Zmud pomoc

Forum techniczne Arkadii.
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Zmud pomoc

Post autor: Haern »

#MESS
Awatar użytkownika
Umbar
Posty: 51
Rejestracja: 07 sty 2012 10:12

Re: Zmud pomoc

Post autor: Umbar »

Kod: Zaznacz cały

Syntax: #MES [time] string

#MESS Sanctuary is out!
Displays the specified message in an alert window.
#MESS 1 "Quick message"
Displays the message for only 1 second

Kod: Zaznacz cały

Syntax: #SA text

#SA You have @gold coins
Prints You have nnnn coins to the screen where nnnn is the current value of the @gold variable.
#ACTION {aura fades} {#SA SANC IS OUT!!!!;#COLOR red}
If the string aura fades is received from the MUD, the string SANC IS OUT!!!! is displayed to your screen and colored red.
#ACTION {aura fades} {#SA %ansi(red)SANC IS OUT!!!!}
Same as above.

Kod: Zaznacz cały

Syntax: #SH text

#SH You have @gold coins
Prints You have nnnn coins to the screen where nnnn is the current value of the @gold variable.  Any trigger set up for this type of pattern will get triggered.

Jeśli chcesz sam text bez delaya to lepiej użyć #say.
Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 185
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: Zmud pomoc

Post autor: Gunnar »

Dzieki, ale ja typowo potrzebuje, zeby mi wywalalo okienko cale. Rzadko patrze na zmuda, jak oram. :) Wiec kluczowe info musi wywalac na spod.
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Zmud pomoc

Post autor: Coronius »

Ja to mam na buttonach. Info może się przewinąć, ale żeby button zgasł, to trzeba kliknąć.
Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 185
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: Zmud pomoc

Post autor: Gunnar »

A button wywali Ci na wierzch przegladarki np jak cos padnie? Dont think so. ;)
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Zmud pomoc

Post autor: Coronius »

Nie. Zabeepa mi.
Virdill
Posty: 83
Rejestracja: 15 sty 2010 08:49
Lokalizacja: Białystok

Re: Zmud pomoc

Post autor: Virdill »

Nie umiem pisać skryptów, jestem zielony w tym temacie, moja wiedza kończy się w granicach #co, #cw oraz tym że kilka opisów można kolorować jedną komendą {uderzam|ranie}. Proszę więc o wyrozumiałość względem mojej osoby ;-). A teraz do sedna problemu:

1. Na komendę 'zerknij' dostaje komunikat informujący co się dzieje na polu walki
('Wraz z X koncentrujesz sie na walce z Y, wspartym przez Z.')
('Walczysz z X, wspartym przez Y.)

zrobiłem sobie triggera:
pattern:
{Wraz z|koncentrujesz sie na walce z|,wspartym przez}
value:
#cw 11

Chciałbym aby opisy moich towarzyszy kolorowało mi na np. zółto, a wrogów na czerwono. Da się tak zrobić ?
Dla ciebie jestem ateistą, dla Boga - konstruktywną opozycją.
Woody Allen
Eidur
Posty: 21
Rejestracja: 26 gru 2011 19:46

Re: Zmud pomoc

Post autor: Eidur »

Da sie, aczkolwiek nie jestem pewien czy w takim przypadku wystarczy jeden trigger. Musialbys wylapac wszystkie warianty informacji o tym z kim sie koncentrujesz walczac i przez #pcol kolorowac czlonkow druzyny i wrogow.

Przykladowy trigger (z cmuda ale powinien dac sie zaimportowac do zmuda takze) na jeden z wariantow.
<trigger priority="16330" regex="true" id="1633">
<pattern>^(?:> )?Wraz z (.*) koncentrujesz sie na walce z (.+), wspartym przez (.+).</pattern>
<value>#pcol yellow %x1
#pcol red %x2
#pcol red %x3</value>
</trigger>
Virdill
Posty: 83
Rejestracja: 15 sty 2010 08:49
Lokalizacja: Białystok

Re: Zmud pomoc

Post autor: Virdill »

Nie działa, wywala mi errory. Próbowałem importować jak i na podstawie tego co napisałeś wklepać triggera z ręki.
Dla ciebie jestem ateistą, dla Boga - konstruktywną opozycją.
Woody Allen
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Zmud pomoc

Post autor: Zurwen »

W zMUDzie był regex w ogóle? Może dlatego nie działa?

Kod: Zaznacz cały

 ^Wraz z (*) koncentrujesz sie na walce z (*), wspartym przez (*).
#pcol yellow %1
#pcol blue %2
#pcol red %3
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
ODPOWIEDZ