Uwagi odnośnie opisów ekipy najemników Sivlaryana:
1.
W longu NPCów piszemy jedynie o ubiorze, który dany NPC nie będzie przy sobie posiadał _jako obiektu_. Czyli jak opisujesz wieśniaczka, to możesz wspomnieć, że nosi takie a takie, podarte spodnie czy inszą bluzkę. O ile jeszcze ubrania 'przejdą' to kolczuga już nie - bo co jeżeli ktoś tę kolczugę rozwali CPMem? Można to oczywiście obejść kodowo, by działało jak powinno.
Moim zdaniem jednak, jeżeli zależy Ci na takim opisie, to lepiej owej kolczudze nadać szczególny opis noszenia (który zastąpi "Masz na sobie xyz kolczuge"). Podobnie z innymi obiektami (pochwa z wystającym mieczem - a co jeżeli NPC już owy miecz dobył i nim walczy?)
2.
Acty/combat acty nie mogą dotyczyć przedmiotów posiadanych przez NPCa jak np. broń, ponieważ są zupełnie niezależne od tego co się aktualnie dzieje (poza tym czy jest walka). Nie możesz machać mieczem, który ci przed chwilą wytrącono z dłoni albo który ci zdążył pęknąć.
3.
"symbolem ciemnosci i smierci" - opisujesz to co widzisz, nie interpretacje gracza. Czyli opisujesz wygląd symbolu a to czy ktoś sobie pomyśli, że przypomina mu to ciemność i śmierć, czy pudding czekoladowy, to już od niego zależy.
"przerazajaco smukle" - jak wyżej.
"zadziwia " - podobnie
i inne takie, trzeba się pilnować, żeby nie opisywać odczuć!
4.
Bronie i zbroje trzeba dobierać odpowiednio do NPCów. Skąd najemnicy imperialni mają tak wyrafinowany sprzęt, którym nie powstydziłby się Drachenfels i jego banda? Jeżeli robisz bandę najemników, to powinni mieć w miarę odpowiednią dla nich broń (nie znaczy to, że broń ta będzie kiepska).
5.
Zawsze należy przeczytać opis po jego napisaniu drugi raz, po pewnym odstępie czasowym. Wyłapie się naprawdę multum błędów i głupotek
6.
Na razie nie będzie nowych questów.
I na koniec:
Interpunkcja
