Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Kerhenia
Posty: 91
Rejestracja: 15 sty 2015 21:58

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Kerhenia »

Tercoral pisze:Pisze z komy wiec wypowiedz bedzie jaka bedzie.

Sa 2 sposoby zrobienia dzwiekow w mudlecie 2.1. Jeden dla noobow drugi dla proplayerow

a) na sztywno tzn jest okienko po prawej stronie nad opcja ustawiania kolorow (tam gdzie robisz triggery) zaznaczasz ptaszkiem i wybierasz plik do odtworzenia. Play sound czy cos takiego.
Żeby było zabawnie, sposób a) za cholerę nie chce działać w wersji nowszej mudleta. Tu przepraszam za swoją pomyłkę, pisałam o niej.
Co do sposobu drugiego, to nie wiem, czy robiłam dokładnie to, co opisałeś i w taki jak opisałeś sposób. Wydaje mi się, że jednak tak.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Tercoral »

Tercoral pisze: Sa 2 sposoby zrobienia dzwiekow w mudlecie 2.1.
Bardziej odpowiadalem na post Eldura ale wracajac do ciebie.

https://bugs.launchpad.net/mudlet/+bugs ... eprints=on


A tak w ogole to czemu korzystasz z mudleta 3.0 ? :P
edit:

Zywcem przeklejone. Jesli nie zadziala to znaczy ze nie dziala :P

Kod: Zaznacz cały

playSoundFile([[c:\Soundy\Wiadomosc.wav]])

Kod: Zaznacz cały

if not hasFocus() then
playSoundFile([[c:\Soundy\bind.wav]])
end
Tęczowe serce... :oops:
Irvin

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Irvin »

Mapper wymaga dalszej pracy nad lokalizacja i przejsc specjalnych w druzynie , poza gmcp mimo zmapowania potrafi sie wylozyc.
Czesto gesto jak chodze w druzynie wysypuje sie i jade jak slepiec. Jak nie prowadze.
Nie znam sie by wskazac przyczyny jedynie wskazuje obszar jezeli jest mozliwosc cos z tym zdzialac.

Przydaloby sie miasta wazne miejsca na mapie orientacyjne zaznaczyc innym kolorem na mapie 2d.
Czytelnosc map sie zwiekszy.


Co do bazy jakby dalo sie zrobic opcje ( dodawaj do bazy tylko graczy/ tylko npcy/ graczy i npcy)
Nie wiem czy wogole jest mozliwosc by skrypt rozroznial gracza od npca...


I w sumie ostatnie ale chyba najwazniejsze
Wyciagniecie w dol okna kondycji w parenascie osob + przeciwnicy nie sposob tam pomiescic, co uniemozliwia calkowcie dzialanie skryptow na czesc druzyny.
Zeby te 25 sztuk weszlo na okno.

Pozdrawiam i dziekuje za twoja ciezka prace :)
Silvanir
Posty: 16
Rejestracja: 22 gru 2015 16:02

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Silvanir »

Cześć, Udostępni ktoś Mudleta 2.1, bo link na stronie WWW nie działa...
Z góry dzięki :)
Co żołnierz je?
Żołnierz je obrońcą Ojczyzny!
Wulgor
Posty: 59
Rejestracja: 21 lip 2015 22:11

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Wulgor »

Silvanir pisze:Cześć, Udostępni ktoś Mudleta 2.1, bo link na stronie WWW nie działa...
Z góry dzięki :)
http://www32.wyslij-plik.pl/pokaz/810903---rdit.html Prosze.

Mam glupia prosbe/sugestie/pomysl, da sie zrobic jakis fajny skrypt do listow, z pieczeciami i ogolnie taki wypas? :)
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Tercoral »

/raport Dzien DobryXXMoze chcialbys isc na srogiego expa. ZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZXXDo widzenia.

XX - jest od robienia nowej linijki


alias:

Kod: Zaznacz cały

^/raport (.*)$

Kod: Zaznacz cały

TekstDoPrzerobienia = matches[2]

TekstDoPrzerobienia = string.gsub(TekstDoPrzerobienia, "XX", " \n                                                        \n _")
TekstDoPrzerobienia = string.gsub(TekstDoPrzerobienia, TekstDoPrzerobienia, "___"..TekstDoPrzerobienia)
--TekstDoPrzerobienia = string.gsub(TekstDoPrzerobienia, "\_", "\ ")

raport(TekstDoPrzerobienia)


Skrypt

Kod: Zaznacz cały

function raport(text)
  local function split(str, max_line_length)
    local lines = {}
    local line
    str:gsub('(%s*)(%S+)',
    function(spc, word)
      if not line or #line + #spc + #word > max_line_length then
        table.insert(lines, line)
        line = word
      else
        line = line..spc..word
      end
    end
    )
    table.insert(lines, line)
    return lines
  end
  local lines = split(text, 60)
  print("   ")
  print("   ")
expandAlias("/NaglowekListu",false)
  print("   +_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_+")
  print("   |                                                                   |")
  print("   |                                                                   |")
  print("   |         ---===+           ZZZZZZZZZZZZZZZ        +===---          |")
  print("   |                                                                   |")
  print("   |                ----------================---------                |")
  print("   |                                                                   |")

  for i,line in ipairs(lines) do
    print("   |   " .. string.format("%-62s", line) .. "  |")
  end
  print("   |                                                                   |")
  print("   |                ---------================----------                |")
  print("   |                                                                   |")
  print("   |                                                                   |")
  print("   |                           XXXXX               |")
  print("   |                      -----------------------------------          |")
  print("   |                           YYYYYY                |")
  print("   |                                                                   |")
  print("   |                                                                   |")
  print("   +_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_+")
expandAlias("/StopkaListu",false)
  print("   ")
  print("   ")
  print("**")
  print("   ")
  print("   ")
end
Tęczowe serce... :oops:
Awatar użytkownika
Artak
Posty: 247
Rejestracja: 15 kwie 2015 16:40
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Artak »

@Adremen odnośnie wiedzy (chociaż nie wiem, czy tego nie poprawiłeś, bo mam wersję 1.8 z tego co widzę, więc jeśli jest poprawione, to olej :) ).
Mianowicie w wersji którą mam nie łapie jak wiedza jest dosc dobra, bardzo dobra, prawie pelna (zamiast tego lapie dobra, dobra, pelna).
Żeby łapał poprawnie zmień regexa na:

Kod: Zaznacz cały

.*:\s+(znikoma|niewielka|czesciowa|niezla|dosc dobra|bardzo dobra|dobra|doskonala|prawie pelna|pelna).*
pozdr
Irvin

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Irvin »

czy mozna dodac do skryptow dodatkowy pojemnik oprocz plecaka?

Np torba
Awatar użytkownika
Ald
Posty: 160
Rejestracja: 19 sty 2016 21:39
Lokalizacja: Moravskoslezský kraj

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Ald »

Zainstalowałem mapper + mapę, która tu była do ściągnięcia. Udało mi się dojść do tego, że mapa wyświetla mi się po prawej stronie, jednak nie widzę tam mapy obszaru, w którym aktualnie się znajduję i chodzę, tylko statyczną mapkę którą sobie wybiorę z listy. Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.
Czy może mnie ktoś oświecić co zrobiłem źle? Chciałbym uzyskać efekt jak w kliencie www korzystając z tej mapy, o rysowaniu na razie nie myślę.
Dobranoc - powiedział diabeł.
Awatar użytkownika
Irwin
Posty: 31
Rejestracja: 18 mar 2016 15:03

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Irwin »

Ald a wlaczyles gmcp w klienci? pozniej tylko /zlok i wszystko gra, enjoy :)
1
ODPOWIEDZ