozpoczynam rysowanie - dodaje lokacje obok tej, na ktorej jestem, wylaczam rysowanie, przechodze na nowo zmapowana lokacje, wlaczam rysowanie, wracam na poprzednia, aby sie zlinkowaly i tak dalej. Jest to meczace, choc od lat nie uzywalem mappera i nie wiem jak sprawuje sie np. ten z TF-a (slyszalem, ze bardzo dobrze).
Co do mappera - tak, to zdecydowanie najslabszy element tej swietnej paczki, ostatnio kreslenie mapy pewnej kopalni zajelo mi jakies 3 godziny, bo mapper ciagle sie gubil i zle rysowal sciezki.
Proces wyglada tak, ze sprawdzam czy dane wyjscie istnieje, wracam, rozpoczynam rysowanie - dodaje lokacje obok tej, na ktorej jestem, wylaczam rysowanie, przechodze na nowo zmapowana lokacje, wlaczam rysowanie, wracam na poprzednia, aby sie zlinkowaly i tak dalej. Jest to meczace, choc od lat nie uzywalem mappera i nie wiem jak sprawuje sie np. ten z TF-a (slyszalem, ze bardzo dobrze).